Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt EFB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt EFB - OB

    Efter at have sovet på OB's vigtige sejr, vil jeg hér komme med mine tanker om kampen.

    Kent Nielsen vil rigtig gerne have OB til at spille bolden op nede fra forsvaret. Hver gang de prøver det, trækker mit røvhul sig sammen i spasmer. Det går bare slet ikke. Der er så mange fejlafleveringer på farlige områder, at andre hold med mere kvalitet ville udnytte usikkerheden til scoringer.

    Som jeg ser det, så har hverken Oliver Lund, Skulason, Jonasson eller Lasse Nielsen en fremtid på OB's superligamandskab - altså hele forsvaret. De er simpelthen for ringe med bolden til den måde Kent Nielsen vil spille fodbold på. Især Oliver Lund var helt væk i går.

    OB får så lavet 2 mål, og det er nok til at slå Esbjerg, som spillede virkelig ringe.

    Rasmus Falk vælger at han ikke vil spille mod FCK på søndag, og det bør diskvalificere ham i at spille flere kampe for OB i denne omgang.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    ...

    Som jeg ser det, så har hverken Oliver Lund, Skulason, Jonasson eller Lasse Nielsen en fremtid på OB's superligamandskab - altså hele forsvaret. De er simpelthen for ringe med bolden til den måde Kent Nielsen vil spille fodbold på. Især Oliver Lund var helt væk i går.
    ...
    Grundlæggende er jeg enig. Eftersom der allerede er tre nye spillere, der alle må formodes at være i spil til startpladser fra starten, på kontrakt fra sommer af, virker det da også som om KN/JH har samme holdning.

    Derudover har KN vist præference for at bruge Desler på backen (hvilket jeg personligt synes er en god ide). Så det ville ikke være vildt overraskende hvis vores stærkeste forsvarskæde til næste sæson er med fire spillere, der ikke var med i går.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Efter at have sovet på OB's vigtige sejr, vil jeg hér komme med mine tanker om kampen.

      Kent Nielsen vil rigtig gerne have OB til at spille bolden op nede fra forsvaret. Hver gang de prøver det, trækker mit røvhul sig sammen i spasmer. Det går bare slet ikke. Der er så mange fejlafleveringer på farlige områder, at andre hold med mere kvalitet ville udnytte usikkerheden til scoringer.

      Som jeg ser det, så har hverken Oliver Lund, Skulason, Jonasson eller Lasse Nielsen en fremtid på OB's superligamandskab - altså hele forsvaret. De er simpelthen for ringe med bolden til den måde Kent Nielsen vil spille fodbold på. Især Oliver Lund var helt væk i går.

      OB får så lavet 2 mål, og det er nok til at slå Esbjerg, som spillede virkelig ringe.

      Rasmus Falk vælger at han ikke vil spille mod FCK på søndag, og det bør diskvalificere ham i at spille flere kampe for OB i denne omgang.
      Lund er en fin reserve at have rendende hvis det er Desler der skal satses på. Ser jeg ingen problemer i..
      Enten Lasse eller HJ kan vel godt blive som den 4.spiller i midtforsvaret mm at man rykker en ung op. Men det kan vel også være potentialt farligt da Tverskov stadig er ung og ikke har spillet vildt mange SL kampe mens Tingager stadig er en ukendt faktor..
      Kampen mellem Joao og JBL bliver også meget interessant

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lund er en fin reserve at have rendende hvis det er Desler der skal satses på. Ser jeg ingen problemer i..
        Enten Lasse eller HJ kan vel godt blive som den 4.spiller i midtforsvaret mm at man rykker en ung op. Men det kan vel også være potentialt farligt da Tverskov stadig er ung og ikke har spillet vildt mange SL kampe mens Tingager stadig er en ukendt faktor..
        Kampen mellem Joao og JBL bliver også meget interessant
        Helt enig.
        OL syntes jeg er en rigtig fin HB og jeg kan rigtigt godt lide Lasses energi.
        Men nu er det så HJ der har kontrakt til vinter og LN der har udløb til sommer, så mon ikke HJ fortsætter?

        Edit: Og så ser det rigtigt fint ud med Grytebust.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lund er en fin reserve at have rendende hvis det er Desler der skal satses på. Ser jeg ingen problemer i..
          Enten Lasse eller HJ kan vel godt blive som den 4.spiller i midtforsvaret mm at man rykker en ung op. Men det kan vel også være potentialt farligt da Tverskov stadig er ung og ikke har spillet vildt mange SL kampe mens Tingager stadig er en ukendt faktor..
          Kampen mellem Joao og JBL bliver også meget interessant
          Enig... har det sådan med folk som Lund og også Azer, at det pt. nok er det tætteste vi kommer på det ypperste vi kan få som reserver, det bliver svært at få bedre spillere til at være reserve i OB... nu siger Azer så farvel, men Lund som reserve vil jeg bestemt også være tilfreds med...

          Hvis jeg skal prøve at spå lidt om forsvaret, så tror jeg det bliver Hall og KEP der tager sig af det centrale, med Tverskov som 3. mand(i første omgang) og så kommer Pereira til at være 4. mand(hvor vi i første omgang også stadig har Ari til backen, hvis JBL ikke er fit)

          Jeg ser ingen fremtid for Tingager i OB, og jeg må også være ærlig at sige at den Tverskov signing lidt sætter Tingager signingen i relief... trods de er lige gamle og spiller samme position, så er der et stykke vej mellem de to handler. Den ene kommer som fast mand direkte fra Suppen, den anden som deltids i 2. division... Det bliver op af bakke for Tingager... men lad os se, der er lang tid til sommeren 18 hvor han har udløb, meget kan nå at ske...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Enig... har det sådan med folk som Lund og også Azer, at det pt. nok er det tætteste vi kommer på det ypperste vi kan få som reserver, det bliver svært at få bedre spillere til at være reserve i OB... nu siger Azer så farvel, men Lund som reserve vil jeg bestemt også være tilfreds med...

            Hvis jeg skal prøve at spå lidt om forsvaret, så tror jeg det bliver Hall og KEP der tager sig af det centrale, med Tverskov som 3. mand(i første omgang) og så kommer Pereira til at være 4. mand(hvor vi i første omgang også stadig har Ari til backen, hvis JBL ikke er fit)

            Jeg ser ingen fremtid for Tingager i OB, og jeg må også være ærlig at sige at den Tverskov signing lidt sætter Tingager signingen i relief... trods de er lige gamle og spiller samme position, så er der et stykke vej mellem de to handler. Den ene kommer som fast mand direkte fra Suppen, den anden som deltids i 2. division... Det bliver op af bakke for Tingager... men lad os se, der er lang tid til sommeren 18 hvor han har udløb, meget kan nå at ske...
            Tingager fik kæmpe ros for hans sidste reservekamp så det kunne da ligne at han vokser stille og roligt. Og hvis vi ikke kan nå det store med 2-3 kampe igen burde man give ham en startplads for at få ham prøvet af. Men generelt fedt at vi er nået et punkt hvor der kommer stor konkurrence om pladserne

            Comment


              #7
              Synes godt nok at det virker som om at Falk i interviewet til sidst bliver taget med fingrene i kagedåsen da han bliver spurgt til det gule kort.

              http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ult-med-vilje/

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Synes godt nok at det virker som om at Falk i interviewet til sidst bliver taget med fingrene i kagedåsen da han bliver spurgt til det gule kort.

                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ult-med-vilje/
                Personligt var jeg faktisk faldet lidt ned og blevet lidt mere indifferent overfor ham, men så vælger han at puste til gløderne.. Også bare når man ser situationen igen og både El Mak og Izunna er rimeligt tæt på og på den rigtige side..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tingager fik kæmpe ros for hans sidste reservekamp så det kunne da ligne at han vokser stille og roligt. Og hvis vi ikke kan nå det store med 2-3 kampe igen burde man give ham en startplads for at få ham prøvet af. Men generelt fedt at vi er nået et punkt hvor der kommer stor konkurrence om pladserne
                  Håber også der bliver mulighed for lidt spilletid, der må om ikke en start plads så i hvert fald komme et tidspunkt hvor han skal ind og mærke græsset... Stor konkurrence ville indbefatte seriøse udfordrere, og vi kommer kun til at have Tverskov og KEP inden for den kategori, men det er da selvfølgelig også bedre end nu, hvor der kun er Lasse, på sine gode dage...
                  Det kommer nok også til at afhænge af om Kent bliver ved med at være lige så begejstret for Hall...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Håber også der bliver mulighed for lidt spilletid, der må om ikke en start plads så i hvert fald komme et tidspunkt hvor han skal ind og mærke græsset... Stor konkurrence ville indbefatte seriøse udfordrere, og vi kommer kun til at have Tverskov og KEP inden for den kategori, men det er da selvfølgelig også bedre end nu, hvor der kun er Lasse, på sine gode dage...
                    Det kommer nok også til at afhænge af om Kent bliver ved med at være lige så begejstret for Hall...
                    Mon dog at KN har samme brug for Hallgrimur når KEP kommer til. Så overtager han naturligt den lederrolle der er brug for i forsvaret..
                    Tverskov har jeg stadig min tvivl ved om han slår til fra dag 1. De par kampe jeg har set med Randers siden skiftet har umiddelbart ikke imponeret mig men på den anden side heller ikke skræmt mig. Han er fin med bolden og passer sit job uden at lave de store fejl. Men de store spidskompetancer har jeg ikke set endnu.
                    Så ville ikke komme bag på mig hvis KEP og HJ er startere i den nye sæson

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Enig... har det sådan med folk som Lund og også Azer, at det pt. nok er det tætteste vi kommer på det ypperste vi kan få som reserver, det bliver svært at få bedre spillere til at være reserve i OB... nu siger Azer så farvel, men Lund som reserve vil jeg bestemt også være tilfreds med...

                      Hvis jeg skal prøve at spå lidt om forsvaret, så tror jeg det bliver Hall og KEP der tager sig af det centrale, med Tverskov som 3. mand(i første omgang) og så kommer Pereira til at være 4. mand(hvor vi i første omgang også stadig har Ari til backen, hvis JBL ikke er fit)

                      Jeg ser ingen fremtid for Tingager i OB, og jeg må også være ærlig at sige at den Tverskov signing lidt sætter Tingager signingen i relief... trods de er lige gamle og spiller samme position, så er der et stykke vej mellem de to handler. Den ene kommer som fast mand direkte fra Suppen, den anden som deltids i 2. division... Det bliver op af bakke for Tingager... men lad os se, der er lang tid til sommeren 18 hvor han har udløb, meget kan nå at ske...
                      Det vil i min optik være helt væk fra vinduet, hvis Pereira og Tverskov bliver bænket til fordel for Hallgrimur og Ari. De er en klasse over.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det vil i min optik være helt væk fra vinduet, hvis Pereira og Tverskov bliver bænket til fordel for Hallgrimur og Ari. De er en klasse over.
                        Det vil tiden vise. Vi håber det alle

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det vil i min optik være helt væk fra vinduet, hvis Pereira og Tverskov bliver bænket til fordel for Hallgrimur og Ari. De er en klasse over.
                          Enig! Jeg tror sgu de to islændinge er fortid i OB denne sommer. JH er da så meget en krejler, at hvis han ser en mulighed for at tjene en mønt på de to, så sælger han! Og det er jo sidste chance i dette vindue.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                            Enig! Jeg tror sgu de to islændinge er fortid i OB denne sommer. JH er da så meget en krejler, at hvis han ser en mulighed for at tjene en mønt på de to, så sælger han! Og det er jo sidste chance i dette vindue.
                            Mon dog de er mange penge værd. Jeg er bestemt ikke så sikre som i 2 er at de forsvinder.
                            HJ kommer måske endda ikke med til EM og hvis han endelig gør får han ikke mange sekunder på banen. Han kommer ikke til at sælge sig selv.
                            Jeg tror at HJ minimum bliver indtil vinter for at sikre den der kontinuitet der bliver snakket så meget om

                            Men hvad jeg tror og hvad jeg ønsker er 2 vidt forskellige ting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon dog de er mange penge værd. Jeg er bestemt ikke så sikre som i 2 er at de forsvinder.
                              HJ kommer måske endda ikke med til EM og hvis han endelig gør får han ikke mange sekunder på banen. Han kommer ikke til at sælge sig selv.
                              Jeg tror at HJ minimum bliver indtil vinter for at sikre den der kontinuitet der bliver snakket så meget om

                              Men hvad jeg tror og hvad jeg ønsker er 2 vidt forskellige ting
                              Tror bestemt også man beholder Halgrimmur til vinter, og man forlænger også gerne hvis man kan blive enige om det. Det sikrer god konkurrence om pladserne dernede, og det er jo heller ingen selvfølgelighed at alt bare spiller med et nyt makkerpar dernede fra dag 1, så at han sættes af fra dag 1, tror jeg ikke man skal være så sikker på.
                              Ari tror jeg man er mere åben for at skille sig af med. VB er stærkt besat, og med et stærkt EM, så kan han måske skippes afsted. Vi kommer nok ikke til at tjene så meget, men så får vi plads i truppen til de offensive positioner, hvor vi er tyndere besat.

                              Comment

                              Working...
                              X