Fedt du sige det, faktisk. Er gået i gulvet med influenza og sov faktisk fra kampen (ja, jeg hader også mig).
MvT
God bedring! Håber de 3 points gav lidt håb i "mørket". ;-)
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
ifølge ham selv stoppede han et esbjerg kontra angreb. Han trak en modstander i blusen og holdt fast - til det gule kort var uddelt ;) Det var så midt på banen og vi så ud til at være rimeligt på plads - så hvor nødvendigt det var....det kan bestemt diskureres. I min optik var det klokkeklart for at trække et kort - få karantæne og undgå at møde sin kommende arbejdsgiver......
Dejligt og sidde i Skybox sammen med en masse EFB fans :)
Endnu engang flot lyd fra de få OB fans, Dsv. så kunne telefonen ikke fange sang og lyd fra fans så godt : https://youtu.be/klN74TLpSnQ
Det er et fremragende stykke arbejde af KN - at få så meget ud af et så ringe centerforsvar er vanvittigt godt!
ja, det er i sandhed opløftende. Det bliver fantastisk spændende når og hvis vores midtbane kan blive frigjort fra nogen af deres defensive/opbyggende pligter til næste sæson med et langt mere spillende forsvar
Comment