Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNu falder jeg da ikke om, hvis vi henter Borring, men synes nu hellere jeg vil satse på Yao, han er da også jævnt hurtig. Han er ikke på Borrings niveau endnu, men som en skrev den anden dag, "Kom med en 8ér og et skideskur af en angriber". Hellere de to ting end Borring.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEnig. Og nu er det jo ikke fordi, vi lige frem vælter os i rygter.
Mon ikke at der bliver lidt Skulason snak de næste par dage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægPå twitter bliver han rygtet tilbage til FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil ikke ærge mig en skid. Hvis begge klubber vil ham og han vælger FCM er det vel fordi at han bare ikke vil tilbage til OB... Der er måske sket noget dengang som gør at han ikke vil vende tilbage.. Hvad ved jeg.. Med hus i Odense og en klub på vej mod toppen virker det da umiddelbart som en god løsning for ham.. Tvivler på at der ville være stor lønforskelBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kunne vel også være FCM fordi han dermed er tættest muligt på børnene som bor sammen med frau Kira og Keller i Viborg.
Vi må se hvad der sker. Det havde været meget mere interessant hvis det havde været en vi virkelig gerne ville have haft
Comment
-
Noget kunne tyde på, at OB åbenbart har været interesseret i at hente Borring, det gør mig absolut ikke noget hvis dette mislykkedes. Af denne grund er jeg sikker på at vi henter en kantspiller til venstre side inden længe, så bliver Rasmus Jønsson istedet flyttet længere frem som konkurrence for angriberne. En plads han selv har udtalt er hans favorit position . Jeg tror derfor ikke vi får flere angribere tilknyttet, måske kun et lovende talent, men ikke en fast starter. Vi må se om der sker noget snart, eller det først bliver lige inden lukketid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægNoget kunne tyde på, at OB åbenbart har været interesseret i at hente Borring, det gør mig absolut ikke noget hvis dette mislykkedes. Af denne grund er jeg sikker på at vi henter en kantspiller til venstre side inden længe, så bliver Rasmus Jønsson istedet flyttet længere frem som konkurrence for angriberne. En plads han selv har udtalt er hans favorit position . Jeg tror derfor ikke vi får flere angribere tilknyttet, måske kun et lovende talent, men ikke en fast starter. Vi må se om der sker noget snart, eller det først bliver lige inden lukketid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tror absolut ikke, at der ligger en masterplan om at skulle frigive Jönsson til angrebet. I hvert fald ikke, hvis det er for at få plads til en type som Borring, det ville i den grad chokere mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæger det ikke noget med at han har dem hver 2.uge.. Så kan jeg ikke se at han skulle få noget ud af det andet end det er nemmere at hente og bringe.. Bare fordi han spiller i Herning kører han jo ikke til Viborg hver 2.uge i hendes tid..
Vi må se hvad der sker. Det havde været meget mere interessant hvis det havde været en vi virkelig gerne ville have haftBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment