Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ah ligefrem "bitterhed" er ikke det, jeg fornemmer over nederlaget. Mere end sund "hvad skal vi ha gjort bedre, hvad mangler vi for at kunne blive bedre, lidt skuffet" vibe.

    MvH ChrisOB
    "For helvede hvor spiller vi ide forladt....

    isoleret set ingen katastrofe - men føler ikke ligefrem de skulle spille sig ud for at få de 3 point. Syntes vi ser hvad der kommer til at mangler når falk ikke er med mere. Og så er der for mange spillere der ikke dur til det små spil der bliver praktiseret

    Fuldstændig ligeså ringe og ideforladt som forventet. Vores offensiv kommer og går med det Falske svin.

    FCK spillede skidt i dag, og vi var ikke tæt på point alligevel. Meget positivt kan tages med fra mange kampe i foråret, i dag var der ærligt talt ikke meget at tilføje til den konto dog.

    En stille dag på kontoret for FCK hvor de ikke behøvede at bruge unødige kræfter for at vinde over et temmelig ideforladt OB hold ."

    Så kald det noget andet end bitterhed - men jeg føler sgu ikke at OB-holdet får en fair kritik målt på kommentarerne ovenfor. Men jeg ved godt at "nuancering" er et skældsord ;o)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      "For helvede hvor spiller vi ide forladt....

      isoleret set ingen katastrofe - men føler ikke ligefrem de skulle spille sig ud for at få de 3 point. Syntes vi ser hvad der kommer til at mangler når falk ikke er med mere. Og så er der for mange spillere der ikke dur til det små spil der bliver praktiseret

      Fuldstændig ligeså ringe og ideforladt som forventet. Vores offensiv kommer og går med det Falske svin.

      FCK spillede skidt i dag, og vi var ikke tæt på point alligevel. Meget positivt kan tages med fra mange kampe i foråret, i dag var der ærligt talt ikke meget at tilføje til den konto dog.

      En stille dag på kontoret for FCK hvor de ikke behøvede at bruge unødige kræfter for at vinde over et temmelig ideforladt OB hold ."

      Så kald det noget andet end bitterhed - men jeg føler sgu ikke at OB-holdet får en fair kritik målt på kommentarerne ovenfor. Men jeg ved godt at "nuancering" er et skældsord ;o)
      Jeg vil finde mig en anden hobby den dag jeg ikke er ærgelig og bitter efter et nederlag uanset hvem det er til .

      Jeg tror nu meget af bitterheden går på at FCK lignede et hold i går som vi kunne tage point fra , og at det ideforladte var omkring det at skabe chancerne , og så er der ærgrelsen over at vi slet ikke har en eneste på bænken vi kan knytte håb til offensivt når der skal satses .

      Men ja det var de kommende mestre vi mødte , det er der en grund til at de bliver , man kan på forhånd ikke forvente at vi kan dominere mod FCK og det er ingen skam at tabe 1-0 til dem .
      Med kampen lidt på afstand så er der posetive elementer som f.eks Tingager's debut at glæde sig over , og der er pladser jeg kan ønske bedre spillere til såsom kanterne eller en spændende offensiv central midtbanemand .
      Last edited by Magge; 09-05-2016, 07:44.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        ...hvorfor fanden er der ikke offside på Santander - er det en ny regel at man hører med på banen, hvis man står bag baglinjen? Hvad så hvis man ligger skadet til behandling der - er man så også med i spillet?)...
        Jeg er ikke uddannet fodbolddommer, så jeg er ikk 100 % sikker. Jeg er dog et sted mellem 95 og 98,7 % sikker, så here goes:
        En angriber kan træder ud over baglinjen (eller sidelinjen) og på den måde gå ud af spillet og ikke tælle med i en off side. Det kan en forsvarsspiller ikke. Hvis han, som Desler, er ude over baglinjen, tæller det som at han står på selve linjen.

        Det går vel også godt i spænd med, hvis en bold bliver slået mod højre, så er angriberen i venstre side ikke strafbar offside, men en forsvarer, der hænger i modsatte side ophæver off siden.
        Det er derfor Santander ikke er off side: Desler tæller med selvom han er røget udenfor banen. Og ja, man tæller også med selvom man ligger skadet; medmindre dommeren har givet en lov til at forlade banen og dermed træde ud af spillet.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Jeg er ikke uddannet fodbolddommer, så jeg er ikk 100 % sikker. Jeg er dog et sted mellem 95 og 98,7 % sikker, så here goes:
          En angriber kan træder ud over baglinjen (eller sidelinjen) og på den måde gå ud af spillet og ikke tælle med i en off side. Det kan en forsvarsspiller ikke. Hvis han, som Desler, er ude over baglinjen, tæller det som at han står på selve linjen.

          Det går vel også godt i spænd med, hvis en bold bliver slået mod højre, så er angriberen i venstre side ikke strafbar offside, men en forsvarer, der hænger i modsatte side ophæver off siden.
          Det er derfor Santander ikke er off side: Desler tæller med selvom han er røget udenfor banen. Og ja, man tæller også med selvom man ligger skadet; medmindre dommeren har givet en lov til at forlade banen og dermed træde ud af spillet.
          Det virker crazy i min optik - men Ok, hvis det er sådan det er!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg er helt på linje med claudes1.
            Især i 1. halvleg synes jeg OB spiller en flot kamp. Og i 2. halvleg holder OB FCK helt væk fra chancer (stort set), dog går OB også selv lidt døde i det offensive.
            Ja, OB mangler noget kvalitet på nogle pladser - og især på bænken, for den er godt nok tynd, som mange også skriver. Jeg håber man en dag kommer frem til, at bænken er ligeså vigtig som de startende 11, således at det ikke partout er en svækkelse, når man laver en udskiftning, eller når der er en enkelt skade eller karantæne.

            Og så må jeg bare sige det - FCK har DK's klart stærkeste trup! Uden sammenligning. Om vi kan li' det eller ej.
            Hvor mange af OB's startende i dag ville komme i nærheden af start-11'eren for FCK? Ingen er mit bud.


            Ærgerligt med et nederlag - den kunne snildt have været endt uafgjort, eller med en smule held være tippet til OB's fordel. Sidst vi mødte FCK hjemme, var det OB, der løb med en 1-0 sejr, i en ligeså tæt kamp.

            Og så Makrini...der skal bare udstedes en evighedskontrakt til den mand!
            De eneste to, der kunne komme i betragtning er vel AK i topform og evt. Gryte

            Comment


              #21
              OB-debutant ude med revne i kindbenet
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...e-i-kindbenet/

              Er det albuefloppets fortjeneste
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                OB-debutant ude med revne i kindbenet
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...e-i-kindbenet/

                Er det albuefloppets fortjeneste
                Ja det var dog ikke en albue. Mere en skulder som trykker Tingagers hoved ind i Santander.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  "For helvede hvor spiller vi ide forladt....

                  isoleret set ingen katastrofe - men føler ikke ligefrem de skulle spille sig ud for at få de 3 point. Syntes vi ser hvad der kommer til at mangler når falk ikke er med mere. Og så er der for mange spillere der ikke dur til det små spil der bliver praktiseret

                  Fuldstændig ligeså ringe og ideforladt som forventet. Vores offensiv kommer og går med det Falske svin.

                  FCK spillede skidt i dag, og vi var ikke tæt på point alligevel. Meget positivt kan tages med fra mange kampe i foråret, i dag var der ærligt talt ikke meget at tilføje til den konto dog.

                  En stille dag på kontoret for FCK hvor de ikke behøvede at bruge unødige kræfter for at vinde over et temmelig ideforladt OB hold ."

                  Så kald det noget andet end bitterhed - men jeg føler sgu ikke at OB-holdet får en fair kritik målt på kommentarerne ovenfor. Men jeg ved godt at "nuancering" er et skældsord ;o)
                  Bortset fra citat nr. 2, så læser jeg altså stadig ikke "bitterhed" ud af ret meget af det dér eller noget andet skrevet efter kampen. Så har vi to forskellige tærskler for hvornår noget er bittert.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Bortset fra citat nr. 2, så læser jeg altså stadig ikke "bitterhed" ud af ret meget af det dér eller noget andet skrevet efter kampen. Så har vi to forskellige tærskler for hvornår noget er bittert.

                    MvH ChrisOB
                    Det var Ut. der skrev for helvede hvor spiller vi ideforladt....der var såmænd ingen bitterhed i det, mere sådan lidt en øjebliks følelse af ærgelse i kampens døende minutter over vi ikke fik point ud af
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Det var Ut. der skrev for helvede hvor spiller vi ideforladt....der var såmænd ingen bitterhed i det, mere sådan lidt en øjebliks følelse af ærgelse i kampens døende minutter over vi ikke fik point ud af
                      Det er sådan set også min pointe. Ægte bitterhed finder man i citat nr. 2, resten er bare enten umiddelbar skuffelse eller ærgrelse over, at vi ikke var bedre.

                      Bare fordi man synes spillerne ikke fik nok kredit i forhold til ens egen oplevelse af kampen, betyder det ikke, at det den modsatte kant skriver er "bittert".

                      Men vi må så bare have forskellige opfattelser af graden og tilstedeværelsen af bitterhed i de citater. Hvis vi igen sorterer citat nr. 2 fra. Så ingen "gotcha'" dér. ;-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Jeg er ikke uddannet fodbolddommer, så jeg er ikk 100 % sikker. Jeg er dog et sted mellem 95 og 98,7 % sikker, så here goes:
                        En angriber kan træder ud over baglinjen (eller sidelinjen) og på den måde gå ud af spillet og ikke tælle med i en off side. Det kan en forsvarsspiller ikke. Hvis han, som Desler, er ude over baglinjen, tæller det som at han står på selve linjen.

                        Det går vel også godt i spænd med, hvis en bold bliver slået mod højre, så er angriberen i venstre side ikke strafbar offside, men en forsvarer, der hænger i modsatte side ophæver off siden.
                        Det er derfor Santander ikke er off side: Desler tæller med selvom han er røget udenfor banen. Og ja, man tæller også med selvom man ligger skadet; medmindre dommeren har givet en lov til at forlade banen og dermed træde ud af spillet.
                        Tænker det er helt rigtigt. Mener der var den lige situation i en Championsleague kamp ( Bayern - Atletik? ) og de forklarte at forsvareren tæller som "på linie" selvom han står ude.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det var dog ikke en albue. Mere en skulder som trykker Tingagers hoved ind i Santander.
                          Var det ikke hoved mod hoved med Cornelius?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Var det ikke hoved mod hoved med Cornelius?
                            Jo, det mener jeg. Det var en sandwich mellem Santander og Cornelius, hvor førstnævnte skubber Tingagers hoved ind Cornelius' hoved

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              De eneste to, der kunne komme i betragtning er vel AK i topform og evt. Gryte
                              Næppe....de ville ikke være i nærheden af at komme på holdet, tænker jeg
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Var det ikke hoved mod hoved med Cornelius?
                                Kan også godt være det var sådan. Men det var ikke albuen. Denne gang...

                                Comment

                                Working...
                                X