Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Den bliver vist på TV3 sport 2

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
      Kan det virkelig passe, at OB ikke bliver vist i TV i aften????
      Nej. Den vises på TV3 Sport 2, iflg. bold.dk
      http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-vs-ob/8207768/

      Comment


        #18
        Viaplay kan den også ses på

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Nej. Den vises på TV3 Sport 2, iflg. bold.dk
          http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-vs-ob/8207768/
          Tusind tak.

          tvsporten.dk sagde kun Viaplay.

          Comment


            #20
            Jeg frygter den her kamp. Vi har mere og mere lignet et hold på vej på sommerferie de sidste par kampe, og AGF ligner et hold der er ved at finde en eller anden form for melodi.
            Jeg frygter, at Dunken smadrer vores usikre forsvar, hvis der ikke bliver bakket op fra midten. Izunna skal seriøst til at steppe op. Han kan ikke blive ved med at være ude af kampform!
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg frygter den her kamp. Vi har mere og mere lignet et hold på vej på sommerferie de sidste par kampe, og AGF ligner et hold der er ved at finde en eller anden form for melodi.
              Jeg frygter, at Dunken smadrer vores usikre forsvar, hvis der ikke bliver bakket op fra midten. Izunna skal seriøst til at steppe op. Han kan ikke blive ved med at være ude af kampform!
              Jeg frygter den også, af de grunde du nævner. Lad os dog lige dvæle ved guld-Glens statistik for AGF: 13 point i 13 kampe...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Jeg frygter den også, af de grunde du nævner. Lad os dog lige dvæle ved guld-Glens statistik for AGF: 13 point i 13 kampe...
                Men de har spillet ret godt i mange af de kampe de har tabt/spillet uafgjort. I modsætning til os, der har spillet ret dårligt i flere af de kampe vi har vundet.

                (Men jeg vil da gerne sælge aftenens kamp for at vi spiller ringe og vinder, hvis AGF spiller godt og taber )
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  I den første kamp i foråret udspillede de os i den første halve time alene på vilje og fight. Givet hvordan de seneste kampe er gået for begge hold, kan jeg godt frygte, at vi ser det samme scenarie i aften.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Men de har spillet ret godt i mange af de kampe de har tabt/spillet uafgjort. I modsætning til os, der har spillet ret dårligt i flere af de kampe vi har vundet.

                    (Men jeg vil da gerne sælge aftenens kamp for at vi spiller ringe og vinder, hvis AGF spiller godt og taber )
                    Selvom jeg mener at vi burde have sikret os 6. pladsen for længst er jeg snart træt af at se og læse om hvor dårligt vi spiller sammen, ikke er klar fra start, har stolpe ud og manglende marginaler der alt sammen er dårlige undskyldninger for at vi bare ikke er et godt hold ...
                    Vil gerne snart have et par gode kampe på spillet og så må resultaterne komme ...

                    Mener at der er større chance i efteråret ved at spille godt så skal resultaterne komme frem for at satse på at få point ved at spille dårligt ... ;-)
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Selvom jeg mener at vi burde have sikret os 6. pladsen for længst er jeg snart træt af at se og læse om hvor dårligt vi spiller sammen, ikke er klar fra start, har stolpe ud og manglende marginaler der alt sammen er dårlige undskyldninger for at vi bare ikke er et godt hold ...
                      Vil gerne snart have et par gode kampe på spillet og så må resultaterne komme ...

                      Mener at der er større chance i efteråret ved at spille godt så skal resultaterne komme frem for at satse på at få point ved at spille dårligt ... ;-)
                      Jamen, jeg er da enig. Men der ikke noget, der giver selvtillid og optimisme i truppen som sejre. Uanset hvor godt eller dårligt man så har spillet.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Det er rigtigt at vi imod Hobro spiller en rigtig dårlig kamp, men i Sønderjyske så det fornuftigt nok ud bortset fra vores start. Viljen var der, og tror sgu også Kent slår ihjel hvis ikke vi udstråler det. Jeg medgiver dog at de her kampe hvor vi hænger i bremsen fra start, stadig forekommer for hyppigt, og det er der ikke plads til imod AGF som i hver kamp speciel hjemme, flyver ud af startboksen. I sønderjyske gør de det samme og der kostede det. I dag skal vi være der, for holder vi dem kan vi gøre som f.eks. i Esbjerg og Aalborg hvor vi kommer ind og får fat, og så er vores angribere giftige nok til at gøre det onde ved en agf-defensiv som er mindst ligeså rystende som vores egen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                          Den bliver vist på TV3 sport 2
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Nej. Den vises på TV3 Sport 2, iflg. bold.dk
                          http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-vs-ob/8207768/
                          Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                          Tusind tak.

                          tvsporten.dk sagde kun Viaplay.
                          Nu bliver jeg også helt i tvivl. Bold.dk har den til at blive vist på tv3sport 2, men kigger du på TVguide, så er står der kl. 19:55-22:00, at der blot vises "Kamp fra Alka Superligaen - mere info følger senere". Er vi helt sikre på at det er OB kampen som vises?

                          Comment


                            #28
                            I følge TV3 Sports egen TV-guide skulle den være god nok. :-)

                            http://www.tv3sport.dk/tv-guide
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Nu bliver jeg også helt i tvivl. Bold.dk har den til at blive vist på tv3sport 2, men kigger du på TVguide, så er står der kl. 19:55-22:00, at der blot vises "Kamp fra Alka Superligaen - mere info følger senere". Er vi helt sikre på at det er OB kampen som vises?
                              Ja.

                              http://www.tv3sport.dk/tv-guide

                              Comment


                                #30
                                Vigtigt! Tak for det hurtige svar. - Troede lige man skulle hen og købe adgang til en enkelt kamp for 79,- eller hvilke vanvittige priser de plejer at tage for det.

                                Comment

                                Working...
                                X