Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har svært ved at se ham passe ind i den skabelon JH normalt henter spillere udfra, og jeg har MEGET svært ved at se OB smide 5-7 millioner efter én spiller.

    Comment


      Edison lyder spændende, han lyder dog også mere som en Ole Nielsen end en Jesper Hansen, jeg er ikke JH modstander, men det lyder bare mere som en Ole Nielsen i mine ører.........

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Jeg har svært ved at se ham passe ind i den skabelon JH normalt henter spillere udfra, og jeg har MEGET svært ved at se OB smide 5-7 millioner efter én spiller.
        Vi tager den en gang til: værdi i transfermarkt er ikke aktuel salgsværdi. Spillere helt uden kontrakt er også værdisat, så det beløb siger intet om evt. pris.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Vi tager den en gang til: værdi i transfermarkt er ikke aktuel salgsværdi. Spillere helt uden kontrakt er også værdisat, så det beløb siger intet om evt. pris.
          Ja? Jeg har da vidst ikke påstået andet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            Ja? Jeg har da vidst ikke påstået andet?
            Sorry, det er rigtigt. men du reagerer på en transfermarkt-pris. Pointen er at vi aner ikke, hvad spilleren fra Peru evt koster

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Sorry, det er rigtigt. men du reagerer på en transfermarkt-pris. Pointen er at vi aner ikke, hvad spilleren fra Peru evt koster
              Nej det gør vi ikke. Jeg skulle måske have være lidt klarer i mit indlæg, det var tænkt som to forskellige pointer: 1) Han ligner ikke et JH køb. 2) Den pris der her nævnes kommer vi ikke til at betale for en spiller (uagtet om prisen er realistisk for den nævnte spiller eller ej).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Nej det gør vi ikke. Jeg skulle måske have være lidt klarer i mit indlæg, det var tænkt som to forskellige pointer: 1) Han ligner ikke et JH køb. 2) Den pris der her nævnes kommer vi ikke til at betale for en spiller (uagtet om prisen er realistisk for den nævnte spiller eller ej).
                Prisen på 5-7 mio der nævnes af kogtbaby er taget fra transfermarkt. Den er helt ligegyldig ift salgspris. Men helt enig i at en sådan "eksotisk" spiller minder mere om om Ole Nielsen end JH. Vi har så dog også signet spillere som Yao og nu Nana. Mht hans position som off midt og kant, så kunne det være alle mulige klubber, men Randers og os har vel pt nogle af de mindste trupper, så det kunne være gode gæt

                Comment


                  Jeg tror virkelig på at Edison Flores ville blive en god signing for os!!

                  Jeg krydser sgu fingrene!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                    De har sku ikke råd til både ham og Van der vaart
                    Underligt at mangle penge efter et rekordsalg ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Underligt at mangle penge efter et rekordsalg ..
                      Sandt! Men vi ser ikke særlig tit FCM købe 'dyre' spillere, hvis vi antager han koster ca. 7 mio. når de samtidig er i gang med at få et stort navn til sig. De er i forvejen godt besat på kanterne!

                      Comment


                        Lugter mere af et skifte til Randers eller FCM... Ville blive meget overrasket hvis JH og OB kunne få sådan en på plads...
                        Jeg håber hver gang at der kommer sådan et rygte i den kaliber at det kunne være os men tror inderst inde ikke på det

                        Skræmmende hvis Randers kunne hente både ham og George. En klub som man skulle kunne sammenligne sig med kunne bruge op mod 8-10 mill på 2 spillere i et vindue hvor vi stort set ikke har brugt en krone på transfer..
                        Er det FCM så tja.. Sisto millioner og sugerdaddy penge kan vi ikke kæmpe imod

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Sandt! Men vi ser ikke særlig tit FCM købe 'dyre' spillere, hvis vi antager han koster ca. 7 mio. når de samtidig er i gang med at få et stort navn til sig. De er i forvejen godt besat på kanterne!
                          De har altså lavet en stor transfer eller 2 de sidste vinduer. Dette kunne godt være en af dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            De har altså lavet en stor transfer eller 2 de sidste vinduer. Dette kunne godt være en af dem
                            Det er også en stor transfer med Van der vaart.😜 De må også lige kunne give os andre en chance😂

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                              Det er også en stor transfer med Van der vaart. De må også lige kunne give os andre en chance
                              Tror nu mere det er hans løn og sign on fee der er et problem. Har ikke hørt om der skulle være nogen transfer imellem klubberne selv om han er på kontrakt..
                              Men kunne sagtens ligne FCM at hente dem begge

                              Comment


                                Kan se på AaB's debatside, at det bliver dem der henter Flores.

                                Comment

                                Working...
                                X