Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEr der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:
"Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEr der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:
"Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
Comment
-
Altså at rivalerne ikke nødvendigvis er bedre end OB - og at de og OB ligger under FCK og FCM.
Mere uforståelig finder jeg:
Men det var kun støvskyer fra hestenes sparken i startboksene.
Den vil jeg gerne have forklaret, tak.
Comment
-
Comment
-
"Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægat der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB -> klipper "som nødvendigvis" ud -> at der ikke ses rivaler, i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB -> sætter det ind korrekt sted: at der ikke ses rivaler, i laget under FC København og FC Midtjylland, som nødvendigvis behøver at vise sig bedre end OB.
Altså at rivalerne ikke nødvendigvis er bedre end OB - og at de og OB ligger under FCK og FCM.
Mere uforståelig finder jeg:
Men det var kun støvskyer fra hestenes sparken i startboksene.
Den vil jeg gerne have forklaret, tak."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRunde 2 overstået og vi har smidt 4 point i kampe vi burde vinde når ambitionen hedder top 6.
Mit Top 6 barometer ser således ud pt :
FCK !00 %
BIF 70 %
FCM 80 %
AGF 65 %
AaB 50 %
FCN 50 %
OB 35 %
ACH 20 %
RFC 35 %
SDJ 35 %
SIF 5 %
LFC 10 %
VFF 20 %
EfB 10 %This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRunde 2 overstået og vi har smidt 4 point i kampe vi burde vinde når ambitionen hedder top 6.
Mit Top 6 barometer ser således ud pt :
FCK !00 %
BIF 70 %
FCM 80 %
AGF 65 %
AaB 50 %
FCN 50 %
OB 35 %
ACH 20 %
RFC 35 %
SDJ 35 %
SIF 5 %
LFC 10 %
VFF 20 %
EfB 10 %
De har det momentum en oprykning giver, og er man et 'nyt hold' skal man bruge noget tid.
Vi står ikke så meget dårligere end en masse andre hold, hvem regner seriøst med at BIF og AGF vinder resten af deres kampe?
Nok ikke mange.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNu skal man altså lade være med at tro at når man møder oprykkere i starten er man sikker på at vinde.
De har det momentum en oprykning giver, og er man et 'nyt hold' skal man bruge noget tid.
Vi står ikke så meget dårligere end en masse andre hold, hvem regner seriøst med at BIF og AGF vinder resten af deres kampe?
Nok ikke mange.
Men 2 point er og bliver for dårligt af en klub med ambitioner .
AGF og BIF ser jeg stadig som meget svære konkurrenter til de 4 ledige pladser i top 6 ( regner med FCK og FCM som sikre )817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment