Han lagde den målgivende sukkerbold. Men set fra sofaen var indsatsen langt fra god nok. En årsag til at han fik lov at spille må være at han trods alt er lidt bedre i det offensive spil end Greve. En af de to skal altså snart overbevise.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rasmus Jönsson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHan lagde den målgivende sukkerbold. Men set fra sofaen var indsatsen langt fra god nok. En årsag til at han fik lov at spille må være at han trods alt er lidt bedre i det offensive spil end Greve. En af de to skal altså snart overbevise."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHan lagde den målgivende sukkerbold. Men set fra sofaen var indsatsen langt fra god nok. En årsag til at han fik lov at spille må være at han trods alt er lidt bedre i det offensive spil end Greve. En af de to skal altså snart overbevise.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSet på Stadion var han en katastrofe. Han laver det samme ugidelige alibi-presspil som Emil i sin tid. Det er ikke til at holde ud at se på. Han lavede én god tackling i hele kampen (det var til gengæld en flot glidende tackling) og så én god offensiv aktion (der til gengæld førte til et mål). Men det er bare ikke nok, når han er usynlig i 89 minutter.
At han var meget ringe i de 60 minutter, kan vi så nemt blive enige om. Helt ærlig, så er det lige før jeg synes han er en ringe udgave af Emil Larsen's dårlige udgave. Og det er fandme skidt. Han bidrager med helt ufattelig lidt set over en hel kamp. Det er jo stort set Joan der driver vores omstillinger, og han er heller ikke specielt brugbar defensivt. I går kom Greve ind og fik en halv time, og "jeg er forbandet" over, at han ikke får gjort bedre opmærksom på sig selv. Jeg syntes faktisk, at han plejer at have god energi og drive, når han kommer ind. Slutproduktet mangler i den grad, men måske han i går var et offer for, at holdet forsvarede rigtig meget til sidst.
Jeg kan i hvert fald ikke se, at det skulle gå dårligere med Greve på banen end Jønsson. Nu har han da også snart haft 15-16 kampe fra start. NOT convinced.
Comment
Comment