Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcn - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom fcn - ob

    Jeg nupper Rasmus Jensen idag.
    Makrini og Grytebust som runner ups

    #2
    Nr 9

    Comment


      #3
      Tingager

      Comment


        #4
        Jeg vælger at give den til hele holdet. Ingen stak specielt ud, men alle løb de meter de skulle. Hvor er det fedt, at dage med lade typer som Emil Larsen er slut.

        Comment


          #5
          Big Mak på den centrale. Nej hvor han betyder meget for vores kontraspil, han bryder simpelthen så mange angreb fra modstanderne

          Comment


            #6
            Falk, Festersen, Tingager, Haddi, Gryte, Makrini. De spillede OK alle sammen.. Jeg har svært ved at vælge en MOM i dag.

            Makrini må det blive.

            Comment


              #7
              Grytebust herfra. Holdt dem fra at komme foran, hvilket var ret afgørende, og var ellers roen og sikkerheden selv.

              Comment


                #8
                Gryte

                Comment


                  #9
                  Grytebust får min, men det kunne også have været Festersen for det skarpe mål han laver
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Der var ikke nogen, der for alvor stak ud, synes jeg.
                    Grytebust får den for en bundsolid præstation.

                    Comment


                      #11
                      Grytebust - for den ro og sikkerhed, der smitter.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Jeg er også på Grytebust. Jeg synes virkelig (som ChrisOB skriver) at han udgyder SÅ meget ro og sikkerhed, som ikke set længe.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                          Jeg er også på Grytebust. Jeg synes virkelig (som ChrisOB skriver) at han udgyder SÅ meget ro og sikkerhed, som ikke set længe.
                          Helt sikkert, det er en fornøjelse at se hvor meget det betyder for hele holdet at have en "Neuer-light" i kassen
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Makrini på ugens hold i tipsbladet

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...29-spillerunde

                            Comment


                              #15
                              Falk får min stemme. Han laver enkelte fejl, som han i øvrigt altid gør, men generelt, så synes jeg godt nok han ser skarp ud. Han må uden tvivl være den OB-spiller, der har bolden mest, hvorfor man umiddelbart kunne forvente at han proportionelt smed flere bolde væk, men det er godt nok sjældent, at han skiller sig skidt af med bolden, eller ikke kan holde i den. I går blev der vel også begået 25 frispark mod ham?

                              Comment

                              Working...
                              X