Ja det virkede jo næsten for oplagt. Holder han sig skadesfri bliver han en fin signing.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rasmus Jönsson
Collapse
X
-
Vi må dog ikke håbe at Sorgenfris ord står til troende om, at en kantspiller var det sidste vi manglede for at lukke vinduet, for en spiller med så ramponeret erfaring på kanten, vil godt nok være at underdrive behovet for kvalitet efter Falks afgang. Mon ikke at den intense eftersøgning på angribere er indstillet for en stund dog. Virker sandsynligt at Jönsson og Yao kommer til at være garderingerne der.
Comment
-
Spændende at se om han er tiltænkt en fast plads eller vil blive brugt på flere offensive pladserOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVi må dog ikke håbe at Sorgenfris ord står til troende om, at en kantspiller var det sidste vi manglede for at lukke vinduet, for en spiller med så ramponeret erfaring på kanten, vil godt nok være at underdrive behovet for kvalitet efter Falks afgang. Mon ikke at den intense eftersøgning på angribere er indstillet for en stund dog. Virker sandsynligt at Jönsson og Yao kommer til at være garderingerne der.
Comment
-
JaOprindeligt indsendt af sjn Se indlægNå endnu en fra AaB. Er det flere vi kan få fra Aalborg nu vi er så godt igang :p
Comment
-
Velkommen til, Jønne...Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Spændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
Comment
-
Viser vel også bare at de her spillere har dyb respekt for og glæde ved at spille under KN - bare fedt at vide - han er pisse dygtig og sympatisk!Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægSpændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
Comment
Comment