Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB 2/5/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bedste sted at se highlights?

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Bedste sted at se highlights?

MvT
      I morgen på TV3 sport 1 mellem 11 og 13

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I morgen på TV3 sport 1 mellem 11 og 13
        Fedt du sige det, faktisk. Er gået i gulvet med influenza og sov faktisk fra kampen (ja, jeg hader også mig).

MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Fedt du sige det, faktisk. Er gået i gulvet med influenza og sov faktisk fra kampen (ja, jeg hader også mig).

MvT
          Så bliv hjemme i morgen og se hele kampen

Comment

MvT
            God bedring! Håber de 3 points gav lidt håb i "mørket". ;-)

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Reaktioner. AK takker fremmødte fans

http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...erg-25789.aspx

Comment

OB er det hold, der har lukket færrest mål ind i foråret. 8 mål i 9 kampe.

Vi ligger i øvrigt nummer 3 i forårstabellen med 16 point for ni kampe og en plusmålscore på 7.

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg

Vi ligger i øvrigt nummer 3 i forårstabellen med 16 point for ni kampe og en plusmålscore på 7.
                  Ikke dårligt. Nat og dag ift efterårssæsonen må man sige

Comment

Hvad gjorde Falk for at få det gule kort?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                      ifølge ham selv stoppede han et esbjerg kontra angreb. Han trak en modstander i blusen og holdt fast - til det gule kort var uddelt ;) Det var så midt på banen og vi så ud til at være rimeligt på plads - så hvor nødvendigt det var....det kan bestemt diskureres. I min optik var det klokkeklart for at trække et kort - få karantæne og undgå at møde sin kommende arbejdsgiver......

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                        Rev en spiller i trøjen midt på banen så han næsten vælter omkuld.
                        Fuldstændig unødvendigt og har aldrig set ham gøre noget lignende før

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Rev en spiller i trøjen midt på banen så han næsten vælter omkuld.
                          Fuldstændig unødvendigt og har aldrig set ham gøre noget lignende før
                          Klart han bare skulle trække et gult for ikke og spille mod FCK.

Comment

Dejligt og sidde i Skybox sammen med en masse EFB fans :)
                            Endnu engang flot lyd fra de få OB fans, Dsv. så kunne telefonen ikke fange sang og lyd fra fans så godt : https://youtu.be/klN74TLpSnQ

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg

Det er et fremragende stykke arbejde af KN - at få så meget ud af et så ringe centerforsvar er vanvittigt godt!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det er et fremragende stykke arbejde af KN - at få så meget ud af et så ringe centerforsvar er vanvittigt godt!
                                ja, det er i sandhed opløftende. Det bliver fantastisk spændende når og hvis vores midtbane kan blive frigjort fra nogen af deres defensive/opbyggende pligter til næste sæson med et langt mere spillende forsvar
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X