Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det må simpelthen være slut med at hente sådan nogle godt vejrs-typer som Jönsson, Bodul, Emil osv. Solen skinner jo stort set aldrig i Odense mere.
    Men det er jo essensen af OB i de senere år: flegmatiske medgangstyper en mas. Det stik modsatte af Sønderjyskes knofedt-maskine, som altid har blod i urinen efter kamp og træning.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Christ on a stick....

      192 cm og 71 kg? Er det for real?

      Tror, han skal til at have noget mere pasta med fløde til aftensmad, hvis de tal passer.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
        192 cm og 71 kg? Er det for real?

        Tror, han skal til at have noget mere pasta med fløde til aftensmad, hvis de tal passer.
        Ved ikke om Jönsson eller KEP er denne sæsons dårligste indkøb. De konkurrerer i hvert fald indædt om at få kåringen i hus. Jeg håber aldrig mere, at vi skal hente noget skrald i AaB. Sporene skræmmer, men det er da godt nok kun blevet værre og værre. Selv Caca og Andreas Johansson med deres begrænsede resultater i OB synes jo i dag at ligne fantastiske transfers.

        Jeg har i øvrigt set KEP i bybilledet, og jeg er nærmest forfærdet over, hvor tynd og slap han ser ud, når man er i øjenhøjde med ham. Jeg kan godt forstå, at 9 ud af 10 angribere i ligaen har så nemt ved at afvise ham fysisk. Han har så godt som intet at stå imod med.

        Føj, hvor er vi bare ringe til at hente spillere!
        Last edited by StateTrooper; 07-11-2016, 09:54.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Ved ikke om Jönsson eller KEP er denne sæsons dårligste indkøb. De konkurrerer i hvert fald indædt om at få kåringen i hus. Jeg håber aldrig mere, at vi skal hente noget skrald i AaB. Sporene skræmmer, men det er da godt nok kun blevet værre og værre. Selv Caca og Andreas Johansson med deres begrænsede resultater i OB synes jo i dag at ligne fantastiske transfers.

          Jeg har i øvrigt set KEP i bybilledet, og jeg er nærmest forfærdet over, hvor tynd og slap han ser ud, når man er i øjenhøjde med ham. Jeg kan godt forstå, at 9 ud af 10 angribere i ligaen har så nemt ved at afvise ham fysisk. Han har så godt som intet at stå imod med.

          Føj, hvor er vi bare ringe til at hente spillere!
          KEP levede i gamle dage af, at ville vinde og så spillede han minimum til stregen og skæmte modstanderne. Nu kan han end ikke skræmme en død høne.

          Comment


            #65
            RJ løber nok alligevel med prisen, talte hele kalenderåret med, ville jeg sige Izunna

            Comment


              #66
              Altså jeg laver løbende en optælling af vores bedste og dårligste spillere baseret på tilkendegivelserne her på forum ved diverse kamptråde, nedtakter og især MOM kåringer.. Jeg har et fint overblik over hvem vi herinde synes er sæsonens værste, og hvem der har været bedst indtil videre.

              Jeg har følgende kategorier noteret i mit regneark:

              Jeg har top 4 bedste spillere pr. Kamp.
              Jeg har top 4 værste spillere pr. Kamp.
              Jeg har en top 1 bedst indhop pr. Kamp
              Jeg har en top 1 værst indhop pr. Kamp.

              Hvis der ikke har været 4 gode spillere i en kamp, hvilket der ofte ikke er - så notere jeg f.eks. 3. Og 4. Pladsen med et stort, fedt, rundt nul. Det samme gælder de andre kategorier naturligvis.

              Sig til hvis i vil have opsummeringen løbende, da jeg blot havde tænkt mig at lave et indlæg til slut i sæsonen med opgørelsen.

              Comment


                #67
                Selv om mange andre herinde mente anderledes end jeg, så har Rasmus Jønsson bidraget med lige præcis det forventede. Han var pivringe i AaB også, og ja, han lavede et mål i ny og næ, men han var på ingen måde den forstærkning, som folk herinde mente han var. Jeg husker stadig dem der skrev vidt og bredt om hans gode tekning og fantastiske blik for spillet, selv om jeg opponerede. Oh well...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Selv om mange andre herinde mente anderledes end jeg, så har Rasmus Jønsson bidraget med lige præcis det forventede. Han var pivringe i AaB også, og ja, han lavede et mål i ny og næ, men han var på ingen måde den forstærkning, som folk herinde mente han var. Jeg husker stadig dem der skrev vidt og bredt om hans gode tekning og fantastiske blik for spillet, selv om jeg opponerede. Oh well...
                  Syntes da han var en fin 3. angriber i AaB . Som kantspiller havde han samme succes deroppe som han har her .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Altså jeg laver løbende en optælling af vores bedste og dårligste spillere baseret på tilkendegivelserne her på forum ved diverse kamptråde, nedtakter og især MOM kåringer.. Jeg har et fint overblik over hvem vi herinde synes er sæsonens værste, og hvem der har været bedst indtil videre.

                    Jeg har følgende kategorier noteret i mit regneark:

                    Jeg har top 4 bedste spillere pr. Kamp.
                    Jeg har top 4 værste spillere pr. Kamp.
                    Jeg har en top 1 bedst indhop pr. Kamp
                    Jeg har en top 1 værst indhop pr. Kamp.

                    Hvis der ikke har været 4 gode spillere i en kamp, hvilket der ofte ikke er - så notere jeg f.eks. 3. Og 4. Pladsen med et stort, fedt, rundt nul. Det samme gælder de andre kategorier naturligvis.

                    Sig til hvis i vil have opsummeringen løbende, da jeg blot havde tænkt mig at lave et indlæg til slut i sæsonen med opgørelsen.
                    Bestemt, det lyder da spændende.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Bestemt, det lyder da spændende.
                      Jeg har arket på min arbejdscomputer, som jeg desværre ikke lige har fået med hjem i dag. Jeg opretter en tråd i morgen, hvor jeg giver en status på vores bedste og værste spillere ifølge os selv her på forum. Cool?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Selv om mange andre herinde mente anderledes end jeg, så har Rasmus Jønsson bidraget med lige præcis det forventede. Han var pivringe i AaB også, og ja, han lavede et mål i ny og næ, men han var på ingen måde den forstærkning, som folk herinde mente han var. Jeg husker stadig dem der skrev vidt og bredt om hans gode tekning og fantastiske blik for spillet, selv om jeg opponerede. Oh well...
                        Jeg har ikke deltaget i debatten ifbm købet, men jeg var én af dem som udfra hans meritter og highlight videoer troede på at han skulle blive en succes. Jeg var dog skeptisk over hans skadeshistorik...

                        Men efter de første kampe gik det op for mig hvilken luksusspiller vi har købt. Vi har reelt købt en afløser for Emil Larsen når vi burde have købt en afløser for Falk. Han er alt hvad Emil var på en god dag og alt hvad han var på en dårlig dag.

                        Comment


                          #72
                          spot on - sammenligningen er helt korrekt.

                          Comment


                            #73
                            Er der nogen herinde med solid fodboldfaglig viden, evt træneruddannelse eller lignende, der kan analysere årsagerne til at vi spiller med Rasmus Jønsson på banen? For mig at se svarer det til at spille med 10 mand, da han konstant går og gemmer sig, men der må være en dybere mening med det?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                              Er der nogen herinde med solid fodboldfaglig viden, evt træneruddannelse eller lignende, der kan analysere årsagerne til at vi spiller med Rasmus Jønsson på banen? For mig at se svarer det til at spille med 10 mand, da han konstant går og gemmer sig, men der må være en dybere mening med det?
                              Manglende erkendelse fra træneren . KN har ment at Jønsson ville være en forstærkning .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Er der nogen herinde med solid fodboldfaglig viden, evt træneruddannelse eller lignende, der kan analysere årsagerne til at vi spiller med Rasmus Jønsson på banen? For mig at se svarer det til at spille med 10 mand, da han konstant går og gemmer sig, men der må være en dybere mening med det?
                                Træneren har selv hentet ham til kanten. Det er åbenbart svært at erkende han ikke er god nok. Hvilket gælder for dem begge.

                                Comment

                                Working...
                                X