Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan du huske da du var dreng og dine forældre sagde du må få en is , mens de pegede på is skiltet ca på midten og nedefter , selvfølgelig under de spændende is som i sagens natur er dyrere end rund vanilje osv ...
    Men mon ikke han selv har peget på de 3 AaB spillere vi har hentet fx?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Kan du huske da du var dreng og dine forældre sagde du må få en is , mens de pegede på is skiltet ca på midten og nedefter , selvfølgelig under de spændende is som i sagens natur er dyrere end rund vanilje osv ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Kent har selv peget på de spillere han har fået, om han efterfølgende er blevet utilfreds med manglende kreativitet på holdet skal jeg ikke kunne sige.
        Ingen tvivl om at han har ønsket sig spillerne fra AAB, men mon ikke han havde håbet på lidt mere end bare dem ...?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Jo, det er derfor at han også har peget på - og fået - Joao og Tverskov.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Men mon ikke han selv har peget på de 3 AaB spillere vi har hentet fx?
            Jo det har han afgjort og desværre i Jønssons tilfælde . Men han har nok også valgt inden for det råderum han har måttet vælge ud fra .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              Jeg tror at det er en fejlslutning af forvente at denne sæsons lønbudget er 1:1 med vores forbrug på løn sidste sæson. Derudover er transferfrie spillere altså ikke gratis, de forlanger hver især et sign on fee (som i modsætning til et transferbeløb ikke deles ud over hele kontraktperioden).

              Når det er sagt, så er der da helt sikkert stadig mulighed for at bruge flere penge - men indtil videre har Kent fået hvad han pegede på, så hvis man er utilfreds med truppen skal man måske overveje at rette kritikken mod ham, i højere grad end mod Jesper Hansen.
              Meget skuffende hvis man efter en 7.plads man virkelig måtte kæmpe for, laver en ny målsætning der hedder Top 6 og derefter sætter budgettet ned..
              Men med lidt tænke på hvad vi ser for tiden giver det måske meget god mening. Men laver en målsætning uden at have noget at bakke det op med..

              Og selvfølgelig har Kent da IKKE fået hvad han har peget på. Men det er 100% sikkert at han har peget på det han har fået. Kæmpe forskel

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Kan du huske da du var dreng og dine forældre sagde du må få en is , mens de pegede på is skiltet ca på midten og nedefter , selvfølgelig under de spændende is som i sagens natur er dyrere end rund vanilje osv ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Kan du huske da du var dreng og dine forældre sagde du må få en is , mens de pegede på is skiltet ca på midten og nedefter , selvfølgelig under de spændende is som i sagens natur er dyrere end rund vanilje osv ...
                  Som forældre har jeg nu også adskillige gange sagt til mine børn "I må vælge præcis den is, I vil have" og måtte konstatere, at børnene har smidt en halvspist is ud, fordi den var for stor eller ikke efter deres smag. Som isentusiast er det deprimerende at se en gennemsnasket halv vaffelis blive smidt ud, fordi børnene absolut skulle vælge den is, de syntes så mest spændende ud isf den Astronautis som sikkert havde givet dem større fornøjelse. Irritationen bliver ikke mindre, når de hyler over, at der nu ikke er råd til hverken Astronautis, rund vanilje eller en frys selv is:)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Jeg tror at det er en fejlslutning af forvente at denne sæsons lønbudget er 1:1 med vores forbrug på løn sidste sæson. Derudover er transferfrie spillere altså ikke gratis, de forlanger hver især et sign on fee (som i modsætning til et transferbeløb ikke deles ud over hele kontraktperioden).

                    Når det er sagt, så er der da helt sikkert stadig mulighed for at bruge flere penge - men indtil videre har Kent fået hvad han pegede på, så hvis man er utilfreds med truppen skal man måske overveje at rette kritikken mod ham, i højere grad end mod Jesper Hansen.
                    Er nysgerrig: Betyder din første sætning at du ved, at lønbudgettet er beskåret?

                    Comment


                      Remmer kostede 3,7 mill. Så meget ville vi nok aldrig have givet for en back selvom jeg gerne så ham i striwer

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skand...n-faaet-remmer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Remmer kostede 3,7 mill. Så meget ville vi nok aldrig have givet for en back selvom jeg gerne så ham i striwer

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skand...n-faaet-remmer
                        Det siger meget om FCKs trup, at de kan få næsten fire millioner for deres tredjevalg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Det siger meget om FCKs trup, at de kan få næsten fire millioner for deres tredjevalg.
                          Ja det er sgu vildt. Jeg ville sådan ønske at vi snart når der til hvor vi kan,vil og har råd til at lave sådanne indkøb med jævne mellemrum..
                          3,7 mill for en back er mange penge og det ser jo ud til at vi selv producerer dem fint i disse år..

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...t-med-guingamp vi mangler jo en der kan presse AK og Festersen
                            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...t-med-guingamp vi mangler jo en der kan presse AK og Festersen
                              Ja, men en dyr herre som scooterfjæs der er eftertragtet af rimeligt attraktive klubber, er nok lidt ude af vores liga. Jeg er heller ikke sikkert på, at jeg tror at scooterfjæs vil passe særligt godt ind.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...t-med-guingamp vi mangler jo en der kan presse AK og Festersen
                                Ronnie Schwartz skal da være mere end velkommen i OB. Med Festersens formdyk og AK's rygproblemer har vi brug for noget mere at skyde med offensivt og "Plaffenministeren" vil være en spændende angriber at få ind.
                                Sæt i gang JH.

                                Comment

                                Working...
                                X