Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    efb spiller som jord, men er ved at isolere os

    2-0 EfB
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      efb spiller som jord, men er ved at isolere os
      Vi har 4p op til dem nu...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
        Godt at vi ikke kan rykke ned樂
        Ja det er jo umuligt når Jesper Hansen siger det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          2-0 EfB
          Det er jo decideret usportsligt, at Esbjerg spiller med angribere. De skyder endda på mål. Og løber hurtigt. Jeg ved virkelig ikke, hvad det er for noget. De sparker endda bolden ind i det der bur, der står midt på baglinjen. Virkelig sært. Det er som om, de ikke rigtigt forstår spillet?

          Comment


            Puha. 3-0!
            Esbjerg har spillet forfærdeligt, men de forsøger, i modsætning til os.. Det giver point. Vi SKAL have tre point på mandag, ellers kan det sgu være ligegyldigt. Tænk engang, hvis Viborg og silkeborg også henter tre point..

            Comment


              Ro på folkens. Vi har ikke købt alt muligt georgisk og græsk lort, som jo er de rene lottokuponer. Vi har købt kvalitet hos andre danske klubber, akkurat som vi gjorde det i sommer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Godt at vi ikke kan rykke ned樂
                Nej da vi kan ikke rykke ned iflg JH kom vi jo allerede igang i slutningen af efteråret så vi resultatmæssige præsterede fornuftigt :-) ...

                3-0 EfB nu ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Så kom EFB i gang med forårssæson..

                  3-0

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Puha. 3-0!
                    Esbjerg har spillet forfærdeligt, men de forsøger, i modsætning til os.. Det giver point. Vi SKAL have tre point på mandag, ellers kan det sgu være ligegyldigt. Tænk engang, hvis Viborg og silkeborg også henter tre point..
                    I 1. halvleg måske, men helt klart ikke de sidste 45!

                    SÅ fedt at alle eksperterne var efter EFB og det nu ser ud til at de har taget grumt fejl, foreløbig.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ro på folkens. Vi har ikke købt alt muligt georgisk og græsk lort, som jo er de rene lottokuponer. Vi har købt kvalitet hos andre danske klubber, akkurat som vi gjorde det i sommer.
                      Eksperterne må have en undskyldning parat, hvis EFB lykkes med det her ... deres hetz var fordummende.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Ro på folkens. Vi har ikke købt alt muligt georgisk og græsk lort, som jo er de rene lottokuponer. Vi har købt kvalitet hos andre danske klubber, akkurat som vi gjorde det i sommer.
                        Ja vi er heldigvis kommet styrket ud af vinduet og fået tilført offensiv kvalitet ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Lad os nu vente med vores udbrud til på mandag. Vi må se en reaktion fra Kent og spillerne, og vi skal have de tre point. Det er nu eller aldrig.

                          Ligesom alle herinde forventer jeg et nederlag, og samme jammerlige indsats. KEP i midterforsvaret og Jønne på kanten, hvor vi aldrig bliver farlige.. Men de skal have chancen for at modbevise os. Jeg tror bare ikke på det.

                          Comment


                            Indtil videre ser det ud til, at min fornemmelse, igen, kommer til at holde stik. At Esbjergs fokusering på det kortsigtede og på at lue ud blandt de "forstyrrende" elementer, (og sende to af dem til OB) kommer til at give pote, mens vores totale virkeligheds fornægtelse er en direkte billet til 1. Division.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Lad os nu vente med vores udbrud til på mandag. Vi må se en reaktion fra Kent og spillerne, og vi skal have de tre point. Det er nu eller aldrig.

                              Ligesom alle herinde forventer jeg et nederlag, og samme jammerlige indsats. KEP i midterforsvaret og Jønne på kanten, hvor vi aldrig bliver farlige.. Men de skal have chancen for at modbevise os. Jeg tror bare ikke på det.
                              Har de ikke haft nok chancer for at bevise det?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Har de ikke haft nok chancer for at bevise det?
                                Jo! Men hvad skal de gøre? Give op? Ny start, ny halvsæson.. Vi er jo nødt til at se en reaktion på mandag, og kommer den ikke - jamen så ved vi godt hvad den står på næste år.

                                Chancen skal de have.

                                Comment

                                Working...
                                X