Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber altså stadig vi køber en eller 2 spiller mere!
    Evt. En angriber og en talent-spiller....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      så lader vi AaB rode med det
      Yeps. Samtidig med at vi håber han bliver den nye Mussis

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
        Håber altså stadig vi køber en eller 2 spiller mere!
        Evt. En angriber og en talent-spiller....
        I min verden er det kun spillere direkte til start 11 der skal være fokus på resten af vinduet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I min verden er det kun spillere direkte til start 11 der skal være fokus på resten af vinduet
          Helt enig. Weber, Kurucay, Buus, Yao, etc.. Vi har helt sikker mange talenter og udviklingsspiller.Hvad kommer ind nu skulle have kvalitet at hjælpe fra første dag i start-11.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Jeg tror her på bagkant, bestemt ikke at vi skal være kede af, at det ikke var os der rendte af med Borring. Jeg tror seriøst der er noget i vejen med ham. https://twitter.com/TV3Schroder/stat...26766540316673

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg tror her på bagkant, bestemt ikke at vi skal være kede af, at det ikke var os der rendte af med Borring. Jeg tror seriøst der er noget i vejen med ham. https://twitter.com/TV3Schroder/stat...26766540316673
              Latterligt. Men ville gerne have haft ham alligevel

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er jeg helt på det rene med 👍🏻 min pointe er så at AaB ikke får 9 mill. selv om de måtte sælge ham for 15 mill. Der er løbende udgifter med løn osv. 2-3 mill. om året og så "knækker kurven" vel efter 3 år h is vi snakket salgspris på 15 mill. (er vi for langt ude på teoriens overdrev her 🤔)
                Det er jo lønudgifter til alle spillere....og en del hvor man jo bare lader kontrakten løbe ud og derfor ikke får noget af det "tabte" ind igen via salg. Så at det skulle holde os fra eb sådan handel har jeg svært ved at se

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Det er jo lønudgifter til alle spillere....og en del hvor man jo bare lader kontrakten løbe ud og derfor ikke får noget af det "tabte" ind igen via salg. Så at det skulle holde os fra eb sådan handel har jeg svært ved at se
                  Helt enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Det er jo lønudgifter til alle spillere....og en del hvor man jo bare lader kontrakten løbe ud og derfor ikke får noget af det "tabte" ind igen via salg. Så at det skulle holde os fra eb sådan handel har jeg svært ved at se
                    naturligvis, FMPRs "regnestykke" kom bare til at se ud som at de ville tjene 9 mill. ved et salg på 15 mill. pg det er jo ikke ligefrem tilfældet
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      naturligvis, FMPRs "regnestykke" kom bare til at se ud som at de ville tjene 9 mill. ved et salg på 15 mill. pg det er jo ikke ligefrem tilfældet
                      nej det er klart....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        naturligvis, FMPRs "regnestykke" kom bare til at se ud som at de ville tjene 9 mill. ved et salg på 15 mill. pg det er jo ikke ligefrem tilfældet
                        Som jo bare var et eksempel på at 60% af et stort beløb er bedre end 100% af intet beløb

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Som jo bare var et eksempel på at 60% af et stort beløb er bedre end 100% af intet beløb
                          NU tror jeg vi alle kan gå i zen-mode i denne fuldkomne enighed 😌
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            NU tror jeg vi alle kan gå i zen-mode i denne fuldkomne enighed 
                            Ahhhhhhhhhhhh

                            Comment


                              så røg george til randers.....hvis der nu var nogle der stadig gik og håbede

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                så røg george til randers.....hvis der nu var nogle der stadig gik og håbede
                                Det gjorde jeg. De vil gerne have forskellige spillere med forskellige kvaliteter så de kan spille med forskellige variationer og taktikker...
                                Det ligner det ikke at OB vil

                                Comment

                                Working...
                                X