Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvem er anfører i kommende sæson?

    Kom med dit gæt

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoererrolle

    #2
    Jeg tror det bliver KEP, men håber på Makrini.
    Last edited by Kogtbaby88; 22-06-2016, 09:46.

    Comment


      #3
      Jeg håber på Makrini fordi det vil betyde at han nok forlænger..

      Comment


        #4
        Det må blive Makrini. Han er en sikker mand i truppen og har vist sit værd.

        Der er ret stor konkurrence i midterforsvaret, så tvivler man vælger en ny mand som KEP til at være anfører.

        Comment


          #5
          Gætter på Festersen.

          Comment


            #6
            Håber det bliver El Mak. Han var holdets rygrad i sidste sæson og har en rigtig god indstilling.

            Fester ville være mit andet bud og også et godt valg. Tænker han har en god indstilling og tror han har en god position i omklædningsrummet. Synes han har mange livserfaring med sin tid i Australien og det var f.ex. helt fint at give Yao muligheden at bo hos Festersens.
            Tænker det er for tidligt med KEP som ny mand i klubben.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Det må blive Makrini. Han er en sikker mand i truppen og har vist sit værd.

              Der er ret stor konkurrence i midterforsvaret, så tvivler man vælger en ny mand som KEP til at være anfører.
              Det vil nok kræve en forlængelse på minimum 1 år. Ellers ser jeg ingen grund til at de skal gøre det.. Så hellere Festersen

              Comment


                #8
                Jeg ville give den til KEP.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #9
                  Hvor mange har vi egentlig efterhånden som har erfaring med anfører eller vice anfører tjansen..? Det må være en god slat... Vi kan selvfølgelig altid diskutere om de hver især nu også er helt egnet, men det er da trods alt stadig fedt at der er en del navne der kunne være en mulighed...

                  Jeg håber på Makrini, men kunne godt forestille mig det også kunne komme til at afhænge af hans kontrakt situation... hvis ikke der er en forlængelse i farvandet når sæsonen går i gang, så tror jeg man vælger en anden... hvilket jeg også godt ville kunne forstå...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes at Festersen er det oplagte valg. Han har allerede en god position i klubben, har taget sig af Yao ude for banen, tager sig af holdet inden på banen. Han kæmper altid og er en rolig type. Der er også en reel chance for at han slutter karrieren her, og dermed skal vi ikke skifte anfører hver sæson!
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Hvor mange har vi egentlig efterhånden som har erfaring med anfører eller vice anfører tjansen..? Det må være en god slat... Vi kan selvfølgelig altid diskutere om de hver især nu også er helt egnet, men det er da trods alt stadig fedt at der er en del navne der kunne være en mulighed...

                      Jeg håber på Makrini, men kunne godt forestille mig det også kunne komme til at afhænge af hans kontrakt situation... hvis ikke der er en forlængelse i farvandet når sæsonen går i gang, så tror jeg man vælger en anden... hvilket jeg også godt ville kunne forstå...
                      Hvis der ikke er det, er Jesper Hansen da ramt af solstik. Mak har selv været i medierne og snakke om, hvor glad han var for at være i Odense, og at han gerne ville forlænge. Der skal da bare en kontrakt på bordet Asap. Han var sæsonens vigtigste spiller!
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Hvis der ikke er det, er Jesper Hansen da ramt af solstik. Mak har selv været i medierne og snakke om, hvor glad han var for at være i Odense, og at han gerne ville forlænge. Der skal da bare en kontrakt på bordet Asap. Han var sæsonens vigtigste spiller!
                        Jeg tror Makrini er i den høje ende af lønningslisten, uden dog at være den højest lønnede, men det kunne godt tænkes at han ryger op som den bedst betalte eller tæt på. Og på det lønningsniveau tror jeg ikke JH vil gå med til det før alt andet er på plads, så han præcist ved hvor han står... På den ene side kunne der måske blive penge til at tilbyde Makrini lidt mere end hvad man i første omgang kunne, imod at han så tilgengæld skriver en lidt længere kontrakt denne gang, eller omvendt, så kan vi stå med to skadede målmænd, og er pludselig nød til at skal indregne en helt ny start 11´er løn i budgettet... eller hvad det nu måtte være...

                        Jeg vil dog også sige, der er måske lidt Falk over det her, for der er engang imellem spillere der bare er så vigtige, at man må tage chancen... men som med Falk, så tror jeg først vi hører noget sådan egentlig til det, engang i September...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Så mp OB sgu punge ud. Nu har vi sparet rigtig meget de sidste par år. Self skal OB ikke have mange løntunge spillere. Men en spiller som makarini. Er så vigtig for os i kampen om at komme tilbage til toppen igen. Så giv ham en god kontrakt evt med en fornuftig frikøbs klausul og giv ham det anførerbind

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Så mp OB sgu punge ud. Nu har vi sparet rigtig meget de sidste par år. Self skal OB ikke have mange løntunge spillere. Men en spiller som makarini. Er så vigtig for os i kampen om at komme tilbage til toppen igen. Så giv ham en god kontrakt evt med en fornuftig frikøbs klausul og giv ham det anførerbind
                            Helt enig, men lad os undvære det med den frikøbsklausul.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              KEP - tror han er købt ind til det (som sidegevinst). Det handler også om personlighed, og der er noget no-nonsense over KEP, som ville passe godt til rollen lige nu.

                              Comment

                              Working...
                              X