Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg ville da ikke klage hvis han hentede Sanneh så vi kunne skubbe Tverskov op på midten
    Tverskov i midterforsvaret er en af de få ting, der har fungeret tæt på optimalt for os her i efteråret. Ville imo være håbløst, hvis han skulle til at lege central midt (kontinuerligt) nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Tverskov i midterforsvaret er en af de få ting, der har fungeret tæt på optimalt for os her i efteråret. Ville imo være håbløst, hvis han skulle til at lege central midt (kontinuerligt) nu
      Nu var det også bare et bud på hvad man kunne gøre hvis vi skulle hente en Horsens spiller uden at blive skuffet..
      Og træningsrapporter melder jo netop at Tverskov er prøvet på midten i løbet af ugen. Kent har åbenbart endelig accepteret at Izunna og Makrini ikke fungerer sammen.. Så derfor skal der findes en makker til ham. JJT er skadet og Nana er åbenbart ikke 100% klar til opgaven endnu... Thrane er fuldstændig fejlplaceret derinde. Det så vi sidst. Hvad gør man så?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        JH sidder og venter på om han gafle en fra sit - og Kents - gamle hold - Horsens
        Hvis han kan hente Sanneh eller Finnbogason vil det da være fint for mig, men da ingen af dem er transferfri tror jeg ikke på vi har råd.
        Er det iøvrigt noget du har hørt rygter om, eller er det bare et skud i tågen mht "en spiller fra Horsens"?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg ville da ikke klage hvis han hentede Sanneh så vi kunne skubbe Tverskov op på midten
          Sanneh er et stort talent, men han er godt nok kommet i menneskehænder, efter de er rykket op. Han er en meget rå diamant. Med åbenlyse placeringsproblemer. Så tror jeg sgu hellere jeg ville satse på Tingager, der har lidt at den samme kombination af ufærdighed, fysik og talent.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Sanneh er et stort talent, men han er godt nok kommet i menneskehænder, efter de er rykket op. Han er en meget rå diamant. Med åbenlyse placeringsproblemer. Så tror jeg sgu hellere jeg ville satse på Tingager, der har lidt at den samme kombination af ufærdighed, fysik og talent.
            Hmmm. Må desværre erkende at det Tingager viste sidst han var på banen var skræmmende. Og ikke på den gode måde.. Han lignede ikke en der havde "vokset" desværre..
            Men så meget som Horsens vil have for Sanneh bliver det heller aldrig aktuelt i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Tverskov i midterforsvaret er en af de få ting, der har fungeret tæt på optimalt for os her i efteråret. Ville imo være håbløst, hvis han skulle til at lege central midt (kontinuerligt) nu
              Absolut enig. Og vil gerne se Greve på cm eller Welbeck. Det ville være også en mere offensive opstilling. Vi spiller en hjemmekamp mod en oprykker! Så lad os køre de over, for fanden!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nu var det også bare et bud på hvad man kunne gøre hvis vi skulle hente en Horsens spiller uden at blive skuffet..
                Og træningsrapporter melder jo netop at Tverskov er prøvet på midten i løbet af ugen. Kent har åbenbart endelig accepteret at Izunna og Makrini ikke fungerer sammen.. Så derfor skal der findes en makker til ham. JJT er skadet og Nana er åbenbart ikke 100% klar til opgaven endnu... Thrane er fuldstændig fejlplaceret derinde. Det så vi sidst. Hvad gør man så?
                Nu er der jo også forskel på at prøve det af/ overveje det som alternativ i en enkel kamp,og så lige frem lave en transfer, der skulle skubbe ham derop permanent.

                Derudover er det da også lidt en falliterklæring, at der skal en skade til, og så skal der den slags rokering til (igen af en, som ellers faktisk har fungeret på sin oprindelige plads). Kan selvfølgelig ikke udelukke, at Tverskov imponerer vildt deroppe, og det så er rigtigt set - men jeg tvivler nu lidt. SYnes han har ageret fint med bolden, men når han har taget sine rush frem af banen, så bliver det en anelse febrilsk mod slutningen ind i mellem (klassisk for en midterforsvarer). Og der er altså også stor forskel på at komme op på midten, hvor der kan komme folk fra alle retninger

                Comment


                  Vi har et problem at sætte spillet og mangler kreativitet i offensiven og vores bedste cf ville være bedste løsningen derfor så at vi ville hente en ny cf? Hvis det skulle være realiteten af vores holdsammensætning så virker det lidt .... uprofessionel. For ikke at sige det ville være så skuffende at jeg ikke ved om jeg skulle grine eller græde om det. :-0
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Nu er der jo også forskel på at prøve det af/ overveje det som alternativ i en enkel kamp,og så lige frem lave en transfer, der skulle skubbe ham derop permanent.

                    Derudover er det da også lidt en falliterklæring, at der skal en skade til, og så skal der den slags rokering til (igen af en, som ellers faktisk har fungeret på sin oprindelige plads). Kan selvfølgelig ikke udelukke, at Tverskov imponerer vildt deroppe, og det så er rigtigt set - men jeg tvivler nu lidt. SYnes han har ageret fint med bolden, men når han har taget sine rush frem af banen, så bliver det en anelse febrilsk mod slutningen ind i mellem (klassisk for en midterforsvarer). Og der er altså også stor forskel på at komme op på midten, hvor der kan komme folk fra alle retninger
                    Meget enig. Min formodning er, at Kent har fået besked om at kassen er lukket for dette vindue. Hvis han så ikke mener Nana pt er brugbar, må der trylles internt. Svære arbejdsbetingelser. Og hvad skulle vi så egentlig med Izunna.
                    Last edited by sinus; 27-08-2016, 20:00.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Meget enig. Min formodning er, at Kent har fået besked om at kassen er lukket for dette vindue. Hvis han så ikke mener Nana pt er brugbar, må der trylles internt. Svære arbejdsbetingelser. Og hvad skule vi så gentlig med Izunna.
                      Svære arbejdsbetingelser? Måske. Men frygter mere en af Kent's ikke så lykkelige projekter (Momo i cf, Ari som hk, Jønsson som kant). Denne projekter minder mig lidt om Jean Pütz "Hobbythek" , en tidligere tysk TV- udsendelse med interessante og overraskende projekter og eksperimenter, men Pütz' eksperimenter lykkedes normalt. ;-)
                      Vi har med JJ EN skadet midtbanespiller. EN! Det skulle være muligt at finde en løsning i holdet uden at svække midtforsvaret. (Welbeck, Greve)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Fuck der er dødt herinde mht. Rygter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          Fuck der er dødt herinde mht. Rygter
                          Det er kedeligt, men behøver heldigvis ikke at betyde noget. Sådan har det været stort set hele JH's tid, indtil handlerne er lige op over.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Det er kedeligt, men behøver heldigvis ikke at betyde noget. Sådan har det været stort set hele JH's tid, indtil handlerne er lige op over.
                            ...hurtigt efterfulgt af "Var det dét?" og/eller "Hvorfor spiller han så dårligt?" ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Jesper Hansen ryger voldsomt ned på mit barometer, hvis der ikke sker mere.

                              Jeg nægter at tro på, at der ikke er flere midler at rutte med, når man ser på hvor aktive hold som AaB og Randers, der ligger á eller under os i budget, er.

                              Vi har vel sammenlagt 2 kompetente kantspillere i truppen, og det er endda en generøs vurdering.

                              Comment


                                Jeg tror OB henter Masango fra Randers på sidstedagen. Jeg ved godt at de har sat en høj pris på ham, men de er jo heller ikke interesseret i at betale lønninger til en spiller som de ved at de ikke får mere godt ud af. Derfor tror jeg at JH får krejlet prisen ned på et acceptabelt niveau, hvorefter han går ud og lukker vinduet og anser det som et meget vellykket vindue...

                                Comment

                                Working...
                                X