Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB - Hobro, 15/5 '16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt: OB - Hobro, 15/5 '16

    Jeg tænkte der ville være behov for at komme af med noget damp efter nederlaget.

    #2
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg tænkte der ville være behov for at komme af med noget damp efter nederlaget.
    Halvhjernet ledelse! Amatører, lussepustere, socialdemokrater, hundehoveder og hængerøve.

    Comment


      #3
      Jeg kan ikke se noget odiøst ved det nederlag. Vi havde alle de chancer vi skulle bruge, men tog dem ikke i dag, og Nybo stod en fantastisk kamp. Man vidste næsten på forhånd at Festersen ville brænde det straffespark. Det var "karma", da Hobro ville det mest.

      Tillykke til Ove P; nu blev det vores til at blive "Ove P´d".

      Det er i hvert fald ikke første gang et wannabe possession/shortpassing/kontra Kent Nielsen hold taber til et disciplineret (Ove P) hold.

      Ej heller er det sidste gang.

      Men det understreger lidt vores behov for en plan B, når shortpassing ikke virker - med en stor angriber i feltet, som vi ikke har pt. Jeg er bare lidt bange for, at det ikke er Kents stil, og at vi kommer til at ramle ind i den her type nederlag med jævne mellemrum.

      Tingager spiller en fin kamp igen, og Yao så spændende ud i de par minutter han fik.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jeg kan ikke se noget odiøst ved det nederlag. Vi havde alle de chancer vi skulle bruge, men tog dem ikke i dag, og Nybo stod en fantastisk kamp. Man vidste næsten på forhånd at Festersen ville brænde det straffespark. Det var "karma", da Hobro ville det mest.

        Tillykke til Ove P; nu blev det vores til at blive "Ove P´d".

        Det er i hvert fald ikke første gang et wannabe possession/shortpassing/kontra Kent Nielsen hold taber til et disciplineret (Ove P) hold.

        Ej heller er det sidste gang.

        Men det understreger lidt vores behov for en plan B, når shortpassing ikke virker - med en stor angriber i feltet, som vi ikke har pt. Jeg er bare lidt bange for, at det ikke er Kents stil, og at vi kommer til at ramle ind i den her type nederlag med jævne mellemrum.

        Tingager spiller en fin kamp igen, og Yao så spændende ud i de par minutter han fik.
        Yao havde været en spændende spiller nu, hvis han havde fået Falks minutter i foråret. Amatør-ledelse

        Comment


          #5
          Jeg kan godt se pointen med at vænne ham til tingene stille og roligt og ikke kaste ham lige ud i det.

          Men optimalt er det ikke. Træneren vil jo bare gerne vinde og stiller med de bedste spillere.

          Comment


            #6
            Jeg savner godt nok, at Barret tør udfordre og gå mod den baglinie. alt går i står når han altid vil spille bagud/ind i banen, der komme ikke nogen drive fra hans kant..............Det samme kan næsten siges om Dessler, efter hans skades pauser, han gjorde de flittigt i sidste sæson. Det gør vores spil meget ensformidt når vi næsten kun kan komme ind igennem midten.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg kan ikke se noget odiøst ved det nederlag. Vi havde alle de chancer vi skulle bruge, men tog dem ikke i dag, og Nybo stod en fantastisk kamp. Man vidste næsten på forhånd at Festersen ville brænde det straffespark. Det var "karma", da Hobro ville det mest.

              Tillykke til Ove P; nu blev det vores til at blive "Ove P´d".

              Det er i hvert fald ikke første gang et wannabe possession/shortpassing/kontra Kent Nielsen hold taber til et disciplineret (Ove P) hold.

              Ej heller er det sidste gang.

              Men det understreger lidt vores behov for en plan B, når shortpassing ikke virker - med en stor angriber i feltet, som vi ikke har pt. Jeg er bare lidt bange for, at det ikke er Kents stil, og at vi kommer til at ramle ind i den her type nederlag med jævne mellemrum.

              Tingager spiller en fin kamp igen, og Yao så spændende ud i de par minutter han fik.


              (Ove P´d, ja, ligesom vi blev det i efteråret... så det var bare igen igen)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                (Ove P´d, ja, ligesom vi blev det i efteråret... så det var bare igen igen)
                Det er jo bare et udtryk; jeg mener jo ikke at vi ikke gad. Løbestatistikken er da også helt lige, 115km - 116km sammenlagt for de to hold. Det er bare noget med besøgelsestid og manglende marginaler.

                Det var i øvrigt også Ove P's Vestsjælland hold, som Kent Nielsens guldhold have sværest ved at knække, så du burde måske ikke være så overrasket.

                Comment


                  #9
                  Så blev vi OVE P'd. Men når vi allerede skal tabe så er det til mindst Ove som tager de 3 point fra os. Uden ham ville vi ikke have haft muligheden at spille i Suppen i denne sæson .Congratulations til Ove P.!
                  Vi spillede mod et god defensiv organiseret hold og mod et Ove P. Hold får du ikke såååå mange chancer. Og hvis du brænder tre store så vil du tabe.
                  Offensiven var helt uskarp og ofte manglende der koncentrationen i den sidste aflevering.
                  Desler startede god men gik ned meget. Forstår ikke hvorfor vi spiller endnu med Falk. Lad os endelig spille de nye ind. Giv Yao spilletid. Izunna var flittigt men ikke mere. Håber der kommer endelig mere.
                  Fint at se Tingager spille. Det bliver helt fantastisk med ham. Og El Makrini er i hvert fald vores bedste mand. Han arbejder stenhård, spiller sikker og reddede os til mindst to gange efter fejlavleveringer af de andre. Og med Gryte har vi en rigtig god målmand. Endelig er man ikke mere bange når en bold kommer i vores felt.
                  Men mærkelig at vores stabiliseret forsvar går åbenbart så stærk på bekostning af vores offensiven. Det er helt skuffende og håber der kommer en bedre balance ind næste sæson.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Så blev vi OVE P'd. Men når vi allerede skal tabe så er det til mindst Ove som tager de 3 point fra os. Uden ham ville vi ikke have haft muligheden at spille i Suppen i denne sæson .Congratulations til Ove P.!
                    Vi spillede mod et god defensiv organiseret hold og mod et Ove P. Hold får du ikke såååå mange chancer. Og hvis du brænder tre store så vil du tabe.
                    Offensiven var helt uskarp og ofte manglende der koncentrationen i den sidste aflevering.
                    Desler startede god men gik ned meget. Forstår ikke hvorfor vi spiller endnu med Falk. Lad os endelig spille de nye ind. Giv Yao spilletid. Izunna var flittigt men ikke mere. Håber der kommer endelig mere.
                    Fint at se Tingager spille. Det bliver helt fantastisk med ham. Og El Makrini er i hvert fald vores bedste mand. Han arbejder stenhård, spiller sikker og reddede os til mindst to gange efter fejlavleveringer af de andre. Og med Gryte har vi en rigtig god målmand. Endelig er man ikke mere bange når en bold kommer i vores felt.
                    Men mærkelig at vores stabiliseret forsvar går åbenbart så stærk på bekostning af vores offensiven. Det er helt skuffende og håber der kommer en bedre balance ind næste sæson.
                    Enig. Vi har fået mere tid på bolden i kampene og har svært ved at blive rigtigt farlige imod hold, der står defensivt dybt og arbejder for det. Når farten går ned i det etablerede angreb, så bliver meget synligt, hvor svært vi har ved at skabe noget.
                    Falk ligner en mand, der er gået lidt på ferie; begynd roligt at skifte ham ud m Yao fra nu af. Hans pasninger var godt nok slappe i dag, og selv på 70% kan han ind imellem lægge gode stikninger, men mindes ikke at se ham smide så meget væk, som det sker nu.
                    Eneste lyspunkter var El Mak og Gryte - dejligt efterhånden at sige 'som sædvanligt', og så gjorde Tingager det fint. JJT gjorde det egentlig også fornuftigt, da han kom ind.
                    Og så havde Ove P fundet en 17-årig skoledreng, der vælger at stå sit livs kamp; det kan man jo ikke gøre så meget ved.

                    Comment


                      #11
                      Kom HHA på banen/blev hyldet eller andet?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kom HHA på banen/blev hyldet eller andet?
                        Nej, men vi har hyldet Ove P. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Det er jo bare et udtryk; jeg mener jo ikke at vi ikke gad. Løbestatistikken er da også helt lige, 115km - 116km sammenlagt for de to hold. Det er bare noget med besøgelsestid og manglende marginaler.
                          Det var i øvrigt også Ove P's Vestsjælland hold, som Kent Nielsens guldhold have sværest ved at knække, så du burde måske ikke være så overrasket.
                          Ja, men hvis ikke man vil det helt så meget som modstanderen, så må man jo som udgangspunkt regne med at marginalerne tipper til modstanderens side... Jeg er med på at Fester var uheldig i dag, men omvendt var vores anden angriber elendig, og så er vi ligesom ude over grænsen til at det bare er marginaler...

                          17 kampe uden sejr, så ja, i det hele taget overraskende at Hobro med et halvt 1. hold vinder, også over OB og Kent...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ja, men hvis ikke man vil det helt så meget som modstanderen, så må man jo som udgangspunkt regne med at marginalerne tipper til modstanderens side... Jeg er med på at Fester var uheldig i dag, men omvendt var vores anden angriber elendig, og så er vi ligesom ude over grænsen til at det bare er marginaler...

                            17 kampe uden sejr, så ja, i det hele taget overraskende at Hobro med et halvt 1. hold vinder, også over OB og Kent...
                            Med 10 mand i de sidste 15 min ikke at forglemme

                            Comment


                              #15
                              På intet tidspunkt før kampen troede jeg på at vi kunne sætte point til i dag , på intet tidspunkt under kampen troede jeg på vi kunne få point . Lignede spillerne delte de følelser .

                              Aldrig har jeg været så rolig omkring et straffespark , var ikke i tvivl om udfaldet .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X