Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB 2/5/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Nu er Kent jo professionel og lufter naturligvis ikke det beskidte undertøj i fuld offentlighed....og så lige efter kampen inden han har set episode igen. Det kunne godt tænkes han lige tager en lille snak med falk - vil jeg da håbe. Når det er sagt så tror jeg du har ganske ret...Falk spiller næste kamp - som han altså er spilleberettiget til

    Edit: og så du interviewet? Altså falks præstation var sløj...men Kents var heller ikke for elegant han skulle finde en forklaring der gik til tv uden at kritisere sin egen spiller foran rullende kameraer.
    Nej, og det god stil af Kent, og ja Falk ser absolut ikke godt ud i indslaget med ham. De penge der er brugt på medie træningskursus er ikke givet særlig godt ud. Kents synes jeg var som du selv siger det professionel, og der har jeg dyb respekt for.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Selvfølgelig er han med igen næste gang. Han skal jo bakke sin spiller op, i en situation, der er dårlig PR for både klub og hold.

      Alle er velkomne til at spekulere i situationen og komme til deres egen konklusion, men jeg synes det er en stretch af dimensioner for både Kent og Falk at påstå, at han stoppede en farlig situation. Det gjorde han ikke. Han skulle ha gået med "hjerneblødning" som forklaring. I stedet bliver hjerneblødningen den forklaring, han endte med at bruge. Den forklaring både medier og fans har svært ved at købe, når man ser El Mak og Izunna stå i fin position foran et forsvar, der også står i position.

      Men fuck det. Han er heldigvis/uheldigvis snart fortid alligevel.

      MvH ChrisOB
      Det er korrekt...OB (Kent) har leveret klubbens officielle holdning til problemet (hvis det er et problem) og den bliver der næppe ændret et komma på. Uanset hvordan Falk så ud efterfølgende.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det er korrekt...OB (Kent) har leveret klubbens officielle holdning til problemet (hvis det er et problem) og den bliver der næppe ændret et komma på. Uanset hvordan Falk så ud efterfølgende.
        Jeg har det sådan, at alt hvad han nu laver efterfølgende det er i virkeligheden bare glasur på lortelagkagen.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Nu så jeg lige situationen (så ikke kampen i går)...
          Omstilling? Hahaha...jeg må le. Det foregår i gå-tempo!
          Det ligner i den grad, at Falk lige pludselig øjner chancen for at trække et latterligt gult kort, hvor han ikke skader modstanderen (det er så det eneste sympatiske der). Der er jo på ingen måde nogen umiddelbar fare på færde i situationen, der berettiger til at holde fast i manden.

          Vi får nok aldrig sandheden at vide, men...
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kan desværre ikke åbne den link med spilsituationen og med interviewet her i Tyskland og derfor kan ikke bedømme det. Men hvis Falk hentede sig kortet med vilje om at spille mod FCK så skulle han være fortid nu. Men til sidst er det afhængig af hvordan Kent vurderer situationen. Spændende om der kommer en reaktion.
            Kent er loyal overfor Falk, så han kom med samme tynde bortforklaring på det, der for mange, (måske de fleste) var en ret åbenlyst "Nu tager jeg et oplagt gult kort, hvor jeg ikke skader manden, så jeg kan få karantæne" situation. En ufarlig situationen, Esbjerg spilleren er helt alene; er på ingen måder i tempo; El Mak og Izunna foran sig, forsvaret på plads; spurter hen for at sikre sig, at han kan hive trøjen halvt af spilleren. Stoppe en omstilling? Yeah right...

            Så skal man edermame også øve sig på sine acting skills efter kampen. Tonen i stemmen, de flakkende øjne, ordvalget - det skreg: "Jo fandme om jeg da ikke tog det kort med vilje!"

            Han satte sig selv og sin egen personlige diskomfort over holdet. Det er min konklusion, og jeg holder mig til den. Ægte OB'er? Øh?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Falk har aldrig "set godt ud" foran et kamera, om denne præstation var ringere end andre skal jeg lade være usagt. Tvivlen vil altid være der, jeg er "so wie so" med det, og er han personligt i tvivl om han vil kunne præstere sit bedste mod hans kommende arbejdsgiver er det godt han ikke er med. Vi har brug for at alle mand giver +100% mod F*CKerne.

              Edit. DMI lover lige pt. 21 grader på søndag og masser af sol. Jeg håber fadølanlæggene er fyldt til bristepunktet, det bliver en helt fantastisk dag.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Jeg tror egentligt ikke at Falk tog kortet, fordi han ikke vil spille godt mod sin kommende lorteklub. Jeg tror nærmere han tog kortet, fordi han ikke har lyst til at forholde sig til hver enkelt detalje efter kampen. Var det med vilje han brændte den chance? Hvorfor gjorde han det og det osv. Pressen vil snakke halvdelen af optakten om Falk, hvis han var med og det har han ikke lyst til.

                Det kan jeg godt forstå - men det er gamet, lille Falk - det er fandme ynkeligt over for OBs fans at pisse på os med sådan en omgang løgn og latin. Gisla gjorde det helt rigtige - han gav den hele armen mod FCK i sin afskedskamp - det er professionalisme - set i bakspejlet lyste det langt væk af, at han så gerne ville præstere noget i den kamp.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Falk har aldrig "set godt ud" foran et kamera, om denne præstation var ringere end andre skal jeg lade være usagt. Tvivlen vil altid være der, jeg er "so wie so" med det, og er han personligt i tvivl om han vil kunne præstere sit bedste mod hans kommende arbejdsgiver er det godt han ikke er med. Vi har brug for at alle mand giver +100% mod F*CKerne.

                  Edit. DMI lover lige pt. 21 grader på søndag og masser af sol. Jeg håber fadølanlæggene er fyldt til bristepunktet, det bliver en helt fantastisk dag.
                  Hvis Falk er i tvivl om han kan give 100 procent i alle kampe, så synes jeg det, igen, sætter spørgsmålstegn om hvor vidt "Falk er ægte OBer" på noget tidspunkt har haft gang på jord. Når en "lejesvend" som Gisla kan præstere på max i det, han vidste var sin afskedskamp mod det hold, som han på der tidspunkt vidste, han skulle til, så får det mig til at mene at Rurik viste sig som mere ægte OBer, end Falk nogensinde har været.

                  Hvilket igen får mig til tvivle på om Hr. Falk vitterligt fortryder det dobbelte trøje stunt.

                  Men jo. Hvis man anskuer det sådan, at vi har brug for spillere, der kan fokusere 100 procent så er det da godt, han ikke er med. Siger bare den her situation driver en pæl igennem tanken om at Falk er så meget ægte OBer, som både han selv (alt for mange gange), folkene omkring ham og dem, der tilgiver (alt for) nemt påstod, han var og er. Med den aktion viste han sine sande loyaliteter.

                  Når man putter sin egen personlige diskomfort over holdets bedste, så er man ikke ægte OBer. Så er man en ægte lejesvend.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Hvis Falk er i tvivl om han kan give 100 procent i alle kampe, så synes jeg det, igen, sætter spørgsmålstegn om hvor vidt "Falk er ægte OBer" på noget tidspunkt har haft gang på jord. Når en "lejesvend" som Gisla kan præstere på max i det, han vidste var sin afskedskamp mod det hold, som han på der tidspunkt vidste, han skulle til, så får det mig til at mene at Rurik viste sig som mere ægte OBer, end Falk nogensinde har været.

                    Hvilket igen får mig til tvivle på om Hr. Falk vitterligt fortryder det dobbelte trøje stunt.

                    Men jo. Hvis man anskuer det sådan, at vi har brug for spillere, der kan fokusere 100 procent så er det da godt, han ikke er med. Siger bare den her situation driver en pæl igennem tanken om at Falk er så meget ægte OBer, som både han selv (alt for mange gange), folkene omkring ham og dem, der tilgiver (alt for) nemt påstod, han var og er. Med den aktion viste han sine sande loyaliteter.

                    Når man putter sin egen personlige diskomfort over holdets bedste, så er man ikke ægte OBer. Så er man en ægte lejesvend.

                    MvH ChrisOB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Hvis Falk er i tvivl om han kan give 100 procent i alle kampe, så synes jeg det, igen, sætter spørgsmålstegn om hvor vidt "Falk er ægte OBer" på noget tidspunkt har haft gang på jord. Når en "lejesvend" som Gisla kan præstere på max i det, han vidste var sin afskedskamp mod det hold, som han på der tidspunkt vidste, han skulle til, så får det mig til at mene at Rurik viste sig som mere ægte OBer, end Falk nogensinde har været.

                      Hvilket igen får mig til tvivle på om Hr. Falk vitterligt fortryder det dobbelte trøje stunt.

                      Men jo. Hvis man anskuer det sådan, at vi har brug for spillere, der kan fokusere 100 procent så er det da godt, han ikke er med. Siger bare den her situation driver en pæl igennem tanken om at Falk er så meget ægte OBer, som både han selv (alt for mange gange), folkene omkring ham og dem, der tilgiver (alt for) nemt påstod, han var og er. Med den aktion viste han sine sande loyaliteter.

                      Når man putter sin egen personlige diskomfort over holdets bedste, så er man ikke ægte OBer. Så er man en ægte lejesvend.

                      MvH ChrisOB
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Hvis Falk er i tvivl om han kan give 100 procent i alle kampe, så synes jeg det, igen, sætter spørgsmålstegn om hvor vidt "Falk er ægte OBer" på noget tidspunkt har haft gang på jord. Når en "lejesvend" som Gisla kan præstere på max i det, han vidste var sin afskedskamp mod det hold, som han på der tidspunkt vidste, han skulle til, så får det mig til at mene at Rurik viste sig som mere ægte OBer, end Falk nogensinde har været.

                        Hvilket igen får mig til tvivle på om Hr. Falk vitterligt fortryder det dobbelte trøje stunt.

                        Men jo. Hvis man anskuer det sådan, at vi har brug for spillere, der kan fokusere 100 procent så er det da godt, han ikke er med. Siger bare den her situation driver en pæl igennem tanken om at Falk er så meget ægte OBer, som både han selv (alt for mange gange), folkene omkring ham og dem, der tilgiver (alt for) nemt påstod, han var og er. Med den aktion viste han sine sande loyaliteter.

                        Når man putter sin egen personlige diskomfort over holdets bedste, så er man ikke ægte OBer. Så er man en ægte lejesvend.

                        MvH ChrisOB
                        jeg har altid ment at klubånd- og kærlighed døde for spillerne (med enkelte undtagelser) med indførelsen af betalt/professionel fodbold. Det er sågar muligt at Falk opfatter OB som hans klub i DK, men han spiller der han tjener mest i DK
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg har altid ment at klubånd- og kærlighed døde for spillerne (med enkelte undtagelser) med indførelsen af betalt/professionel fodbold. Det er sågar muligt at Falk opfatter OB som hans klub i DK, men han spiller der han tjener mest i DK
                          Lige netop. En af de "enkelte undtagelser", måske den sidste i OB's historie, var Lars Høgh.

                          Falk er - som alle andre, herunder formentlig også vi fans - til salg for i bredeste forstand bedste tilbud, når det kommer til vores arbejdskraft. Det ændrer ikke ved, at man udmærket kan have en "hjerteklub", som er en anden end den man tilfældigvis spiller for i denne sæson. Fx ville ingen vel have betvivlet, at fx førnævnte Lars Høgh - Steven Gerrard er et andet eksempel - i hjertet er OB'er hhv. LFC'er, selvom et af de klubskifter, der var optræk til undervejs i begges karrierer, var blevet en realitet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg har altid ment at klubånd- og kærlighed døde for spillerne (med enkelte undtagelser) med indførelsen af betalt/professionel fodbold. Det er sågar muligt at Falk opfatter OB som hans klub i DK, men han spiller der han tjener mest i DK
                            Hvis klubånd og kærlighed er "død", så er der jo aldrig en grund til at hylde spillere, eller købe en trøje med deres navn på. Eller hårdnakket forsvare dem, når de skifter til en rival. For hvis spillerne er ligeglade, så burde vi da også være det. Men sådan fungerer det vel næppe for de fleste.

                            Det er vores opgave at holde kærlighedens banner højt, og ja, måske naivt, tro på at den næste og den næste, og den næste etc de faktisk bryder sig om OB, som lidt mere end bare en arbejdsplads.

                            Af samme grund ser jeg ikke noget problem i, at hammeren så falder, når nogen bryder de uskrevne regler, uanset hvor forståeligt et skifte så skulle være, det være sig økonomisk, som såvel sportsligt.

                            Jeg synes ikke, man på den ene side kan tillade sig at forlange opbakning til spillere, klub og ledelse, hvis udgangspunktet alligevel ender med at være "Klubånd og kærlighed er død"

                            Ikke at jeg siger, det er det, du gør her, men det er ikke første gang "Klubånd er død med prof fodbold" er dukket op som argument, når nogle andre ikke bryder sig om et specifikt skifte.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kent er loyal overfor Falk, så han kom med samme tynde bortforklaring på det, der for mange, (måske de fleste) var en ret åbenlyst "Nu tager jeg et oplagt gult kort, hvor jeg ikke skader manden, så jeg kan få karantæne" situation. En ufarlig situationen, Esbjerg spilleren er helt alene; er på ingen måder i tempo; El Mak og Izunna foran sig, forsvaret på plads; spurter hen for at sikre sig, at han kan hive trøjen halvt af spilleren. Stoppe en omstilling? Yeah right...

                              Så skal man edermame også øve sig på sine acting skills efter kampen. Tonen i stemmen, de flakkende øjne, ordvalget - det skreg: "Jo fandme om jeg da ikke tog det kort med vilje!"

                              Han satte sig selv og sin egen personlige diskomfort over holdet. Det er min konklusion, og jeg holder mig til den. Ægte OB'er? Øh?

                              MvH ChrisOB
                              Din beskrivelse siger ja helt tydelig at han gjorte det at undgå kampen mod FCK. Så er det vel spørgsmålet hvad erFalks motivation derfor. Tror ikke at det går om "at have mere loyalitet til den kommende arbejdsgiver end for den aktuelle" eller om at frygte at FCK bliver ikke mester og taber Championsleague-kvalifikationen.
                              Men kan forestille mig at han er usikker at gøre fejl i kampen, frygter nye diskussioner derfor og tager derfor den lette "udgang" med karantænen.
                              Men det ville være en helt uprofessionel holdning og ville vise at han ikke er i stand at være "100% OBer" i foråret, hvad han lovede. Så lige hvad er motivationen så håber jeg nu at Kent begynder at spille det nye hold ind og Falk finder en plads på bænken og vi får "mere Greve" og "mindre eller ingen Falk".
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                For mit vedkommende er 'ægte klubmand' noget andet end det før har været. Vi får aldrig mere en Høgh, en Gerrard, en Totti. De der on-club-players ser vi ikke i fremtiden.

                                Hvad er så en 'ægte OB'er' for mig i dag? Det er en der viser den reneste form for respekt for klub og fans. En der giver alt for striwerne, mens vedkommende har hyre på det gode skib O'ense. En der - når afskeden er uundgåelig - gør det med klasse og respekt. En der vil gøre 'et på gensyn' til en god tanke og mulighed. Ubesmittet integritet.

                                Daniel Høegh har en langt større plads i mit hjerte end Falk nogensinde får. Falk havde en KÆMPE mulighed for at være noget mere end en professionel fodboldspiller. Han kunne have skaffet sig selv en plads som legende. Han fik et guldæg og sked på det. Slet og ret. Høegh

                                Jeg har intet udestående med de fans der ønskede foråret spillet med Falk på holdet. Deres argumenter har været nøgterne og valide. Men jeg kan ikke lade være med at ønske, at vi havde lavet en 'AaB-AK' på Falk. Havde heller set Greve fejle og lære, end de par mål vi har fået fra Falk. Og ja - jeg ved godt det er et betændt emne og jeg er pisse bagklog.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X