Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det må det være, eller en som er faldet i krukken med lykkepiller

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg vil så omvendt mene at dit indlæg tenderer at være noget vrøvl .. vi HAR haft chancerne og vi har haft overvægt i spil i de fleste kampe, og spillerne har vist en kampgejst og en løbevillighed der ikke overgås af mange hold i SL. Vi har vidst siden Falk skiftede at vi ikke ville være i stand til at lande en 1:1 erstatning, og at vi gennem indkøb skulle forsøge at forstærke os uden at have en stærk individualist OG holdspiller som Falk var for os. Det er ikke lykkedes særlig godt på en enkelt plads og det har spoleret meget for vores angibere der ikke har evnet at levere det de får deres hyre for
      Det kan vi åbenlyst ikke blive enige om. Det du skriver er rent pladder for mig.

      Der er nogle kampe, hvor vi godt kunne have fået mere med, end vi har fået. Det modsatte er til gengæld også tilfældet. I de fire kampe vi har spillet, er det kun én, hvor vi har haft spilovertaget i kampen rent statistisk, og i to af dem har vi haft flest skud på mål, så jeg går ikke og bilder mig selv ind, at vi har fået meget mindre end vi burde, og det er der ingen der bør gøre. Mod AGF og Brøndby er vi jo rent ud sagt svineheldige, at de brænder nogle direktører, ligesom at Esbjerg og Lyngby var heldige med, at vi gjorde det samme.

      Det kan simpelthen ikke isoleret være et angriber problem, at du scorer 16 mål i 21 kampe, det bør være logik for burhøns. Et fodboldhold der er så afhængig af at to spillere skal score langt størstedelen af deres mål, er ikke et godt fodboldhold.

      Hvad er det for nogle kæmpe chancer AK og Festersen har brændt? Nej, de har ikke sparket dem ind i ligeså høj rate som i fjor, men det handler i høj grad også om måden de bliver sat op på. At påstå, at de bare har brændt direktør på direktør, og det er det der er skyld i resultaterne, er noget værre slam at lukke ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan vi åbenlyst ikke blive enige om. Det du skriver er rent pladder for mig.

        Der er nogle kampe, hvor vi godt kunne have fået mere med, end vi har fået. Det modsatte er til gengæld også tilfældet. I de fire kampe vi har spillet, er det kun én, hvor vi har haft spilovertaget i kampen rent statistisk, og i to af dem har vi haft flest skud på mål, så jeg går ikke og bilder mig selv ind, at vi har fået meget mindre end vi burde, og det er der ingen der bør gøre. Mod AGF og Brøndby er vi jo rent ud sagt svineheldige, at de brænder nogle direktører, ligesom at Esbjerg og Lyngby var heldige med, at vi gjorde det samme.

        Det kan simpelthen ikke isoleret være et angriber problem, at du scorer 16 mål i 21 kampe, det bør være logik for burhøns. Et fodboldhold der er så afhængig af at to spillere skal score langt størstedelen af deres mål, er ikke et godt fodboldhold.

        Hvad er det for nogle kæmpe chancer AK og Festersen har brændt? Nej, de har ikke sparket dem ind i ligeså høj rate som i fjor, men det handler i høj grad også om måden de bliver sat op på. At påstå, at de bare har brændt direktør på direktør, og det er det der er skyld i resultaterne, er noget værre slam at lukke ud.
        Jeg så samtlige stats igennem for kampene her for noget tid siden, sammen med min hukommelse om selve kampen.
        Det kan du finde et stykke tilbage i mine indlæg ... og nej, vi har ikke fået færre point end fortjent og i mere end et par kampe er vi jo blevet rundbarberet totalt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Er det dig, Jesper H?
          Shh. Lad os nu ikke komme ud i en Oscar ;-)

          Ì

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Det må det være, eller en som er faldet i krukken med lykkepiller
            Det med krukken med lykkepiller er måske den bedste idé at overstå denne dage.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Lol. FCM ved at lave en OB/Aab

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rjyske-spiller

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og det ser ud til at Sønderjyske henter Simon Poulsen. Det må siges at være en fin erstatning, selvom jeg ikke har set ham spille de sidste seks måneder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Og det ser ud til at Sønderjyske henter Simon Poulsen. Det må siges at være en fin erstatning, selvom jeg ikke har set ham spille de sidste seks måneder.
                  Skulle være en and

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mikael Uhre er meget talentfuld.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Og det ser ud til at Sønderjyske henter Simon Poulsen. Det må siges at være en fin erstatning, selvom jeg ikke har set ham spille de sidste seks måneder.
                      Den skulle åbenbart være god nok, alligevel...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Mikael Uhre er meget talentfuld.
                        Jeg synes sgu ikke han er noget unikum. Fin spiller, men 3 mål i 20 Superligakampe, så er jeg heller ikke mere imponeret endnu. Lad bare FCM købe sig selv til middelmådighed ved at hente en masse SE-spillere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg synes sgu ikke han er noget unikum. Fin spiller, men 3 mål i 20 Superligakampe, så er jeg heller ikke mere imponeret endnu. Lad bare FCM købe sig selv til middelmådighed ved at hente en masse SE-spillere.
                          Jeg ville sgu hellere have Uhre end Deblé (eller Silas Songani, som SDJ arbejder på at afhænde)
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg ville sgu hellere have Uhre end Deblé (eller Silas Songani, som SDJ arbejder på at afhænde)
                            Det er jeg nu tvivlende overfor, hvorvidt jeg vil. Dermed ikke sagt, at jeg vil være utilfreds, hvis man hentede Uhre, jeg synes bare godt at en klub som FCM kunne sætte overliggeren højere end en 22-årig angriber der laver 3 mål i 20 kampe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg ville sgu hellere have Uhre end Deblé (eller Silas Songani, som SDJ arbejder på at afhænde)
                              Pas nu på, der kommer snart en efter dig...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det er jeg nu tvivlende overfor, hvorvidt jeg vil. Dermed ikke sagt, at jeg vil være utilfreds, hvis man hentede Uhre, jeg synes bare godt at en klub som FCM kunne sætte overliggeren højere end en 22-årig angriber der laver 3 mål i 20 kampe.
                                Jeg synes fokuseringen på de helt unge har taget overhånd. Når man er fyldt 22 skal man pludselig være fuldt udviklet spiller nutildags. Historien, inkl OBs, er fyldt med spillere, der først nåede deres egentlige niveau langt senere. Vores egen Festersen er et godt eksempel.

                                Uhre er sgu god. Og har langt mere potentiale end Deblé. Nogen gange må man sgu også se ud over den umiddelbare statistik.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X