Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB - Hobro, 15/5 '16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Chancer og muligheder. Et htørnespark er ikke en decideret chance i minoptik - der kan opstå en chance ud af det. Alene med målmanden er en kæmpe chance. Så er det egetligt lige meget hvordan der bliver afsluttet på det.
    Jeg sidder jo altså heller ikke og tæller hjørnespark med... eller forsøger at tale Festers muligheder ned...
    Hobro kom bare frem til mere end hvad du giver dem...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg synes du overfortolker mit indlæg ganske voldsomt. Jeg har på intet tidspunkt postuleret at det ikke er ok at være endog særdeles skuffet, det er noget du tillægger mig her. Min påstand er matematisk begrundet idet ingen hold taber alle kampe, så på et tidspunkt vinder selv Hobro i denne i dette forår. Det er træls at det blev OB der lagde ryg til det faktum. Hvis du mener jeg "polisher that turd" så går DU stik modsat i din søgen efter noget at beklage dig over. Der vil bare altid komme udfald når der skal bygges et nyt hold med mange nye spillere, det er ganske enkelt en del af læringsprocessen for holdet. Selv du kunne se at der er spillemæssig fremgang mod stort set alle hold i fht. de seneste sæsoner. Spillerne gjorde kun en fejl i går, og det var at de ikke scorede på på Hobronx målmand, som vel spillede sit livs bedste kamp indtil videre, så skal der ikke meget til før det bliver "shit happens" og "stolpe ud".
      At tabe mod et historisk ringe bundhold, som endda fik flere skader i løbet af kampen og var i undertal de sidste 20 minutter ... det er ringe, ganske enkelt.
      Det er ikke nok at skabe chancer, sådan en kamp skal bare vindes uden de store problemer, som de fleste andre hold har gjort mod Hobro.

Sådan ser jeg det i hvert fald.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg sidder jo altså heller ikke og tæller hjørnespark med... eller forsøger at tale Festers muligheder ned...
        Hobro kom bare frem til mere end hvad du giver dem...
        Det var for dårligt at vi ikke vandt. Vi var for kønsløse og idéløse. Først og fremmest så mangler vi evnen til at lægge et fysisk tryk på modstanderen, som eks. FCK gør. Jeg savner en boksspiller som modstanderen kan slå sig på, som Zohore. Det bliver alt for let at modstå når vi prøver at brodere os igennem centralt hele tiden.

Er vi enige?

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          At tabe mod et historisk ringe bundhold, som endda fik flere skader i løbet af kampen og var i undertal de sidste 20 minutter ... det er ringe, ganske enkelt.
          Det er ikke nok at skabe chancer, sådan en kamp skal bare vindes uden de store problemer, som de fleste andre hold har gjort mod Hobro.

Sådan ser jeg det i hvert fald.
          Ja, det var ringe. Men da man så ham handelsskoleeleven rage et straffe + skulas glimrende afslutning + flere forsøg til sig; så vidste man bare, at det blev en af de dage. Det var lååårt, som de ville sige det i Jylland; så må spillerne rejse sig i næste kamp.

Comment

Barret blev flere gange gestikuleret ud til sidelinjen af Falk når han tog løbet uden bold bagom Hobro forsvaret, så tror det er en del af taktikken der skal være de to stationer derude..
            Derudover synes jeg altså at samarbejdet mellem Izunna og Mak ser ganske fint ud og de for det meste er grunden til at vi får bolden spillet igennem..

Comment

Nå men, til gengæl er man ikke EfB-fan...

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nå men, til gengæl er man ikke EfB-fan...

MvT
                Satme ærgeligt at de ikke kunne holde. Ville gerne have at BIF slutter 5'er

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Barret blev flere gange gestikuleret ud til sidelinjen af Falk når han tog løbet uden bold bagom Hobro forsvaret, så tror det er en del af taktikken der skal være de to stationer derude..
                  Derudover synes jeg altså at samarbejdet mellem Izunna og Mak ser ganske fint ud og de for det meste er grunden til at vi får bolden spillet igennem..
                  Men har Barret ikke en eneste finte i sit repetoir - jeg har ikke set manden lave en finte endnu! Jeg er lige begyndt at lære de 10 årige spillere jeg træner Cruyff-finten - den må man da som minimum kunne når man er venstre back! Træde-over-finten har over ½-delen af de 10-årige kunnet i et år - ikke så de kan lave den under pres i en kamp - men til træning - inden de er 14 laver de begge finter i kamp er mit bud.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Det var for dårligt at vi ikke vandt. Vi var for kønsløse og idéløse. Først og fremmest så mangler vi evnen til at lægge et fysisk tryk på modstanderen, som eks. FCK gør. Jeg savner en boksspiller som modstanderen kan slå sig på, som Zohore. Det bliver alt for let at modstå når vi prøver at brodere os igennem centralt hele tiden.

Er vi enige?
                    Så lidt odiøst var der altså ved nederlaget alligevel..? men jo, det der er umuligt at være uenig i... Hvorfor skrev du egentlig ikke det til at starte med..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Men har Barret ikke en eneste finte i sit repetoir - jeg har ikke set manden lave en finte endnu! Jeg er lige begyndt at lære de 10 årige spillere jeg træner Cruyff-finten - den må man da som minimum kunne når man er venstre back! Træde-over-finten har over ½-delen af de 10-årige kunnet i et år - ikke så de kan lave den under pres i en kamp - men til træning - inden de er 14 laver de begge finter i kamp er mit bud.
                      Passer ikke helt. Jeg så Barrett laver et fodskifte i løbet af kampen, som vel må betegnes som en finte :o)

Comment

Mon ikke han har det. Tror umiddelbart det er bevidst fra Kents side (i hvert fald mod Hobro) at vi skal spille den rundt fremfor risikere boldtab og give dem en halv chance.. Tror på at Barret (og tildels Dessler) kommer mere frem næste sæson..

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Mon ikke han har det. Tror umiddelbart det er bevidst fra Kents side (i hvert fald mod Hobro) at vi skal spille den rundt fremfor risikere boldtab og give dem en halv chance.. Tror på at Barret (og tildels Dessler) kommer mere frem næste sæson..
                          Det må vi håbe. Det var bare belastende at se ham gå til baglinjen uden en eneste finte gang efter gang og hamre den ind i forreste forsvarsspiller på indlægget.

Comment

Efter at have tygget på nederlaget et par dage, vil jeg konstatere at OB har enorme mangler i deres spil. Der kommer ingen indlæg, ingen power offensivt fra midtbanen, ingen farlighed fra midtbanen.

Som jeg ser det, så skal der handles mindst 2 spillere med kvalitet ind til midtbanen, hvis OB skal komme i top 6 næste sæson - Vi må indrømme at Rasmus Falk trods alt har skabt en del point, og jeg regner også med at de andre hold satser stort på at komme i den øverste halvdel.

Holdet efter sommerferien:

Grytebust

Desler KEP Tingager (jeg tror på ham) Ny (tror faktisk hverken Pereira eller JBL er gode nok

Ny/Yao Makrini Izunna Ny
                            Festersen AK (Plus en kvalitetsangriber der kan presse de andre og som man kan skifte ind når man skal bringe noget nyt)
                            Last edited by Københavnstinker; 18-05-2016, 05:42.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Efter at have tygget på nederlaget et par dage, vil jeg konstatere at OB har enorme mangler i deres spil. Der kommer ingen indlæg, ingen power offensivt fra midtbanen, ingen farlighed fra midtbanen.

Som jeg ser det, så skal der handles mindst 2 spillere med kvalitet ind til midtbanen, hvis OB skal komme i top 6 næste sæson - Vi må indrømme at Rasmus Falk trods alt har skabt en del point, og jeg regner også med at de andre hold satser stort på at komme i den øverste halvdel.

Holdet efter sommerferien:

Grytebust

Desler KEP Tingager (jeg tror på ham) Ny (tror faktisk hverken Pereira eller JBL er gode nok

Ny/Yao Makrini Izunna Ny
                              Festersen AK (Plus en kvalitetsangriber der kan presse de andre og som man kan skifte ind når man skal bringe noget nyt)
                              Har du ikke hørt det? Det var stolpe ud, at vi tabte til Hobro. Tilmed var det nærmest statistisk sandsynligt. Shit happens! ;-)

Tror og håber på den sportslige ledelse er klar over, at der skal tilføres kvalitet. De har allerede hentet 3 nye til forsvaret, og siger sandsynligvis farvel til flere af de nuværende bærende spillere ud over Lasse N og Azer.

Og ja, jeg er enig i, at det var mere mangel på kvalitet end uheld, der førte til nederlaget mod Hobro.

Det tror jeg også Kent ved.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Så lidt odiøst var der altså ved nederlaget alligevel..? men jo, det der er umuligt at være uenig i... Hvorfor skrev du egentlig ikke det til at starte med..?
                                Jeg kunne da godt skrive begge dele, hvis det var. Jeg synes bare alt dette var så åbenlyst, at det ikke behøvedes blive nævnt.
                                Men jeg synes ikke de statements udelukker hinanden. Det var for dårligt vi ikke vandt, men det gør det ikke odiøst.

Comment

Working...
                                X