Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB 2/5/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er også stærkt modstander af når man så tydeligt tager sig en kalkuleret advarsel, men i et eller andet omfang tror jeg det er noget alle spillere gør engang imellem. Føler Falk han ikke kan præstere ordentligt mod hans kommende klub er han et skvat, men i det mindste hjælper han så holdet ved at tage karantænedagen her fremfor i en anden kamp.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      Uden at skulle forsvare Falk, så har jeg altså mere end een gang set ham lave noget lignende.
      Men derfor er det stadig ikke så smart.
      Okay. Jeg kan dog ikke huske ham lave noget lignende midt på banen i en ufarlig situation

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Uden at skulle forsvare Falk, så har jeg altså mere end een gang set ham lave noget lignende.
        Men derfor er det stadig ikke så smart.
        I en ufarlig situation? Det tror jeg ikke. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, at han vælger at tage det gule kort i en ufarlig situation, mens der var en situation tidligere i halvlegen, hvor han havde muligheden for at stoppe en Esbjerg-spiller i et farligt gennembrud på kanten, som førte til en Esbjerg chance, men lod være.

        Og det dér pokerfjæs, han forsøgte at stille op for kameraet, det skal han da vist arbejde lidt på.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Det er muligt at Falk har givet sig 100% her i foråret, men det er jo så slut nu... og jeg håber dette var hans sidste kamp...

          Lad dem der fighter sig til gule kort, spille... og lad dem der får gule kort i deres eget "spil" rådne op på tribunen...

          Vi skal bruge holdspillere...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            I en ufarlig situation? Det tror jeg ikke. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, at han vælger at tage det gule kort i en ufarlig situation, mens der var en situation tidligere i halvlegen, hvor han havde muligheden for at stoppe en Esbjerg-spiller i et farligt gennembrud på kanten, som førte til en Esbjerg chance, men lod være.

            Og det dér pokerfjæs, han forsøgte at stille op for kameraet, det skal han da vist arbejde lidt på.

            MvH ChrisOB
            Jeg har ikke set hans poker fjæs
            Men jeg har tidligere bidt mærke i, at han har modtaget dumme gule kort. Fx for riv i trøjen i en ufarlig situation.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Når nu det er bedre at undvære ham mod FCK, så forstår jeg ikke du er så pissed over det?
              Derudover så betyder det at han kan være med i de resterende kampe i foråret (medmindre han får gult i dem alle eller et rødt kort).
              Det forstår jeg godt. Det viser at Falk har hovedet i FCK allerede. Gislason kunne jeg respektere - han scorede mod FCK dagen før hans skifte til FCK blev officielt. Det her er noget vatpikkeri af Falk.

              Hvis du ikke har set situationen, inkl værternes reaktion, og Falk der prøver at stepdanse sig uden om, er det er kig værd.

              http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ult-med-vilje/

              Jeg blev overbevist om at det var med fuldt overlæg af Falk, efter jeg så hans interview. Det var en rimeligt skidt skuespilspræstation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Jeg har ikke set hans poker fjæs
                Men jeg har tidligere bidt mærke i, at han har modtaget dumme gule kort. Fx for riv i trøjen i en ufarlig situation.
                Det skulle da tage at se. Tror ikke Falk har en fremtidig karriere som hverken pokerstjerne eller skuespiller. Men nuvel, der vil jo altid være nogen, der er uenige. For mig er selve aktionen rimelig tydelig - og når man så hører og ser ham bagefter? Så burde det næsten være bøjet i neon, at Falk fik det kort med fuldt overlæg. Hvorfor, må man så selv gisne om. Jeg har mine egne personlige anelser.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Det forstår jeg godt. Det viser at Falk har hovedet i FCK allerede. Gislason kunne jeg respektere - han scorede mod FCK dagen før hans skifte til FCK blev officielt. Det her er noget vatpikkeri af Falk.

                  Hvis du ikke har set situationen, inkl værternes reaktion, og Falk der prøver at stepdanse sig uden om, er det er kig værd.

                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ult-med-vilje/

                  Jeg blev overbevist om at det var med fuldt overlæg af Falk, efter jeg så hans interview. Det var en rimeligt skidt skuespilspræstation.
                  nej, medietække får han aldrig, han er i den grad ukomfortabel med situationen
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Det forstår jeg godt. Det viser at Falk har hovedet i FCK allerede. Gislason kunne jeg respektere - han scorede mod FCK dagen før hans skifte til FCK blev officielt. Det her er noget vatpikkeri af Falk.

                    Hvis du ikke har set situationen, inkl værternes reaktion, og Falk der prøver at stepdanse sig uden om, er det er kig værd.

                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ult-med-vilje/

                    Jeg blev overbevist om at det var med fuldt overlæg af Falk, efter jeg så hans interview. Det var en rimeligt skidt skuespilspræstation.
                    Helt enig... han kan ikke have været 100% tilstede i går, hvis han gik med planer oppe i hovedet...

                    Jeg håber at Kent tager det noget mere seriøst end hvad han gav udtryk for i går. Selv under normale omstændigheder ville et sådan kort og karantæne jo ikke være tilfredsstillende, og noget man bare siger "nå" til...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Når nu det er bedre at undvære ham mod FCK, så forstår jeg ikke du er så pissed over det?
                      Derudover så betyder det at han kan være med i de resterende kampe i foråret (medmindre han får gult i dem alle eller et rødt kort).
                      Ja eller bliver "skadet", så han kan møde frisk op i FcK uden at risikere at komme med skavanker... man ved jo aldrig med den mand...

                      Hvis Sønderjyske kan nå at hente FcK, når vi møder dem(SDR) i tredje sidste runde, så skal Falk ikke spille den kamp... Det samme hvis AaB i sidste runde skulle være placeret så de kunne, så skal Falk heller ikke spille den kamp...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Det forstår jeg godt. Det viser at Falk har hovedet i FCK allerede. Gislason kunne jeg respektere - han scorede mod FCK dagen før hans skifte til FCK blev officielt. Det her er noget vatpikkeri af Falk.

                        Hvis du ikke har set situationen, inkl værternes reaktion, og Falk der prøver at stepdanse sig uden om, er det er kig værd.

                        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ult-med-vilje/

                        Jeg blev overbevist om at det var med fuldt overlæg af Falk, efter jeg så hans interview. Det var en rimeligt skidt skuespilspræstation.
                        Kan desværre ikke åbne den link med spilsituationen og med interviewet her i Tyskland og derfor kan ikke bedømme det. Men hvis Falk hentede sig kortet med vilje om at spille mod FCK så skulle han være fortid nu. Men til sidst er det afhængig af hvordan Kent vurderer situationen. Spændende om der kommer en reaktion.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Kan desværre ikke åbne den link med spilsituationen og med interviewet her i Tyskland og derfor kan ikke bedømme det. Men hvis Falk hentede sig kortet med vilje om at spille mod FCK så skulle han være fortid nu. Men til sidst er det afhængig af hvordan Kent vurderer situationen. Spændende om der kommer en reaktion.
                          Kent har forklaret at han ser det som Falk standser en omstilling, og at han (KN) ikke deltager i konspirationsteorier, så længere er den vel ikke. Falk er med næste gang igen
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Kent har forklaret at han ser det som Falk standser en omstilling, og at han (KN) ikke deltager i konspirationsteorier, så længere er den vel ikke. Falk er med næste gang igen
                            Nu er Kent jo professionel og lufter naturligvis ikke det beskidte undertøj i fuld offentlighed....og så lige efter kampen inden han har set episode igen. Det kunne godt tænkes han lige tager en lille snak med falk - vil jeg da håbe. Når det er sagt så tror jeg du har ganske ret...Falk spiller næste kamp - som han altså er spilleberettiget til

                            Edit: og så du interviewet? Altså falks præstation var sløj...men Kents var heller ikke for elegant han skulle finde en forklaring der gik til tv uden at kritisere sin egen spiller foran rullende kameraer.
                            Last edited by mhbp; 03-05-2016, 17:37.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Kent har forklaret at han ser det som Falk standser en omstilling, og at han (KN) ikke deltager i konspirationsteorier, så længere er den vel ikke. Falk er med næste gang igen
                              Selvfølgelig er han med igen næste gang. Han skal jo bakke sin spiller op, i en situation, der er dårlig PR for både klub og hold.

                              Alle er velkomne til at spekulere i situationen og komme til deres egen konklusion, men jeg synes det er en stretch af dimensioner for både Kent og Falk at påstå, at han stoppede en farlig situation. Det gjorde han ikke. Han skulle ha gået med "hjerneblødning" som forklaring. I stedet bliver hjerneblødningen den forklaring, han endte med at bruge. Den forklaring både medier og fans har svært ved at købe, når man ser El Mak og Izunna stå i fin position foran et forsvar, der også står i position.

                              Men fuck det. Han er heldigvis/uheldigvis snart fortid alligevel.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Nu er Kent jo professionel og lufter naturligvis ikke det beskidte undertøj i fuld offentlighed....og så lige efter kampen inden han har set episode igen. Det kunne godt tænkes han lige tager en lille snak med falk - vil jeg da håbe. Når det er sagt så tror jeg du har ganske ret...Falk spiller næste kamp - som han altså er spilleberettiget til

                                Edit: og så du interviewet? Altså falks præstation var sløj...men Kents var heller ikke for elegant han skulle finde en forklaring der gik til tv uden at kritisere sin egen spiller foran rullende kameraer.
                                Tror også at Kent ville ikke tale om det i offentligheden og det er ja også helt god at klare det internt.
                                Tror HVIS han vurderer Falks handling som bevidst og hold skadende så ville vi se det i startopstillingen mod Hobro og i hensigt af spilletid for Falk men ikke høre det i et interview.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X