Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB 2/5/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

I øvrigt en genistreg af KN at lade Markrini trække ned og spille central forsvar i opbygningen flere gange - det er set et par gange tidligere - men det er så vigtigt, for så skal vi ikke kigge på Jonasson stå og træde i den!

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Det er nu 9 kampe, men stadig fint:-)
      Øv fuck - synes jeg fik talt rigtig!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        kent prøver at tale sig uden om falks gule kort.....ikke videre elegant
        falk ligeså...heller ikke videre elegant......klaphat

Comment

Han er jo ikke OB-spiller mere - så lad os ignorere idioten! Står der og ser "uskyldig" ud - det er sgu for ynkeligt!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det virkede i hvert fald ret nemt for dig, og som om du kan gøre det her og nu... Det talent skal da udnyttes :-)
            Du har ret - det skal udnyttes!
            Jeg må bruge ugen på at samle energi til kampen mod FCK
            OBeliever

Comment

Han lyver som en hest løber. Men vil nu også hellere se Greve spille fuldtid fra nu af

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Han er jo ikke OB-spiller mere - så lad os ignorere idioten! Står der og ser "uskyldig" ud - det er sgu for ynkeligt!
                ja det lykkedes ham ikke ret godt.....ikke verdens bedste poker face han har sig :)

Comment

Dårlig stil af Falk. Men måske er det bedst han ikke er med, for tror ikke han er professionel nok til, at spille på sit højeste niveau, når han møder sin kommende klub
                  OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Han lyver som en hest løber. Men vil nu også hellere se Greve spille fuldtid fra nu af
                    ja og ja

Comment

Jeg synes det ligner vi har fået en klassekeeper igen. Nej hvor han placerer sig godt hele tiden, hvilket er medvirkende til at de chancer som EFB trods alt kommer til, er relativt nemme at tage sig af. Jeg er fan af Stone Cold Sten

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        I øvrigt en genistreg af KN at lade Markrini trække ned og spille central forsvar i opbygningen flere gange - det er set et par gange tidligere - men det er så vigtigt, for så skal vi ikke kigge på Jonasson stå og træde i den!
                        Enig... Vi har faktisk set det ret tit, og det fungerer bare bedre, og jeg synes egentlig ikke det tager noget af MAKs indsats fra de mange andre opgaver manden har... Det falder ham ret naturligt...

Enkelte gange stod Izunna og MAK faktisk centralt bagerst i dag, og Lasse og Hall var nærmest backs :-)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Enig... Vi har faktisk set det ret tit, og det fungerer bare bedre, og jeg synes egentlig ikke det tager noget af MAKs indsats fra de mange andre opgaver manden har... Det falder ham ret naturligt...

Enkelte gange stod Izunna og MAK faktisk centralt bagerst i dag, og Lasse og Hall var nærmest backs :-)
                          Deffensivt er de godt nok også uhyggelige. Izunna havde også mange gode sideskift idag. Ser rigtig godt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                            Jeg synes det ligner vi har fået en klassekeeper igen. Nej hvor han placerer sig godt hele tiden, hvilket er medvirkende til at de chancer som EFB trods alt kommer til, er relativt nemme at tage sig af. Jeg er fan af Stone Cold Sten
                            En fantstisk god start i OB har han fået. Klasse signing af JH

Comment

Hvor længe siden er det vi har haft 2 angribere som har lavet mindst 10 mål i en sæson?
                              Ja eller bare 2 spillere sådan generelt, det er fanme lækkert!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Martin Jørgensen er satme monoton at høre på.
                                Han er AGF-fan; på den måde kan han måske undskyldes lidt. Men ja, han lyder som om, han har mere lyst til at knalde lilletåen ind i et bordben end kommentere fodbold.

Comment

Working...
                                X