Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Christian poulsen?
    Gilberto Macena... Han må næsten have været på rundens hold med den start han fik i suppen...

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Christian poulsen?
    Allerede efter 4-5 kampe? - men han fik da en OK karriere.... :o)

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Tingager er simpelthen for sindssyg - hvornår er en spiller, som kommer fra 2. div., røget på Ugens hold efter, hvad har han spillet - 4 eller 5 superliga kampe? Sindsygt godt køb!!!
    Christian poulsen?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis det niveau han har nu kun er starten på hans udvikling ser det sgu meget godt ud....
    Det er helt sindssygt!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Tingager er simpelthen for sindssyg - hvornår er en spiller, som kommer fra 2. div., røget på Ugens hold efter, hvad har han spillet - 4 eller 5 superliga kampe? Sindsygt godt køb!!!
    Hvis det niveau han har nu kun er starten på hans udvikling ser det sgu meget godt ud....

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Grytebust og Tingager på ugens hold i Tipsbladet

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...33-spillerunde
    Tingager er simpelthen for sindssyg - hvornår er en spiller, som kommer fra 2. div., røget på Ugens hold efter, hvad har han spillet - 4 eller 5 superliga kampe? Sindsygt godt køb!!!

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Nu er det ikke fordi, jeg skal forsvare Diarra som sådan - der er jo en god grund til, at hans OB tid er ovre nu, men det du beskriver der vil ske for 9½ ud af 10 højrebenede, der skal spille VB.
    En højrebenet der spiller venstre back, skal trække ind i banen og komme til skud eller lægge bolden i dybden igennem forsvarskæden. Men det magter han ikke - ofte fordi hans førsteberøring er ringe - fordi den bliver udført teknisk forkert og fordi han ikke har det drive der skal til at sætte en spiller.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Grytebust og Tingager på ugens hold i Tipsbladet

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...33-spillerunde

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg fatter simpelthen ikke at man kan mene at Diarra kan spille (god) fodbold. Han har 4-5 gode aktioner i kampen. Resten er han leverpostej. Der sker INTET i hans venstreside offensivt. Han stopper op, vender rundt og spiller bolden på tværs eller skråt bagud. Han er fejlplaceret 3-4 gange på backen, hvor det heldigvis ikke koster. Han kan teknisk set ikke tæmme en bold korrekt - han tæmmer 9 uf ad 10 gange med ydersiden af højrebenet i stedet for det ben der er længs væk fra bolden - regel nummer 1 i forboldhåndbogen. Det giver en dårlig kropsposition til næste handling, når man tæmmer som han gør og understreger jo bare hvor 1-benet han er.
    Men OK 1. division - men i superligaen er han overmatchet totalt.
    Nu er det ikke fordi, jeg skal forsvare Diarra som sådan - der er jo en god grund til, at hans OB tid er ovre nu, men det du beskriver der vil ske for 9½ ud af 10 højrebenede, der skal spille VB.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes det var vildt optur, at Azer og Diarra begge sluttede af med at få spilletid, og spille godt. Vildt mål Azer får hakket ind. Diarra skal også nok finde en klub. Måske i 1. division? Der er rigeligt med klubber, der kan bruge en god HB, der også kan spille CB, 6'er og VB.

    Tingager har kostet i de sidste par kampe, men han har altså et eller andet. Ham glæder jeg mig til at se, når han får tempoet ind under huden.

    Hallgrimur, derimod, må gerne snart ryge på bænken.
    Jeg fatter simpelthen ikke at man kan mene at Diarra kan spille (god) fodbold. Han har 4-5 gode aktioner i kampen. Resten er han leverpostej. Der sker INTET i hans venstreside offensivt. Han stopper op, vender rundt og spiller bolden på tværs eller skråt bagud. Han er fejlplaceret 3-4 gange på backen, hvor det heldigvis ikke koster. Han kan teknisk set ikke tæmme en bold korrekt - han tæmmer 9 uf ad 10 gange med ydersiden af højrebenet i stedet for det ben der er længs væk fra bolden - regel nummer 1 i forboldhåndbogen. Det giver en dårlig kropsposition til næste handling, når man tæmmer som han gør og understreger jo bare hvor 1-benet han er.
    Men OK 1. division - men i superligaen er han overmatchet totalt.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Så fik jeg genset målene fra i går, og hold da k*** for en vending Azer får taget inden han hakker den i kassen. Det er et helt fantastisk mål

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes det var vildt optur, at Azer og Diarra begge sluttede af med at få spilletid, og spille godt. Vildt mål Azer får hakket ind. Diarra skal også nok finde en klub. Måske i 1. division? Der er rigeligt med klubber, der kan bruge en god HB, der også kan spille CB, 6'er og VB.

    Tingager har kostet i de sidste par kampe, men han har altså et eller andet. Ham glæder jeg mig til at se, når han får tempoet ind under huden.

    Hallgrimur, derimod, må gerne snart ryge på bænken.
    Ja det var lækkert at se de to slutte godt af, det er fortjent... Og lige så lækkert at se jubel scenerne bagefter, blandt spillere og fans. Håber den følelse bliver siddende i truppen, det var vigtigt at få det vendt i dag...

    Han bliver spændende at følge. Han har været halvdyr det seneste ja, men er enig med dig, der er noget at hænge sin tro på. Det bliver hårdt arbejde for at få spilletid, men han kan bestemt byde sig til og give noget god konkurrence...

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Det var dejligt at se Lukas og Azer lave flotte indhop og reelt vende kampen for os. Inden da var spillet for langsomt og forudsigeligt fremad banen, specielt fordi vi intet skabte over vores venstreside før der kom en makker derover i LJ, som kunne udfordre.
    I det hele taget har Azer nok fået væsentligt mere spilletid end KN havde håbet skulle være nødvendigt, fordi den meget omtalte Mak/izu-konstellation mildt sagt har fungeret af helvede til. Derfor bør det prioriteres højt at vi får en dygtig fremadtænkende CM ind, for det ser ud til at Mak/izu-samarbejdet enten aldrig bliver rigtig godt eller i hvert fald har lange udsigter inden det bliver.
    Ellers er det jo at glæde sig over, at selvom vi i tabellen ikke havde det store at spille, så kæmper vi os tilbage fra 0-2. Kent kommer på tabelmæssigt hæderligt fra sin første sæson, men han må i den grad føle der er noget at arbejde med i alle kæder. Han kan i hvert roligt bruge ferien til at tænke over hvordan, han skal sætte spillerne op til at ville spille allerede fra første minut, istedet for først at vågne op en halv time inde kampen. Det er sgu utroligt som vi gør en dyd ud af dårlige starter!!

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg synes det var vildt optur, at Azer og Diarra begge sluttede af med at få spilletid, og spille godt. Vildt mål Azer får hakket ind. Diarra skal også nok finde en klub. Måske i 1. division? Der er rigeligt med klubber, der kan bruge en god HB, der også kan spille CB, 6'er og VB.

    Tingager har kostet i de sidste par kampe, men han har altså et eller andet. Ham glæder jeg mig til at se, når han får tempoet ind under huden.

    Hallgrimur, derimod, må gerne snart ryge på bænken.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det er sgu helt surrealistisk at læse sig igennem kamptråden efter at have været på stadion.

    Jeg oplevede kampen som fin fremad banen i 1. halvleg, med et utilgiveligt koks der giver dem tidlig føring.

    Kampen opleves altid som mere intens på stadion end på TV, men tallene giver mig klart ret i, at vi skabte mange chancer.

    20 skud (!!), heraf 9 (!!) på mål, alene i 1. halvleg har vi 2 store chancer til AK (den ene gigantisk), 1 til Falk og 1 til JJT. Vi er KLART det hold der har haft både flest afslutninger og flest afslutninger indenfor rammen af ALLE superligahold i den her runde. Selv FCK var noget efter os på det parameter (18,(6)).

    Og at vi ikke "gad" i dag - holdet løb altså 117km sammenlagt. 15(!!) km mere end AaB.

    http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/maj/ob-aab

    Og så skal man læse, at vi er dårligere end lort, at vi nok rykker ned næste sæson og at kun Gryte kan være sin indsats bekendt??

    At man kan være så farvet af sine følelser, at man ikke kan se hvad der er lige foran én... Tjah, jeg forstår det ikke helt.
    Spot on!
    Vi så samme kamp :-)

    Leave a comment:

Working...
X