Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg var en del mere skuffet efter nederlaget til Hobro end jeg er efter det her nederlag. Det siger næsten sig selv - Hobro, kæmpechancer i massevis, nedrykker...SE, få chancer, sølvkandidat.

    SE spiller noget "god" fodbold med de midler de har, og formår med deres irriterende pres at lukke godt af for OB i går. Det er vel reelt ting som det, der gør, at de ligger i toppen i år.

    Et par kommentarer til spillerne i går:

    Grytebust - selvom han lukker 3 ind, kan man vel ikke rigtigt sætte en finger på indsatsen?
    Desler - tja, jeg er ikke enig i, at han skal spille back. Synes ikke han er stærk nok defensivt.
    Jonasson - jeg synes virkelig, der er nogen herinde, der gør ham til den helt store syndebuk for alt skidt, der rammer OB. Jeg er bestemt ikke nogen kæmpefan af Jonasson, men prøv nu lige at tage et lidt mere nuanceret (og måske lidt objektivt) blik på manden. Ja, gu' er der fejlafleveringer og -opdækninger. Det er han ikke ene mand om at levere. Han er, i mine øjne, faktisk en rigtig dygtig fodboldspiller med et kæmpe fighterhjerte. Aldrig skadet. Eneste mand med samtlige minutter i benene henover sæsonen. Han er i mine øjne klar vigtigste mand i hele forsvarskæden (også de dage, hvor jeg også har siddet og bandet over ham!).
    Tinager - højt at flyve, dybt at falde...inkl. fejlafleveringen synes jeg ikke, han spiller nogen god kamp i går. Han virkede meget tung i sine bevægelser.
    JBL - tja...vel den bedste VB OB har...men er det nok?
    Ari - på højrekanten...jeg forstår ikke projektet. Eller jo, jeg forstår måske hensigten, men de fleste må kunne se, at det ikke virker?
    Azer - ret anonym, synes jeg, hvis man lige ser bort fra det straffe, han begik, og da han stod og gloede fodbold og brokkede sig, efter han syntes, han skulle have haft frispark...det kostede bagude.
    Makrini - ikke hans bedste kamp i OB-trøjen, men han er pisse vigtig for holdet.
    Izunna - jeg jublede, da han blev signet. Men øhm...har der været nogen kampe her i foråret, hvor nogen af os har tænkt: Yeeeah, det gik fandme godt i dag?
    Greve - kæmper i mine øjne fabelagtigt i går. Ikke alt lykkes, men han virkede som en konstant trussel. Klart min MOM i går.
    Fester - han gik vist på sommerferie efter seneste kamp, hvor han også udtalte, at han næsten glædede sig til at det var overstået mht. at skulle tage stilling til, om det var muligt at nå Europa. Det ønske gik så i opfyldelse i går, Fester...
    AK - kludemål i går, kæmpede fint, men ingen stor kamp.


    Alt i alt mangler der noget klasse, hvis OB skal gøre sig forhåbninger om at lande i top 6 næste sæson. De andre hold opruster jo (også) og har også som mål at lande i top 6. De par signinger, der allerede er i hus, tænker jeg ikke, er dem alene, der hæver OB til top 6. Der skal mere til. Og har man ønske om, over tid, at blande sig helt i toppen igen (medaljer og Europa), så skal man altså kigge på truppen. Det hjælper ikke at have en fin start-11'er, når kvaliteten på bænken er betragteligt under de første 11. Jeg glæder mig til den dag, hvor det ikke partout er lig med forringelse af kvaliteten på holdet blot fordi man laver en udskiftning...fx. som da man havde Zohore (eller en af de to andre) at "skyde" med...se så ligner det noget.
    Så fordi du har en mere positiv opfattelse af Jonasson, så er dét lidt mere "objektivt" og "nuanceret" end andres opfattelse af ham? Eller hvordan skal det forståes?

    Han er styrmand i et forsvar, hvor det kun er de to nederste hold, der har lukket flere mål ind. Så er det efter min opfattelse ligegyldigt at han har fighterhjerte og er anfører. Så er det ikke godkendt. Så kan man diskutere om han bærer det største ansvar for det eller ej, men din opfattelse af Jonasson er præcis lige så subjektiv som alle andres.

    Jeg synes gang på gang hans svagheder bliver udstillet, og det er nok også derfor vi endnu ikke har forlænget med ham og har hentet 3 spillere, der mere eller mindre kan gå direkte ind i forsvaret. Fordi Jonasson er ikke en dygtig fodboldspiller eller anfører. Han er en arbejdsmand, der har fået et ansvar han i det store hele ikke magter. På et højt nok niveau.

    Og han er én af grundene til at barren for indkøb skal hæves. For hvis han er én af de vigtigste vi har, så fortæller det alt om niveau og ambitioner.

    Når jeg ser mit forsvar rende forvirret rundt, så giver jeg også ansvaret til den, der skal samle det. Og Jonasson dumper her. Så kan du måske godt li hans type, uden at være den store fan af ham, men jeg synes det er forkert af dig at nærmest lade som om, at fordi du har en lidt mere positiv opfattelse af ham, ja så er den bare lidt mere "nuanceret" og "objektiv" end andres.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så fordi du har en mere positiv opfattelse af Jonasson, så er dét lidt mere "objektivt" og "nuanceret" end andres opfattelse af ham? Eller hvordan skal det forståes?

      Han er styrmand i et forsvar, hvor det kun er de to nederste hold, der har lukket flere mål ind. Så er det efter min opfattelse ligegyldigt at han har fighterhjerte og er anfører. Så er det ikke godkendt. Så kan man diskutere om han bærer det største ansvar for det eller ej, men din opfattelse af Jonasson er præcis lige så subjektiv som alle andres.

      Jeg synes gang på gang hans svagheder bliver udstillet, og det er nok også derfor vi endnu ikke har forlænget med ham og har hentet 3 spillere, der mere eller mindre kan gå direkte ind i forsvaret. Fordi Jonasson er ikke en dygtig fodboldspiller eller anfører. Han er en arbejdsmand, der har fået et ansvar han i det store hele ikke magter. På et højt nok niveau.

      Og han er én af grundene til at barren for indkøb skal hæves. For hvis han er én af de vigtigste vi har, så fortæller det alt om niveau og ambitioner.

      Når jeg ser mit forsvar rende forvirret rundt, så giver jeg også ansvaret til den, der skal samle det. Og Jonasson dumper her. Så kan du måske godt li hans type, uden at være den store fan af ham, men jeg synes det er forkert af dig at nærmest lade som om, at fordi du har en lidt mere positiv opfattelse af ham, ja så er den bare lidt mere "nuanceret" og "objektiv" end andres.

      MvH ChrisOB
      Nej, jeg siger bestemt ikke, at mit syn på Jonasson er mere rigtigt...

      Men...engang imellem ligner det, at der herinde partout SKAL findes de helt store syndebukke, og pt. ser det ud til, at det er Jonasson, der står for tur. Tidligere fik Ari, den helt store tur. Og Lasse, for den sags skyld. Ja, selv Zohore fik en tur, men den blev lukket ned, da han begyndte at score mål. Pt. synes det at være sådan med Jonasson, at det også er hans skyld, at pølserne på grillen er kolde, eller at der er for lang kø i boderne...

      Jeg er fuldstændigt enig med dig (og andre) i, at Jonasson ikke er nogen verdensklasseforsvarer, og måske heller ikke en forsvarer, der skal spille på et tophold. Men mindre kan altså også gøre det. Pointen er, at jeg synes, kritikken er lige hård nok, og temmelig farvet af, at det lige pt. er "på mode" at gøre Jonasson til syndebuk for alverdens ting...
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Så fordi du har en mere positiv opfattelse af Jonasson, så er dét lidt mere "objektivt" og "nuanceret" end andres opfattelse af ham? Eller hvordan skal det forståes?

        Han er styrmand i et forsvar, hvor det kun er de to nederste hold, der har lukket flere mål ind. Så er det efter min opfattelse ligegyldigt at han har fighterhjerte og er anfører. Så er det ikke godkendt. Så kan man diskutere om han bærer det største ansvar for det eller ej, men din opfattelse af Jonasson er præcis lige så subjektiv som alle andres.

        Jeg synes gang på gang hans svagheder bliver udstillet, og det er nok også derfor vi endnu ikke har forlænget med ham og har hentet 3 spillere, der mere eller mindre kan gå direkte ind i forsvaret. Fordi Jonasson er ikke en dygtig fodboldspiller eller anfører. Han er en arbejdsmand, der har fået et ansvar han i det store hele ikke magter. På et højt nok niveau.

        Og han er én af grundene til at barren for indkøb skal hæves. For hvis han er én af de vigtigste vi har, så fortæller det alt om niveau og ambitioner.

        Når jeg ser mit forsvar rende forvirret rundt, så giver jeg også ansvaret til den, der skal samle det. Og Jonasson dumper her. Så kan du måske godt li hans type, uden at være den store fan af ham, men jeg synes det er forkert af dig at nærmest lade som om, at fordi du har en lidt mere positiv opfattelse af ham, ja så er den bare lidt mere "nuanceret" og "objektiv" end andres.

        MvH ChrisOB
        10000000000000000000% enig

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg forudsagde, at det kunne blive rigtig "dyrt" at sælge Zohore. Vi havde på det tidspunkt det, der kunne blive ligaens bedste angreb (AK var i en formkrise - men han havde jo vist at han kunne bombe på højt niveau). Det er simpelthen så farligt at sælge offensive folk, fordi det er alt for svært at få millionerne omskabt til noget nyt brugbart. Fordi der ikke er et reelt alternativ til Fester får han lov til at miste mere og mere selvtillid i den startopstilling.
          Enig - salget af zohore og især hans manglende erstatning har vist sig at være dyr. For selvfølgelig var man nødt til at sælge - spilleren vil selv videre og i fik forhåbenligt et godt købs tilbud. Det er nu engang vores plads i fødekæden. Men at man endnu engang forsøger at køre et forår igennem med et "skrabet" mandskab fordi der jo ikke er så mange kampe - DET er efterhånden en OB klassisk.....og en rigtig træls en. Vi havde en rigtig farlig trio.....rart at have nogle muligheder fra bænken i tilfælde af skader, karantæner eller som i festersens tilfælde en nedadgående formkurve. De muligheder findes endnu engang ikke i OB og så skal det jo blive svært

          Comment


            #20
            Det er altså i HJs skyld at en del kampe blev spillet med en målmandsklovn? HJ har gjort det ok efter vi fik en god målmand.

            IZu gad flere gang ikke løbe tilbage og forsvare. Sådan en irriterende krukke har vi haft før og han virkede demotiverende på holdet.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-straffespark/

              jeg fristes til at sige at naturligvis forstår han det ikke, men det kan vel dømmes, præcis som det straffe der blev begået på Greve ikke altid dømmes.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Synes ikke vi spiller en vanvittig skidt kamp igår. Vi kommer som så ofte før ud som et tømmermændsramt seriehold, og er hurtigt bagud. Det er efterhånden en OB-classic, som ingen trænere for alvor lykkedes at vænne os af med. Herefter synes jeg egentlig vi kommer fornuftigt ind i det. Målet vi får er en foræring, men vi har spillet søndertyskerne fuldstændig tynde. Flot mål. Resten af halvlegen er egentlig okay. Vi spiller den fint rundt, uden dog at blive farlige for alvor, men sønderjyske er også meget disciplineret, og sønderjyske lykkedes ikke med at presse os i bund, som vi ellers ofte ser hold blive derovre. Pludselig vælger Tingager så at være i gavehumør, og så rammer han den sgu godt den gamle Bechmann.
                2. Halveg starter fint. Udskiftningen af Izu bærer frugt, og vi får flyttet spillet lidt frem, bliver snydt for et straffe, men har trods fint spil stadig for svært ved at komme til åbne chancer. Herefter synes jeg også vi er uheldige. Først må Makrini udgå, som er så utrolig vigtig, herefter får de et tyndt straffe, som afgøre kampen. Jeg synes dog stadig ikke vi resignerer, vi formår bare ikke at få lirket det forsvar op, og jo længere vi så kommer, jo mere modløst bliver det. Synes det var ærgerligt, for bortset fra der ikke rigtig var bid i offensiven, så spiller vi sønderjyske rigtigt. Deres to sidste scoringer får de på tidspunkter, hvor vi har fat, og det er sgu hårdt at være med til.
                Vi laver stadig for mange fejl, og spillere som Desler og specielt Izunna skal hæve niveauet. Vi ved der er meget mere i dem. Det samme gælder Festersen, som havde et bedre efterår. Ari og jbl gør hvad de kan, men har ikke niveau til at flytte os. Greve har sine momenter, og passer perfekt til Kent, han har bare for mange usynlige momenter. Han skal nok komme.
                Meget enig.

                Det var en af de kampe hvor (der er mange af dem), hvor resultatet får lov at fortælle historien om spillet. Da vi var nede med 1-2, der skabte vi meget spil på Sønderjyskes banehalvdel. Vi kom måske ikke helt tæt på så tit, men den duftede mindst lige så meget af 2-2, som 1-3. Nu blev det så 1-3. Så kan jeg notere mig at avisen kalder vores spil kønsløst og så videre. Var det blevet 2-2, så havde de nærmest skrevet Kent op i en guldstol.........

                Andre tanker. Det positive er, at dem (JH m.fl.) der står for truppens sammensætning ikke bliver lullet i søvn og tror vi er "home safe" i forhold til at have holdet til en 6-plads næste år. Prioriteret rækkefølge.......

                1. En superkant. Nogen nævner Fellah. Jeg er helt enig TYPEmæssigt, men ikke NIVEAUmæssigt. Nej tak til ham. Jeg drømmer også om Hassan. Vi skal op på det niveau. Det er her pengene skal ligges.

                2. Gardering oppe foran. Der skal være en til at gardere for vores to stjerner, samtidig med de kan se de skal præstere for at spille. TM er ikke helt løsningen. Økonomi kan gøre det ender sådan og så er det bedre end ingenting, men ikke optimalt.

                3. Central midt. Hvis den rette er der. Ellers må vi trække luft ind og sige JJT skal have chancen sammen med Izunna.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Det er altså i HJs skyld at en del kampe blev spillet med en målmandsklovn? HJ har gjort det ok efter vi fik en god målmand.

                  IZu gad flere gang ikke løbe tilbage og forsvare. Sådan en irriterende krukke har vi haft før og han virkede demotiverende på holdet.
                  Jeg mener ikke at det udelukkende er HJ's Skyld vi har lukket så mange mål ind. Men han er medskyldig lige som de andre der nede..

                  Når det så er sagt syntes jeg at HJ er en middelmådig fodboldspiller. Langsom, teknisk svag og et ikke eksisterende hovedspil.. Hans kvaliteter er vel gejst, organisation og det at gå forrest.. Og det var også fint da vi skulle overleve. Men nu skal vi i Top 6 og her går den ikke længere. Tingager har jo allerede vist sig overlegen på de fleste af parametrene som fart,hovedspil og teknisk opspil.. Han laver en fejl igår. Jaja. Så må han lære af det.

                  HJ's tid i OB rinder ud og han skal have en lige så stor tak som Lasse Nielsen har fået..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Meget enig.

                    Det var en af de kampe hvor (der er mange af dem), hvor resultatet får lov at fortælle historien om spillet. Da vi var nede med 1-2, der skabte vi meget spil på Sønderjyskes banehalvdel. Vi kom måske ikke helt tæt på så tit, men den duftede mindst lige så meget af 2-2, som 1-3. Nu blev det så 1-3. Så kan jeg notere mig at avisen kalder vores spil kønsløst og så videre. Var det blevet 2-2, så havde de nærmest skrevet Kent op i en guldstol.........

                    Andre tanker. Det positive er, at dem (JH m.fl.) der står for truppens sammensætning ikke bliver lullet i søvn og tror vi er "home safe" i forhold til at have holdet til en 6-plads næste år. Prioriteret rækkefølge.......

                    1. En superkant. Nogen nævner Fellah. Jeg er helt enig TYPEmæssigt, men ikke NIVEAUmæssigt. Nej tak til ham. Jeg drømmer også om Hassan. Vi skal op på det niveau. Det er her pengene skal ligges.

                    2. Gardering oppe foran. Der skal være en til at gardere for vores to stjerner, samtidig med de kan se de skal præstere for at spille. TM er ikke helt løsningen. Økonomi kan gøre det ender sådan og så er det bedre end ingenting, men ikke optimalt.

                    3. Central midt. Hvis den rette er der. Ellers må vi trække luft ind og sige JJT skal have chancen sammen med Izunna.
                    jeg er meget mere end 100% enig her. Jeg har før snakket Fellah, men der er naturligvis en portion usikkerhed ved at indlemme ham. Kan han motiveres til at finde sit absolut bedste niveau. Hassan er et sikkert kort, men sandsynligvis udenfor rækkevidden imo, det vil være et kæmpe scoop at hive ham til Odense.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Meget enig.

                      Det var en af de kampe hvor (der er mange af dem), hvor resultatet får lov at fortælle historien om spillet. Da vi var nede med 1-2, der skabte vi meget spil på Sønderjyskes banehalvdel. Vi kom måske ikke helt tæt på så tit, men den duftede mindst lige så meget af 2-2, som 1-3. Nu blev det så 1-3. Så kan jeg notere mig at avisen kalder vores spil kønsløst og så videre. Var det blevet 2-2, så havde de nærmest skrevet Kent op i en guldstol.........

                      Andre tanker. Det positive er, at dem (JH m.fl.) der står for truppens sammensætning ikke bliver lullet i søvn og tror vi er "home safe" i forhold til at have holdet til en 6-plads næste år. Prioriteret rækkefølge.......

                      1. En superkant. Nogen nævner Fellah. Jeg er helt enig TYPEmæssigt, men ikke NIVEAUmæssigt. Nej tak til ham. Jeg drømmer også om Hassan. Vi skal op på det niveau. Det er her pengene skal ligges.

                      2. Gardering oppe foran. Der skal være en til at gardere for vores to stjerner, samtidig med de kan se de skal præstere for at spille. TM er ikke helt løsningen. Økonomi kan gøre det ender sådan og så er det bedre end ingenting, men ikke optimalt.

                      3. Central midt. Hvis den rette er der. Ellers må vi trække luft ind og sige JJT skal have chancen sammen med Izunna.
                      Helt enig i alt undtagen punkt 3. Dette er den vigtigste plads i dette vindue overhovedet hvis vi skal i Top 6.. I min optik.
                      Men man kan vel godt argumentere for at alle 3 pladser du nævner er lige vigtige.. Men en offensivt tænkende central midt er et MUST i dette vindue

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Nej, jeg siger bestemt ikke, at mit syn på Jonasson er mere rigtigt...

                        Men...engang imellem ligner det, at der herinde partout SKAL findes de helt store syndebukke, og pt. ser det ud til, at det er Jonasson, der står for tur. Tidligere fik Ari, den helt store tur. Og Lasse, for den sags skyld. Ja, selv Zohore fik en tur, men den blev lukket ned, da han begyndte at score mål. Pt. synes det at være sådan med Jonasson, at det også er hans skyld, at pølserne på grillen er kolde, eller at der er for lang kø i boderne...

                        Jeg er fuldstændigt enig med dig (og andre) i, at Jonasson ikke er nogen verdensklasseforsvarer, og måske heller ikke en forsvarer, der skal spille på et tophold. Men mindre kan altså også gøre det. Pointen er, at jeg synes, kritikken er lige hård nok, og temmelig farvet af, at det lige pt. er "på mode" at gøre Jonasson til syndebuk for alverdens ting...
                        Det du så opfatter som en "syndebuk-jagt", det opfatter jeg som en identifikation af de elementer, der skal skæres fra for at få et bedre hold.

                        Du får det til at lyde ejendommeligt, at når en spiller pludselig begynder at levere de ting, de er ansat for, såsom Zohore der begyndte at score mål, ja så ophører "jagten". Jeg fristes til at spørge dig "Hvad regner du egentlig med"? At alle automatisk får en guldstjerne for at forsøge ar forstærke vores hold?

                        Hvis Jonasson viste niveau, så var der ingen "jagt" eller kritik. Du mener så den er lige hård nok - mens jeg mener den er lige tilpas. Han får ikke skyld og ansvar for alle vores problemer, men han får den del, der rent faktisk ER hans. Som anfører og samlingspunkt.

                        Og nej, barren er IKKE "verdensklasse" eller ypperste Superliga niveau. Men jeg er ikke enig i at "mindre kan gøre det" dækker i Jonassons tilfælde. Hvis man skal være styrmand og anfører på et hold, der har højere ambitioner end at overleve og bare "være til stede" så skal man være bedre, end det han viser. Og jeg tror Kent er enig, hvorfor jeg tror Jonasson ikke får forlænget kontrakt, på trods af at han er anfører.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-straffespark/

                          jeg fristes til at sige at naturligvis forstår han det ikke, men det kan vel dømmes, præcis som det straffe der blev begået på Greve ikke altid dømmes.
                          Så Azer, du hoppede altså op i en duel med en spiller du ikke anede var der... Hvis du troede du var alene, hvor i består så duellen..?

                          Du har en arm i ansigtet på en modspiller i 2½ meters højde, selvfølgelig kan der fløjtes...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg er meget mere end 100% enig her. Jeg har før snakket Fellah, men der er naturligvis en portion usikkerhed ved at indlemme ham. Kan han motiveres til at finde sit absolut bedste niveau. Hassan er et sikkert kort, men sandsynligvis udenfor rækkevidden imo, det vil være et kæmpe scoop at hive ham til Odense.
                            Umuligt med Hassan. En ny kontrakt for ham i FCM alene vil vel ligge 50% over vores lønloft alene.. Og de skal spille europa. Vi har intet at tilbyde ham som han ikke kan få andre steder plus det løse

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det er altså i HJs skyld at en del kampe blev spillet med en målmandsklovn? HJ har gjort det ok efter vi fik en god målmand.

                              IZu gad flere gang ikke løbe tilbage og forsvare. Sådan en irriterende krukke har vi haft før og han virkede demotiverende på holdet.
                              Jeg synes du og andre skal hæve barren og ikke være tilfredse med "ok".

                              Den irriterende krukke er hverken mere eller mindre destruktiv for holdet end anføreren, der ikke, øh, "anfører".

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Enig omkring Hall, han er simpelthen bare for dårlig, og har slet ikke indflydelse nok på kampene, ikke det der ligner... Og det er da også derfor at folk som Kirkeskov og Diarra står bedre i statistikkerne end Hall gør... simpelthen fordi Hall er toppen af elendighed... 1½ tackling pr. kamp er jo en joke af rang for en forsvars general...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X