Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes fokuseringen på de helt unge har taget overhånd. Når man er fyldt 22 skal man pludselig være fuldt udviklet spiller nutildags. Historien, inkl OBs, er fyldt med spillere, der først nåede deres egentlige niveau langt senere. Vores egen Festersen er et godt eksempel.

    Uhre er sgu god. Og har langt mere potentiale end Deblé. Nogen gange må man sgu også se ud over den umiddelbare statistik.
    Der kan være vidt forskellige udviklingskurver ja, det er bestemt ikke utænkeligt med Uhre heller. Han er en dygtig spiller, jeg har bare svært ved at se, hvilke kvaliteter der gør ham ekstraordinær i en Superliga-sammenhæng. Jeg tvivler på, at han nogensinde får niveau til mere, end at være en dygtig Superliga-angriber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg synes fokuseringen på de helt unge har taget overhånd. Når man er fyldt 22 skal man pludselig være fuldt udviklet spiller nutildags. Historien, inkl OBs, er fyldt med spillere, der først nåede deres egentlige niveau langt senere. Vores egen Festersen er et godt eksempel.

      Uhre er sgu god. Og har langt mere potentiale end Deblé. Nogen gange må man sgu også se ud over den umiddelbare statistik.
      Enig .. Se bare Mwape Miti. Ham hentede vi, da han var 23 år, og der gik faktisk en del flere år, før han blev rigtig giftig. Havde det været i dag, ville han være sendt videre efter en sæson eller to.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg synes sgu ikke han er noget unikum. Fin spiller, men 3 mål i 20 Superligakampe, så er jeg heller ikke mere imponeret endnu. Lad bare FCM købe sig selv til middelmådighed ved at hente en masse SE-spillere.
        Drachmann og Dal Hende er jo også meget solide... Kroon er meget kreativ, når han er skadesfri ... tænker ikke det er dårlige indkøb.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Pas nu på, der kommer snart en efter dig...
          Du har da fået etableret dig et kompleks der hva`:).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Enig .. Se bare Mwape Miti. Ham hentede vi, da han var 23 år, og der gik faktisk en del flere år, før han blev rigtig giftig. Havde det været i dag, ville han være sendt videre efter en sæson eller to.
            Det er en kunst, at hente spillere ind som er gode nok- men ikke så gode at de forsvinder for hurtigt.
            Optimalt, så skal truppen bestå af spillere som er på vippen til at være for gode til superligaen - gerne krydret med åbenlyse talenter som man kan score kassen på. Eller overbevise de unge om, at et år mere i superligaen også øger chancen for at slå til udenlands. Problemet hos os, er at JH lave lange kontrakter med de forkerte og korte men dem som kan blive til noget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Drachmann og Dal Hende er jo også meget solide... Kroon er meget kreativ, når han er skadesfri ... tænker ikke det er dårlige indkøb.
              Jeg er ikke synderligt imponeret over de to førstnævnte på FCMs vegne. De er i hvert fald ganske sandsynligt klare svækkelser, ift. dem FCM har rendede på de positioner i forvejen. Kroon er rigtigt spændende ja, når han spiller. Han blev dog skyllet ud med badevandet i Malmö for ganske nyligt, så det bliver spændende at se, hvordan han udvikler sig i et andet miljø.

              Jeg er spændt på, hvordan endnu et kuld SønderjyskE-spillere klare sig i andre klubber. Som regel falder spillerne jo noget i kvalitet, det har vi jo selv oplevet flere gange. Nu må vi se med FCM, jeg har bare meget svært ved at se, hvordan de tre spillere og for så vidt også Uhre, på nogen måde skal være en udvikling mod at blive en trussel overfor FCK på sigt.
              Last edited by Sheed; 31-01-2017, 11:59.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                Uhre er sgu god. Og har langt mere potentiale end Deblé. Nogen gange må man sgu også se ud over den umiddelbare statistik.
                Jeg vil i øvrigt lige huske at erklære mig helt enig i fremhævede udsagn. Det er noget mange OB-fans kunne lære noget af ift. hvordan vi vurderer Festersen og AK. De bringer enormt meget til holdet ift. mange andre Superliga-angribere ift. at deltage i spillet, sætte medspillere op og tiltrække opmærksomhed der giver rum at spille i. Og når de er bedst og vores spil det kører, så banker de også mange kasser ind.

                Forskellen på os og SønderjyskE, indtil den her vinter i hvert fald, er at SønderjyskE får mål fra mange andre spillere på holdet end lige angriberne. Tænk på folk som Absalonsen, Kroon, Madsen, Dal Hende og Kløve. Her har vi langt større problemer med at få vores mål fra andre positioner, derfor bliver vores angribere i alt for høj grad gjort til syndebukke.

                Comment


                  Vil bare lige sige, at Gaarde endnu engang har vist at han er divisioner over JH. Sikke et salg til Kina. Flot køb igen i AaB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Vil bare lige sige, at Gaarde endnu engang har vist at han er divisioner over JH. Sikke et salg til Kina. Flot køb igen i AaB
                    Arrh, det er vist ikke Gaardes fortjeneste. Hvis nogen havde sagt inden AFCON at Bassogog var bare 15 mil værd, var de blevet grinet baglæns ud af rummet...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Arrh, det er vist ikke Gaardes fortjeneste. Hvis nogen havde sagt inden AFCON at Bassogog var bare 15 mil værd, var de blevet grinet baglæns ud af rummet...
                      15 mio. er et endog meget generøst tal.

                      Comment


                        Han har solgt sig selv igennem AFAC turneringen. Gaarde har intet med dette salg at gøre, udover at han skal underskrive nogle dokumenter senere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Arrh, det er vist ikke Gaardes fortjeneste. Hvis nogen havde sagt inden AFCON at Bassogog var bare 15 mil værd, var de blevet grinet baglæns ud af rummet...
                          Det er naturligvis også heldigt - igen tvivl om det. Men jeg ser bare ikke jh være i nærheden af at finde guld. Langt de fleste han bringer er enten gamle kendinge som er over the top, eller en del fejlskud de en enkelt elle 2 inden for de yderste af skiven.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Arrh, det er vist ikke Gaardes fortjeneste. Hvis nogen havde sagt inden AFCON at Bassogog var bare 15 mil værd, var de blevet grinet baglæns ud af rummet...
                            En del af en sportsdirektørs arbejde er, også, heldet på bundlinjen. En hitliste er en hitliste, uanset om det så er en gigantisk appelsin i turbanen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              EfB meldt til politiet

                              http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-02-...lovlig-spiller

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Vil bare lige sige, at Gaarde endnu engang har vist at han er divisioner over JH. Sikke et salg til Kina. Flot køb igen i AaB
                                Nej. Det kan man vist ikke helt sige på baggrund af den handel.

                                Comment

                                Working...
                                X