Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes nu at den holder sig meget godt til trådens overskift. Spændende spillere og rygter.. Vel fair nok at sige at han kommer ind under begge kategorier
    Enig. Og nu er det jo ikke fordi, vi lige frem vælter os i rygter.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Nu falder jeg da ikke om, hvis vi henter Borring, men synes nu hellere jeg vil satse på Yao, han er da også jævnt hurtig. Han er ikke på Borrings niveau endnu, men som en skrev den anden dag, "Kom med en 8ér og et skideskur af en angriber". Hellere de to ting end Borring.
      Fuldstændig enig. Disse 2 er meget vigtigere. Og mon dog at JH beriger os med 3 mere i dette vindue?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Enig. Og nu er det jo ikke fordi, vi lige frem vælter os i rygter.
        Nej det er pænt tyndt på det område. Faktisk et pænt kedeligt OB vindue indtil videre da vi handlede en masse spillere tidligt..
        Mon ikke at der bliver lidt Skulason snak de næste par dage

        Comment


          Lyder bestemt som om at Borring er på vej væk

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...og-med-klubben

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lyder bestemt som om at Borring er på vej væk

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...og-med-klubben
            På twitter bliver han rygtet tilbage til FCM.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              På twitter bliver han rygtet tilbage til FCM.
              Vil ikke ærge mig en skid. Hvis begge klubber vil ham og han vælger FCM er det vel fordi at han bare ikke vil tilbage til OB... Der er måske sket noget dengang som gør at han ikke vil vende tilbage.. Hvad ved jeg.. Med hus i Odense og en klub på vej mod toppen virker det da umiddelbart som en god løsning for ham.. Tvivler på at der ville være stor lønforskel

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                På twitter bliver han rygtet tilbage til FCM.
                Lad os håbe på det! Borring hører ikke til i vores klub

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vil ikke ærge mig en skid. Hvis begge klubber vil ham og han vælger FCM er det vel fordi at han bare ikke vil tilbage til OB... Der er måske sket noget dengang som gør at han ikke vil vende tilbage.. Hvad ved jeg.. Med hus i Odense og en klub på vej mod toppen virker det da umiddelbart som en god løsning for ham.. Tvivler på at der ville være stor lønforskel
                  Det kunne vel også være FCM fordi han dermed er tættest muligt på børnene som bor sammen med frau Kira og Keller i Viborg.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det kunne vel også være FCM fordi han dermed er tættest muligt på børnene som bor sammen med frau Kira og Keller i Viborg.
                    iøvrigt en meget fin opgradering af et allerede interessant Derby mellem FCM og Viborg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det kunne vel også være FCM fordi han dermed er tættest muligt på børnene som bor sammen med frau Kira og Keller i Viborg.
                      er det ikke noget med at han har dem hver 2.uge.. Så kan jeg ikke se at han skulle få noget ud af det andet end det er nemmere at hente og bringe.. Bare fordi han spiller i Herning kører han jo ikke til Viborg hver 2.uge i hendes tid..
                      Vi må se hvad der sker. Det havde været meget mere interessant hvis det havde været en vi virkelig gerne ville have haft

                      Comment


                        Noget kunne tyde på, at OB åbenbart har været interesseret i at hente Borring, det gør mig absolut ikke noget hvis dette mislykkedes. Af denne grund er jeg sikker på at vi henter en kantspiller til venstre side inden længe, så bliver Rasmus Jønsson istedet flyttet længere frem som konkurrence for angriberne. En plads han selv har udtalt er hans favorit position . Jeg tror derfor ikke vi får flere angribere tilknyttet, måske kun et lovende talent, men ikke en fast starter. Vi må se om der sker noget snart, eller det først bliver lige inden lukketid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Noget kunne tyde på, at OB åbenbart har været interesseret i at hente Borring, det gør mig absolut ikke noget hvis dette mislykkedes. Af denne grund er jeg sikker på at vi henter en kantspiller til venstre side inden længe, så bliver Rasmus Jønsson istedet flyttet længere frem som konkurrence for angriberne. En plads han selv har udtalt er hans favorit position . Jeg tror derfor ikke vi får flere angribere tilknyttet, måske kun et lovende talent, men ikke en fast starter. Vi må se om der sker noget snart, eller det først bliver lige inden lukketid.
                          Jeg tror absolut ikke, at der ligger en masterplan om at skulle frigive Jönsson til angrebet. I hvert fald ikke, hvis det er for at få plads til en type som Borring, det ville i den grad chokere mig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg tror absolut ikke, at der ligger en masterplan om at skulle frigive Jönsson til angrebet. I hvert fald ikke, hvis det er for at få plads til en type som Borring, det ville i den grad chokere mig.
                            Når man kender JH og hans "jydegen" kan man godt forestille sig dette. Vi må se hvad der sker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              er det ikke noget med at han har dem hver 2.uge.. Så kan jeg ikke se at han skulle få noget ud af det andet end det er nemmere at hente og bringe.. Bare fordi han spiller i Herning kører han jo ikke til Viborg hver 2.uge i hendes tid..
                              Vi må se hvad der sker. Det havde været meget mere interessant hvis det havde været en vi virkelig gerne ville have haft
                              jo det er der noget om, men ved at bosætte sig i Herning eller omegn kan han måske undgå at rykke ungerne ud af deres institutioner hver 2. uge. Det vil være vanskeligt med bopæl i O-town
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han kan vel ikke spille for 3 forskellige klubber på et kalender år?
                                Næ, ikke uden dispensation. Men han havde jo allerede spillet for Brøndby før igår, så det var ikke den halve time som gjorde forskellen :-)

                                Comment

                                Working...
                                X