Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCM ser ud til at hente 2 i sønderjyske. Det ville være godt for os hvis de missede Top 6

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ndler-med-fcm/
    Ja vil satme være fint hvis FCM misser top 6 ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja vil satme være fint hvis FCM misser top 6 ;-)
      Mente nu SdJ hvis de mistede de 2 plus deres træner her i vinter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        FCM ser ud til at hente 2 i sønderjyske. Det ville være godt for os hvis de missede Top 6

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ndler-med-fcm/
        Det kan jeg ikke følge? Sønderjyske er da et af de stærkere top-sekshold. Det ville da aldrig være en fordel at komme i nedrykningsgruppe med dem, frem for Horsens, Lyngby eller til dels AAB. De er præcis et af den slags hold som vi har det svært med for tiden, og jeg tror vi ville få det svært med at tage point fra dem.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mente nu SdJ hvis de mistede de 2 plus deres træner her i vinter
          Var jeg klar over . Men har mere sympati for sønderjydske , så vil syntes det var sjovere hvis det er FCM som snubler . Begge hold vil vi have det svært mod i en taberpulje og ser os stadig som en af favoritterne til nedrykningsfinalerne .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Det kan jeg ikke følge? Sønderjyske er da et af de stærkere top-sekshold. Det ville da aldrig være en fordel at komme i nedrykningsgruppe med dem, frem for Horsens, Lyngby eller til dels AAB. De er præcis et af den slags hold som vi har det svært med for tiden, og jeg tror vi ville få det svært med at tage point fra dem.
            Tja ser det bare som en fordel hvis en konkurrent mister en super god træner og 2 profiler som da kun kan være en fordel hvis de ikke når top 6. Det er jo ikke det samme som jeg hellere vil have dem med i nedrykningsspil ift andre klubber..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Var jeg klar over . Men har mere sympati for sønderjydske , så vil syntes det var sjovere hvis det er FCM som snubler . Begge hold vil vi have det svært mod i en taberpulje og ser os stadig som en af favoritterne til nedrykningsfinalerne .
              Ja vi er da helt klart favorit til at spille finaler

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Var jeg klar over . Men har mere sympati for sønderjydske , så vil syntes det var sjovere hvis det er FCM som snubler . Begge hold vil vi have det svært mod i en taberpulje og ser os stadig som en af favoritterne til nedrykningsfinalerne .
                Nævn ét hold i superligaen eller top 4 i første division som vi ikke vil have det svært imod i taber pulje og nedrykningsfinale i vores nuværende forfatning :-(

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Nævn ét hold i superligaen eller top 4 i første division som vi ikke vil have det svært imod i taber pulje og nedrykningsfinale i vores nuværende forfatning :-(
                  Fisk ! ... det kan jeg sgu ikke ...
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Nævn ét hold i superligaen eller top 4 i første division som vi ikke vil have det svært imod i taber pulje og nedrykningsfinale i vores nuværende forfatning :-(
                    FCN ville vel være et godt bud - dem har vi slået 7 gange i træk.

                    Comment


                      Endnu en Sdj profil forlader skuden

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-vil-have-ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det kan jeg ikke følge? Sønderjyske er da et af de stærkere top-sekshold. Det ville da aldrig være en fordel at komme i nedrykningsgruppe med dem, frem for Horsens, Lyngby eller til dels AAB. De er præcis et af den slags hold som vi har det svært med for tiden, og jeg tror vi ville få det svært med at tage point fra dem.
                        Enig. Og synes det ville være en fordel for os hvis de aktuel 6 bedste hold løber væk på bekostning af de andre hold som står fremad os. Alle tager ja deres point med og så vi kan skabe mulighvis et bedre grundlag for kampe i en af de to nedrykningspuljer og måske vi kan endnu udgå nedrykningsfinaler. Det ville i hvert fald være godt for mit blodtryk.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jönsson vil bevise sit værd overfor OB's fans

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sit-vaerd-i-ob

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jönsson vil bevise sit værd overfor OB's fans

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sit-vaerd-i-ob
                            Så, kom i gang Jønne. Du skylder stadig meget..
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Sympatisk, men her i vinter, så skal han lære at dække op, og få noget speed på de første meter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Sympatisk, men her i vinter, så skal han lære at dække op, og få noget speed på de første meter

                                Comment

                                Working...
                                X