Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Han er styrmand i et forsvar, hvor det kun er de to nederste hold, der har lukket flere mål ind. Så er det efter min opfattelse ligegyldigt at han har fighterhjerte og er anfører. Så er det ikke godkendt. Så kan man diskutere om han bærer det største ansvar for det eller ej, men din opfattelse af Jonasson er præcis lige så subjektiv som alle andres.
Jeg synes gang på gang hans svagheder bliver udstillet, og det er nok også derfor vi endnu ikke har forlænget med ham og har hentet 3 spillere, der mere eller mindre kan gå direkte ind i forsvaret. Fordi Jonasson er ikke en dygtig fodboldspiller eller anfører. Han er en arbejdsmand, der har fået et ansvar han i det store hele ikke magter. På et højt nok niveau.
Og han er én af grundene til at barren for indkøb skal hæves. For hvis han er én af de vigtigste vi har, så fortæller det alt om niveau og ambitioner.
Når jeg ser mit forsvar rende forvirret rundt, så giver jeg også ansvaret til den, der skal samle det. Og Jonasson dumper her. Så kan du måske godt li hans type, uden at være den store fan af ham, men jeg synes det er forkert af dig at nærmest lade som om, at fordi du har en lidt mere positiv opfattelse af ham, ja så er den bare lidt mere "nuanceret" og "objektiv" end andres.
MvH ChrisOB
Comment