Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Jeg tror OB henter Masango fra Randers på sidstedagen. Jeg ved godt at de har sat en høj pris på ham, men de er jo heller ikke interesseret i at betale lønninger til en spiller som de ved at de ikke får mere godt ud af. Derfor tror jeg at JH får krejlet prisen ned på et acceptabelt niveau, hvorefter han går ud og lukker vinduet og anser det som et meget vellykket vindue...
    Randers vil have 7.5 mil for Masango, og har sagt nej til 2,5-3m fra AaB. Mon ikke prisen ender omring 4-5 mil. Det tror jeg hverken vi kan eller vil være med til.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
      Jeg tror OB henter Masango fra Randers på sidstedagen. Jeg ved godt at de har sat en høj pris på ham, men de er jo heller ikke interesseret i at betale lønninger til en spiller som de ved at de ikke får mere godt ud af. Derfor tror jeg at JH får krejlet prisen ned på et acceptabelt niveau, hvorefter han går ud og lukker vinduet og anser det som et meget vellykket vindue...
      håber du har ret........

      en offensiv midt har jeg skreget på i 6 måneder nu........ og vores venstre fløj især bør skiftes. synes faktisk gudmundnson går det rigtig fornuftigt

      Kusk eller kadril på en leje aftale ville være dejligt men det gider de nok ikke med en lille chance for champions league hos FCK

      er ham Masango central midt/offensiv ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Randers vil have 7.5 mil for Masango, og har sagt nej til 2,5-3m fra AaB. Mon ikke prisen ender omring 4-5 mil. Det tror jeg hverken vi kan eller vil være med til.
        Der er i hvert fald ikke meget i kommentarer som: "hvis der dukker noget op, der kan forstærke os, er vi åbne for at gå efter det" der signalerer, at man er parat til at smide 4-5 millioner afsted efter en spiller. Jeg forventer en bar røv at trutte i, og når man ser på, hvordan nedrykningsspillet er sat sammen, kan der også være fornuft i at gemme de penge til vinter, så man har lidt ekstra at rutte med, og man er mere afklaret med truppens kvalitet og mangler.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jesper Hansen ryger voldsomt ned på mit barometer, hvis der ikke sker mere.

          Jeg nægter at tro på, at der ikke er flere midler at rutte med, når man ser på hvor aktive hold som AaB og Randers, der ligger á eller under os i budget, er.

          Vi har vel sammenlagt 2 kompetente kantspillere i truppen, og det er endda en generøs vurdering.
          Jesper og Kent har sagt at der er flere midler til rådighed. Det er jo netop det skræmmende..
          Og som du selv pointerer ligner det jo at Aab og Randers har været mere aktive og effektive på markedet. De har også skulle "starte forfra" ligesom efter profiltab og spillerflugt(Selv VFF og AGF har vel brugt flere penge end os)
          But guess what. Endnu engang gør de det bare bedre end os og er igen allerede stukket af. Vi ligner igen amatører..

          Jeg ville meget gerne sige at hvis der ikke købes 1-2 rigtig gode spillere er jeg den der trækker stikket. Så holder det stribede hjerte en pause.. Men jeg ved også godt inderst inde at det ikke er muligt for mig. Men det er skræmmende at have den følelse.
          Denne sæson var jo netop der hvor det hele skulle komme sammen til en højere enhed. Man følte at efter 5 års "proces" og forståelse for dette at nu skulle frugterne høstes, takken for tålmodigheden skulle afregnes..

          tak for kaffe en afregning. Holdet spiller ikke godt. Der er mangler i truppen alt imens ledelsen påstår det modsatte.. Alle kan jo se det.. Det med at der mangler effektivitet er jo også et tegn på at der mangler kvalitet i bredden.. Offensiven er så tynd at når formsvage spillere ikke præsterer kan vi ikke ændre det ved at skifte ud. For dem der kommer ind er samme niveau eller dårligere..

          Hvis OB vælger ikke at handle og prøve at ryste posen ser jeg det som meget svært at skulle fortsætte som engageret fan når det føles lidt ensidet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Randers vil have 7.5 mil for Masango, og har sagt nej til 2,5-3m fra AaB. Mon ikke prisen ender omring 4-5 mil. Det tror jeg hverken vi kan eller vil være med til.
            Måske med Izunna i bytte

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Randers vil have 7.5 mil for Masango, og har sagt nej til 2,5-3m fra AaB. Mon ikke prisen ender omring 4-5 mil. Det tror jeg hverken vi kan eller vil være med til.
              Det er jeg klar over, men jeg tror også at der er forskel på hvad der siges og hvad der måske er muligt at forhandle sig frem til sidst i vinduet. Randers ville måske ikke sende en dygtig spiller til Aab så tidligt i vinduet, men hvis Randers vil have penge og slippe for en spiller som måske går og breder dårlig stemning, så kan de sikkert også godt se at OB i nuværende forfatning måske ikke er frygtindgydende uanset om Masango bliver hentet.

              Comment


                pusic skulle have fået fri i fcm til at undersøge muligheder for en ny klub.....var det noget? score mål kan han da i hvertfald

                Comment


                  Ikke umiddelbart den type vi mangler, men med formen på vores nuværende angribere ville jeg byde ham velkommen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Det er jeg klar over, men jeg tror også at der er forskel på hvad der siges og hvad der måske er muligt at forhandle sig frem til sidst i vinduet. Randers ville måske ikke sende en dygtig spiller til Aab så tidligt i vinduet, men hvis Randers vil have penge og slippe for en spiller som måske går og breder dårlig stemning, så kan de sikkert også godt se at OB i nuværende forfatning måske ikke er frygtindgydende uanset om Masango bliver hentet.
                    Ham ser jeg godt nok ikke det store lys i. En primadonna type, der glimter i momenter, og som mangler noget slutprodukt. Okay, han kan bidrage med noget uforudsigelighed, men ellers håber jeg umiddelbart ikke, at det er den vej, vi vælger at gå

                    Comment


                      Utroligt at om 51 timer lukker transfer vinduet. Og man sidder bare og er totalt ligeglad. Normalt er det nogle spændende dage, men i år ved man der intet sker. Truppen er på plads.

                      Comment


                        Jeg nægter at tro, at truppen er på plads.
                        Har intet at have det i, men jeg tror stadig, at der handles 1-2 spillere.
                        Måske jeg egentlig håber, mere end jeg tror... :-)

                        Comment


                          Håber at der ligepludselig dukker en kreativ forstrækning op!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Håber at der ligepludselig dukker en kreativ forstrækning op!
                            Kreativ forstrækning..? Gør det mindre ondt end en normal forstrækning..?

                            ... men jo, kreativitet ville være ganske velkommen, især hvis det er blandet godt sammen med noget sult og energi...
                            Last edited by Kaspernon; 29-08-2016, 20:15.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jensen - Fyn Se indlæg
                              Jeg nægter at tro, at truppen er på plads.
                              Har intet at have det i, men jeg tror stadig, at der handles 1-2 spillere.
                              Måske jeg egentlig håber, mere end jeg tror... :-)
                              jeg tror ikke på den længere....vinduet er lukket - jesper er tilfreds.

                              desuden tror jeg ikke 1-2 spillere rykker ret meget....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                jeg tror ikke på den længere....vinduet er lukket - jesper er tilfreds.

                                desuden tror jeg ikke 1-2 spillere rykker ret meget....
                                Køb et par røvhuller til truppen, og du skal se, at der hurtigt kan komme en helt ny energi på holdet. Men det er som om, at JH foretrækker forsagte introverte typer, som ikke laver så meget ballade, men bare passer deres arbejde, som vendte de burgere i den lokale grill

                                Comment

                                Working...
                                X