Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ser du aldrig kampe mellem nogen hold, som du ikke rigtigt har noget forhold til? Men ser blot kampene fordi, du har lyst til at se en fodboldkamp?

    Og i givet fald, skulle OB-spillerne så ikke have lov til at se en fodboldkamp live engang imellem?

    At den ene part så er DK's absolutte tophold, kan sgu da være ligegyldigt...eller hvad?
    Hvis vi ser billeder af OB-spillere, der står og jubler, kan det da godt ske, piben får en anden lyd.

    Jeg kan virkelig godt forstå, hvis OB-spillerne ikke føler sig godt til rette i Odense... det er snart sagt lige meget hvad hulan de gør, så er det på en eller anden måde galt. De kan vel dårligt gå ud på en cafe og spise, før de bliver beskyldt for ikke at træne, for ikke at hvile nok, for ikke at spise den rette mad, og hvad mon der var i glasset?

    Og hvis de var gået i biffen samlet som trup, var de vel blevet haglet ned for....ja, se ovenstående...
    nu repræsentere ingen af os jo OB officielt, og ja det er deres fritid men de er nu engang offenligt kendte personer, det ændre tingene for dem.

    Og tror du helt ærligt at BIF truppen lige tager en tur i parken for at se noget CHL bold?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Hvem siger, de støtter dem?

      Jeg er OB-fan gennem mere end 30 år - jeg har da flere gange været i Parken eller på Brøndby stadion, hvor OB ikke var den ene part. Det er da ikke ensbetydende med, at jeg støtter dem? (udover at jeg har lagt en lille bitte promille af deres samlede entreindtægt)

      Og hvorfor de ikke se en "hade-klub" spille?
      det må de.....jeg syntes bare det er et så forkert signal at sende. Beklager men sådan har jeg det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Ser du aldrig kampe mellem nogen hold, som du ikke rigtigt har noget forhold til? Men ser blot kampene fordi, du har lyst til at se en fodboldkamp?

        Og i givet fald, skulle OB-spillerne så ikke have lov til at se en fodboldkamp live engang imellem?

        At den ene part så er DK's absolutte tophold, kan sgu da være ligegyldigt...eller hvad?
        Hvis vi ser billeder af OB-spillere, der står og jubler, kan det da godt ske, piben får en anden lyd.

        Jeg kan virkelig godt forstå, hvis OB-spillerne ikke føler sig godt til rette i Odense... det er snart sagt lige meget hvad hulan de gør, så er det på en eller anden måde galt. De kan vel dårligt gå ud på en cafe og spise, før de bliver beskyldt for ikke at træne, for ikke at hvile nok, for ikke at spise den rette mad, og hvad mon der var i glasset?

        Og hvis de var gået i biffen samlet som trup, var de vel blevet haglet ned for....ja, se ovenstående...
        Problemet for dig, er at det netop ikke er "ligegyldigt", at det er FCK, de tager ind for at se. Hvorfor, det synes jeg altså, at jeg har forklaret; men hvis du ikke kan/vil forstå det, så er der ligesom ikke noget, jeg kan gøre. Du vil først lave anskrig, hvis de laver en aktiv handling; men for mig og andre er det lige så meget en aktiv handling at tage ind for at se FCK spille i Parken. Underordnet om det er imod Real Madrid, Barcelona eller Døllefjelde Musse.

        Fordi jeg ikke vil ha' at de ser den kamp, betyder ikke, at de ikke må se fodboldkampe live. Bare ikke FCK og Brøndbys kampe. Som, der bliver skrevet; det er Falk-diskussionen om igen; og så ved du, at "vi" giver os lige så lidt, som du selv ville.

        Jeg spørger igen:

        Det er deres valg, jeg behøves ikke at bryde mig om det. Er du enig i det?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Problemet for dig, er at det netop ikke er "ligegyldigt", at det er FCK, de tager ind for at se. Hvorfor, det synes jeg altså, at jeg har forklaret; men hvis du ikke kan/vil forstå det, så er der ligesom ikke noget, jeg kan gøre. Du vil først lave anskrig, hvis de laver en aktiv handling; men for mig og andre er det lige så meget en aktiv handling at tage ind for at se FCK spille i Parken. Underordnet om det er imod Real Madrid, Barcelona eller Døllefjelde Musse.

          Fordi jeg ikke vil ha' at de ser den kamp, betyder ikke, at de ikke må se fodboldkampe live. Bare ikke FCK og Brøndbys kampe. Som, der bliver skrevet; det er Falk-diskussionen om igen; og så ved du, at "vi" giver os lige så lidt, som du selv ville.

          Jeg spørger igen:

          Det er deres valg, jeg behøves ikke at bryde mig om det. Er du enig i det?

          MvH ChrisOB
          Seriously?

          "Bare ikke FCK's og Brøndbys kampe"

          ...dem må OB-spillerne ikke se.

          Nu skal vi have lavet et banner mere:

          "Jesper Hansen eller os...!"

          "Spillerne eller os...hvis I ser FCK spille!"

          Skal vi ikke bare lukke den der?
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Seriously?

            "Bare ikke FCK's og Brøndbys kampe"

            ...dem må OB-spillerne ikke se.

            Nu skal vi have lavet et banner mere:

            "Jesper Hansen eller os...!"

            "Spillerne eller os...hvis I ser FCK spille!"

            Skal vi ikke bare lukke den der?
            Jo, vi lukker den der. Og du tror vel du har lavet en rigtig god joke, der illustrerer din pointe. Hus forbi, mester. Vi er imod Jesper Hansen, fordi vi er dårlige; ikke fordi at truppen kan finde på at tage til en FCK-kamp. Så du blander i dén grad æbler med bananer. Og det er i grunden sørgeligt, at du selv er så indskrænket, at du ikke gider at svare på mit spørgsmål.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Var jeg arrangør havde jeg benyttet en af de to landskamps pauser der lige har været/kommer om en uge, og så taget ind og se landsholdet... De kunne godt bruge opbakningen, og der ville nok med ret stor sikkerhed ikke være den store tvivl om hvem der blev heppet på... Skulle der så være enkelte OBere der har en drøm om at se Schmeichel, så kan de jo også få muligheden der...

              Don Ø kaldte engang OB for "FcK light"... forstået som at OB var ved at blive voksen, ved at blive en vinder klub og seriøs udfordrer...

              ... men i dag er vi desværre forvandlet til en skoleklasse der tager på tur til det imponerende FcK Land...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Hvad nu hvis det er Leicester, de tager til Kbh for at se - og heppe på Kasper, vores landsholdsmålmand? Er det så i orden?

                Du lyder som et ret "tarveligt" menneske, der ikke under nogen andre mennesker det godt, medmindre de gør det, der er det rigtige...for dig
                Mon ikke det er FCK de tager over for at se ?

                " Jeg glæder mig. Det bliver en stor udfordring. Hele spillertruppen og trænerstaben sad og heppede på FCK her i tirsdags, og vi så også, hvilken international klasse holdet har. De spillede en rigtig fin kamp imod de engelske mestre, og havde en stor mulighed for at få point med fra kampen. Så i bund og grund fik FCK ligesom understreget, hvor de er på den store internationale scene"

                http://www.ob.dk/artikel/vi-tror-paa-mulighederne.aspx
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Var jeg arrangør havde jeg benyttet en af de to landskamps pauser der lige har været/kommer om en uge, og så taget ind og se landsholdet... De kunne godt bruge opbakningen, og der ville nok med ret stor sikkerhed ikke være den store tvivl om hvem der blev heppet på... Skulle der så være enkelte OBere der har en drøm om at se Schmeichel, så kan de jo også få muligheden der...

                  Don Ø kaldte engang OB for "FcK light"... forstået som at OB var ved at blive voksen, ved at blive en vinder klub og seriøs udfordrer...

                  ... men i dag er vi desværre forvandlet til en skoleklasse der tager på tur til det imponerende FcK Land...
                  Ja, storsvindleren Flemming Østergaard er en man skal lytte til og rette ind efter :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Mon ikke det er FCK de tager over for at se ?

                    " Jeg glæder mig. Det bliver en stor udfordring. Hele spillertruppen og trænerstaben sad og heppede på FCK her i tirsdags, og vi så også, hvilken international klasse holdet har. De spillede en rigtig fin kamp imod de engelske mestre, og havde en stor mulighed for at få point med fra kampen. Så i bund og grund fik FCK ligesom understreget, hvor de er på den store internationale scene"

                    http://www.ob.dk/artikel/vi-tror-paa-mulighederne.aspx
                    ... og det er helt fair, de skal ikke hade deres modstandere ... kun vinde over dem.
                    Sådan ser jeg det i hvert fald.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Jeg er på de forargedes hold her. Undskyldningerne er i samme båd som da Falk skiftede. Det måtte man bare acceptere, fordi FCK er en større klub. Jeg tror ikke spillere og klub fatter at man pisser på fansenes dedikation ved at tage i Parken. Jeg vil have lov til at hade FCK og Brøndby, og selvom jeg ved det ikke er realistisk at OB-spillerne gør det samme, håber jeg at de også foragter de klubber.

                      Desuden, prøv at forestille jer hvis SAS-medarbejderne deltog i Norwegians julefrokost. Jeg ved godt fodbold er underholdning, men det er da besynderligt at en virksomhed glæder sig over en konkurrende virksomheds succes.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Jeg kan sagtens følge begge synspunkter. På den ene side, er det jo fint, at truppen laver noget sammen, og så endda noget, man må sige er en fælles interesse. For mig handler det ikke så meget om, at det er forfærdeligt, at de ser FCK i Parken på en fællestur, det kan ikke hidse mig op.

                        For mig er det mere, det samlede indtryk man får af klubben. En flok spillere og en træner, der ærbødigt udtaler sig om FCKs flotte niveau, så det nærmest ligner en flok små skoledrenge på udflugt, hvor benovelsen står malet i ansigterne. Det i en situation, hvor man samtidigt nærmer tager en historiske krise med et skuldertræk og et "nå ja, vi er bare lidt uheldige", henvist til nogle ligegyldige statistikker, og iøvrigt skælder ud på omgivelserne over, at der er alt for store forventninger.

                        Det er ikke det OB jeg har lært at elske. Det OB jeg lærte af elske, bestod af mandfolk, der kæmpede som en flok vilde bonderøve, og hadede deres modstandere for et godt ord. En klub fyldt med indædthed, forbistrelse, vrede over at blive set ned på af de andre, og med en blodig lyst til at tage hævn over omverdenen. Et hold der tror, de kan slå alle, fordi de ved, de er lige så stærke som de andre, og som tror på benhårdt arbejde og disciplin, sådan som Brinks Real Madrid slagtere.
                        Et hold der måske ikke bestod af de bedste nipsspillere, men som bestod af de stærkeste, og de mest beredvillige. Havde der været den slags signaler fra truppen, havde man set den ild i øjnene på dem, havde man hørt tacklinger synge, så kunne man da leve med, at de så tog en aften i parken med noget CL bold og en fællestur, altså uden den der ass-licking.

                        Mit OB er ukendeligt, og når det er sådan, bliver enhver lille handling, som minder om den ukendelighed, simpelthen usmagelig og pinlig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          ... og det er helt fair, de skal ikke hade deres modstandere ... kun vinde over dem.
                          Sådan ser jeg det i hvert fald.
                          Gad vide om man United var på stadion i går og se man City ?

                          Og West ham i Arsenal ?

                          Mon Schalke spillerne er i Dortmund i dag for at heppe på dem ?
                          Last edited by Magge; 02-11-2016, 21:00.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jeg kan sagtens følge begge synspunkter. På den ene side, er det jo fint, at truppen laver noget sammen, og så endda noget, man må sige er en fælles interesse. For mig handler det ikke så meget om, at det er forfærdeligt, at de ser FCK i Parken på en fællestur, det kan ikke hidse mig op.

                            For mig er det mere, det samlede indtryk man får af klubben. En flok spillere og en træner, der ærbødigt udtaler sig om FCKs flotte niveau, så det nærmest ligner en flok små skoledrenge på udflugt, hvor benovelsen står malet i ansigterne. Det i en situation, hvor man samtidigt nærmer tager en historiske krise med et skuldertræk og et "nå ja, vi er bare lidt uheldige", henvist til nogle ligegyldige statistikker, og iøvrigt skælder ud på omgivelserne over, at der er alt for store forventninger.

                            Det er ikke det OB jeg har lært at elske. Det OB jeg lærte af elske, bestod af mandfolk, der kæmpede som en flok vilde bonderøve, og hadede deres modstandere for et godt ord. En klub fyldt med indædthed, forbistrelse, vrede over at blive set ned på af de andre, og med en blodig lyst til at tage hævn over omverdenen. Et hold der tror, de kan slå alle, fordi de ved, de er lige så stærke som de andre, og som tror på benhårdt arbejde og disciplin, sådan som Brinks Real Madrid slagtere.
                            Et hold der måske ikke bestod af de bedste nipsspillere, men som bestod af de stærkeste, og de mest beredvillige. Havde der været den slags signaler fra truppen, havde man set den ild i øjnene på dem, havde man hørt tacklinger synge, så kunne man da leve med, at de så tog en aften i parken med noget CL bold og en fællestur, altså uden den der ass-licking.

                            Mit OB er ukendeligt, og når det er sådan, bliver enhver lille handling, som minder om den ukendelighed, simpelthen usmagelig og pinlig.
                            Jeg ligger nok også sådan lidt midt i mellem, og kan i hvert fald endnu engang konstatere at de stadig ikke helt har forstået hvordan fans fungerer...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af su1978 Se indlæg
                              jeg kan sagtens følge begge synspunkter. På den ene side, er det jo fint, at truppen laver noget sammen, og så endda noget, man må sige er en fælles interesse. For mig handler det ikke så meget om, at det er forfærdeligt, at de ser fck i parken på en fællestur, det kan ikke hidse mig op.

                              For mig er det mere, det samlede indtryk man får af klubben. En flok spillere og en træner, der ærbødigt udtaler sig om fcks flotte niveau, så det nærmest ligner en flok små skoledrenge på udflugt, hvor benovelsen står malet i ansigterne. Det i en situation, hvor man samtidigt nærmer tager en historiske krise med et skuldertræk og et "nå ja, vi er bare lidt uheldige", henvist til nogle ligegyldige statistikker, og iøvrigt skælder ud på omgivelserne over, at der er alt for store forventninger.

                              Det er ikke det ob jeg har lært at elske. Det ob jeg lærte af elske, bestod af mandfolk, der kæmpede som en flok vilde bonderøve, og hadede deres modstandere for et godt ord. En klub fyldt med indædthed, forbistrelse, vrede over at blive set ned på af de andre, og med en blodig lyst til at tage hævn over omverdenen. Et hold der tror, de kan slå alle, fordi de ved, de er lige så stærke som de andre, og som tror på benhårdt arbejde og disciplin, sådan som brinks real madrid slagtere.
                              Et hold der måske ikke bestod af de bedste nipsspillere, men som bestod af de stærkeste, og de mest beredvillige. Havde der været den slags signaler fra truppen, havde man set den ild i øjnene på dem, havde man hørt tacklinger synge, så kunne man da leve med, at de så tog en aften i parken med noget cl bold og en fællestur, altså uden den der ass-licking.

                              Mit ob er ukendeligt, og når det er sådan, bliver enhver lille handling, som minder om den ukendelighed, simpelthen usmagelig og pinlig.
                              this!! 100%

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Ja, storsvindleren Flemming Østergaard er en man skal lytte til og rette ind efter :D.
                                Det har intet at gøre med at lytte eller rette ind, eller at han er/var svindler... I øvrigt havde han jo ret...

                                ... men det føles godt nok som om det er flere årtier siden vi var førsteudfordre...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X