Oprindeligt indsendt af Komsi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægDet er ikke bare pr. sæson? Alternativt skal der søges dispensation, og det er vist sjældent, når der ikke er tale om økonomiske problemer eller misligholdte kontrakter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægEnig. Der bliver ikke givet dispensation i dette tilfælde. Hvis der bliver givet dispensation, så er reglen ligegyldig. Brøndby og Borring har begge lavet sportslig forkert beslutning, hvilket de nu må bøde for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvis det er sådan, så må Borring-rygtet skydes ned. Hvis han først må spille i en alder af næsten 32, efter at ikke at have spillet ret meget i et år, så er det jo ikke ret meget værd.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg læste et sted, at det er i den samme sæson - således at det i Danmark er fra sommer til sommer. Så der burde ikke være noget bøvl ift at Borring kan spille i anden klub i efteråret. Kan dog ikke finde artiklen.
Årsagen hertil er, at AGF ønsker at enten udleje eller sælge angriberen og da han den første juli spillede kamp for Mandelskammeraterne og man kun må optræde for to klubber på en sæson, vil en kamp i den hvide trøje låse ham i en eventuel ny klub:
“Det er meget bittert, at jeg spillede den kamp 1. juli. For hvis jeg nu spiller en kamp for AGF, er jeg spærret resten af sæsonen. Og havde jeg kendt den regel, ville jeg aldrig have spillet kampen i Norge, siger Anders Kaagh til Århus Stiftstidende.
http://www.morethanaclub.dk/anders-k...ppe-spilletid/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægNæ, ikke uden dispensation. Men han havde jo allerede spillet for Brøndby før igår, så det var ikke den halve time som gjorde forskellen :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNåh okay. Troede det gik vist bare at det ikke var superliga.. Tja. Så er den ged vel barberet. Kan ikke se hvorfor han skulle kunne få en dispentation"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå han kan først skifte til vinter?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLet us know"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægWill do. Borring har spillet for Randers og BIF i dette kalenderår, men kun for BIF i denne sæson. Som jeg læser DBUs turneringsvejledning, så er det sæsonen, og ikke kalenderåret, der tæller. Men formuleringen er uklar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg er ret overbevist om, at det afgøres efter sæsonen og ikke kalenderåret. Det er også derfor, at der nogle gange spekuleres i, at spillere der har spillet for to klubber om efteråret og er ude i kulden, kan skifte til f.eks. Sverige eller Norge i vintervinduet, da de starter nye sæsoner, og der derfor er et smuthul i reglerne der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han tog selv lorten i hånden ved underskrivning af kontrakten i BIF ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment