Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg ved det.....sat på spidsen for at understrege min pointe.....at det virke meget urealistisk vi henter ham.
    Men naturligvis har JH betalt for at hente spillere til.
    Og hvis vi ønskede Deblé i dette vindue tror jeg også han er inden for økonomisk rækkevide.
    Med det forbehold at Deblé ikke ønsker at forlænge sin kontrakt/fortsætte i VFF

    Kan desuden være at de skal bruge lidt mønt for at købe ham her
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...isisk-storklub
    Last edited by fmprOB; 08-07-2016, 18:47.

    Comment


      #62
      Håber ikke at JH handler billigt i denne omgang

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-faerdig-i-agf

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber ikke at JH handler billigt i denne omgang

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-faerdig-i-agf
        Tror jeg ikke. Lange vil ja har fast spilletid, så er OB ikke interessant da han ville være kun tredje mand efter Fester og AK.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Håber ikke at JH handler billigt i denne omgang

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-faerdig-i-agf
          Jesper Lange .. i en tråd med overskriften "spændende spiller"???? Det er godt nok et mærkeligt match:-) Det kommer næppe til at ske; han må til Horsens eller lign.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tror jeg ikke. Lange vil ja har fast spilletid, så er OB ikke interessant da han ville være kun tredje mand efter Fester og AK.
            Spilletid er nok bare den officielle udmelding. Gætter på at grundene er mere banale som løn, længde osv

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jesper Lange .. i en tråd med overskriften "spændende spiller"???? Det er godt nok et mærkeligt match:-) Det kommer næppe til at ske; han må til Horsens eller lign.
              Sorry

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Spilletid er nok bare den officielle udmelding. Gætter på at grundene er mere banale som løn, længde osv
                Det er naturlig muligt, men han taler helt decideret om spilletid, vigtig rolle i holdet, osv og når det går om penge giver de mest en udmelding om "vil prøve noget nyt" eller lignende bullshit. ;-)
                Men håber at de skuffende transfers er fortid nu. Synes at JH viser at han henter nu mere kvalitet ind at i sine første år. Og hvis han skulle vise en backslash s å tror jeg på Kent som ville stoppe ham. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Ehhh. Mulighed? Nej! Jo! Måske!

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/6181908

                  Comment


                    #69
                    Hvis han kan opføre sig ordentlig, så er han da velkommen.

                    Comment


                      #70
                      Jaaa..

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        mål har han altid kunnet score....men vil godt nok ikke være min ønsle signing

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mere "Jo!" end "Måske". Han har kvalitet og er i en situation da han skal vise noget for at redde sin karriere. Så han vil være rigtigt godt motiveret.
                          Last edited by andlox; 09-07-2016, 13:21.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Er der nogle der ved om man kan se deres træningskamp nogen steder?

                            Comment


                              #74
                              På Brøndbys forum går rygterne på, at Jonas Borring skulle være på vej til OB. Det tror jeg simpelthen ikke på, og jeg håber det virkelig heller ikke. Det er omvendt tydeligt, at han ikke passer ind i Brøndby efter Zorningers ankomst.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                På Brøndbys forum går rygterne på, at Jonas Borring skulle være på vej til OB. Det tror jeg simpelthen ikke på, og jeg håber det virkelig heller ikke. Det er omvendt tydeligt, at han ikke passer ind i Brøndby efter Zorningers ankomst.
                                LOL.. Den tror jeg bare ikke på... Men tak for fixet

                                Comment

                                Working...
                                X