Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er jo helt hypotetisk det scenarier. Se ingen grund til
    4 u
    32 n
    Er selvfølgelig for at pensle ud hvor ekstremt det kan blive.

    Er du tilhænger af at et hold der er 15 point efter, efter de 32 kampe, kan blive oppe ... p.b.a. 2-4 efterfølgende kampe?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      4 u
      32 n
      Er selvfølgelig for at pensle ud hvor ekstremt det kan blive.

      Er du tilhænger af at et hold der er 15 point efter, efter de 32 kampe, kan blive oppe ... p.b.a. 2-4 efterfølgende kampe?
      Jeg er ikke tilhænger af at et hold der er 15 point bagud kan redde sig. Omvendt har jeg heller ikke problemer med at de får en ny chance for at redde sig. De skal stadig slå et andet hold som så er dårligere for at blive oppe. Det har jeg ikke noget problem med. Lad os køre med den nye struktur 3-5 år og så evaluere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        4 u
        32 n
        Er selvfølgelig for at pensle ud hvor ekstremt det kan blive.

        Er du tilhænger af at et hold der er 15 point efter, efter de 32 kampe, kan blive oppe ... p.b.a. 2-4 efterfølgende kampe?
        Er du ikke rar at læse mine forrige posts?

        Comment


          Igen ... har du redigeret dem?
          Hvis der fortsat står at sammenligningen holder, så er det lidt irrelevant ... men fair nok hvis du reelt mener det er fair, at et klart underlegent hold kan blive oppe.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Men det er vel ikke unfair, hvis det er ens for alle? Fjollet eller åndssvagt måske, men vel ikke af den grund også uretfærdigt?

            I øvrigt kunne man i den gamle struktur undslippe nedrykning med 0 sejre, 6 uafgjorte og 27 nederlag. Teoretisk set. Man kan også overleve Premier League med 0 sejre, 6 uafgjorte og 32 nederlag. I teorien. Lad os nu se om disse vanvidsscenarier ikke bare er og forbliver teori, og så kan vi evaluere, når sæsonen er slut.
            Men så ville der også være 2 eller 3 hold (SL eller PL eksempel), der over en HEL sæson var dårligere end dig, og så er det fair nok, at man overlever. I den nye struktur kan nedrykningen komme ned til dagsform hos spillere eller sågar dommere i et par enkelte kampe, på trods af at du kan være sluttet et uendeligt antal point over den modstander, der sender dig mod dyndet. Det er sgu fladt.

            Men der er ingen tvivl om, at nedrykningskampene bliver voldsomt intense og spændende, så ud fra et underholdningsmæssigt synspunkt har de da bestemt deres berettigelse

            Comment


              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bo-henriksen-sl-strukturen-er-ikke-fair/
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...drykningsspil/

              Dem havde jeg ikke læst før ...
              Men det er altså meget en logisk slutning, at nedrykningsspillet er håbløst unfair.
              Last edited by Entusiastens; 30-10-2016, 11:02.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                12 point op til top 6 med 11 kampe tilbage . Hvornår kommer der en utvetydig melding fra ledelsen om at målsætningen er ændret til overlevelse ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  12 point op til top 6 med 11 kampe tilbage . Hvornår kommer der en utvetydig melding fra ledelsen om at målsætningen er ændret til overlevelse ?
                  Når det ikke længere er matematisk muligt.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Når det ikke længere er matematisk muligt.
                    men alle kan jo se det ikke lader sig gøre - et er spillet slet slet ikke er til det, afstanden derop - men også alle de hold der skal passeres.....

                    men mon dog det er noget de bruger meget tid på i truppen....der skal bare nogle sejre og point på kontoen - så det her kan vendes og man kan komme til nedrykningsspillet med bare en smule tro på at man kan klare frisag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      men alle kan jo se det ikke lader sig gøre - et er spillet slet slet ikke er til det, afstanden derop - men også alle de hold der skal passeres.....

                      men mon dog det er noget de bruger meget tid på i truppen....der skal bare nogle sejre og point på kontoen - så det her kan vendes og man kan komme til nedrykningsspillet med bare en smule tro på at man kan klare frisag
                      Jeg er enig, de har bare før udtalt, at så længe det var muligt ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        12 point op til top 6 med 11 kampe tilbage . Hvornår kommer der en utvetydig melding fra ledelsen om at målsætningen er ændret til overlevelse ?
                        Vi skal bare fokusere på at samle så mange points som muligt, så vi i nedrykningsslutspillet forhåbentlig kan ende i top 4 så vi kommer i det der hedder Europa playoff. Vi må for gods skyld ikke blive blandt de 4 nederste som skal spille "Alka Superliga playoff" fordi så begynder det virkelig at stramme til. Pokalkampen mod Vendsyssel viste nemlig at vi også sagtens kan tabe en af de kvalkampe som de nederste i Superligaen skal spille imod de øverste fra 1. division.
                        Lige pt. har vi 4 points op til Silkeborg på 10 pladsen og i mit univers er det vigtigste mål i denne sæson nu og det kan blive svært nok at nå. Top 6 gider jeg slet slet ikke beskæftige mig med.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Vi skal bare fokusere på at samle så mange points som muligt, så vi i nedrykningsslutspillet forhåbentlig kan ende i top 4 så vi kommer i det der hedder Europa playoff. Vi må for gods skyld ikke blive blandt de 4 nederste som skal spille "Alka Superliga playoff" fordi så begynder det virkelig at stramme til. Pokalkampen mod Vendsyssel viste nemlig at vi også sagtens kan tabe en af de kvalkampe som de nederste i Superligaen skal spille imod de øverste fra 1. division.
                          Lige pt. har vi 4 points op til Silkeborg på 10 pladsen og i mit univers er det vigtigste mål i denne sæson nu og det kan blive svært nok at nå. Top 6 gider jeg slet slet ikke beskæftige mig med.
                          Enig. Og ofte lyder det som at det er "helt svært" at rykke ned medxde nye struktur. Men vi får ja muligvis også 3 nedrykkere ud af 14 hold. Og ved siden af den direkte nedrykker er der i hvert fald ja to klubber som skal ryste til sidste øjeblik. Får gyse og gåsehud når jeg tænker om det...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Vi skal bare fokusere på at samle så mange points som muligt, så vi i nedrykningsslutspillet forhåbentlig kan ende i top 4 så vi kommer i det der hedder Europa playoff. Vi må for gods skyld ikke blive blandt de 4 nederste som skal spille "Alka Superliga playoff" fordi så begynder det virkelig at stramme til. Pokalkampen mod Vendsyssel viste nemlig at vi også sagtens kan tabe en af de kvalkampe som de nederste i Superligaen skal spille imod de øverste fra 1. division.
                            Lige pt. har vi 4 points op til Silkeborg på 10 pladsen og i mit univers er det vigtigste mål i denne sæson nu og det kan blive svært nok at nå. Top 6 gider jeg slet slet ikke beskæftige mig med.
                            Efter 4-5 kampe havde jeg opgivet top 6 , men jeg vil da gerne have en melding fra Horsens sagaens hovedpersoner de herrer Jesper og Kent som så skråsikkert erklærede sig fuldt tilfredse med truppen helt hen til efter transfervinduet lukkede .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Efter 4-5 kampe havde jeg opgivet top 6 , men jeg vil da gerne have en melding fra Horsens sagaens hovedpersoner de herrer Jesper og Kent som så skråsikkert erklærede sig fuldt tilfredse med truppen helt hen til efter transfervinduet lukkede .
                              De overvejer sikker stadig hvordan de skulle udtrykke det ... det bliver sikker noget med "processen" osv... ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                De overvejer sikker stadig hvordan de skulle udtrykke det ... det bliver sikker noget med "processen" osv... ;-)
                                Processer , tålmodighed , uheld for vi er godt med i alle kampe , bump på vejen og stor tilfredshed med truppen .

                                Det skal bare lige sættes sammen af kommunikations afdelingen .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X