Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Er psyken til FCK?
    Et grimt sort sted inde i min sjæl krydser jeg faktisk fingre for han flopper....selvom jeg egentlig ikke bryder mig specielt meget om mig selv for at tænke sådan om andre....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Et grimt sort sted inde i min sjæl krydser jeg faktisk fingre for han flopper....selvom jeg egentlig ikke bryder mig specielt meget om mig selv for at tænke sådan om andre....
      Jeg tror at han får det rigtigt svært. Han er meget svingende og det er der ikke plads til på FCK-holdet. 1½ dårlig kamp og du er ude. Og sådanne har Falk haft masser af i OB-tiden. Hvor mange minutter får han mon den første sæson? Man har ingen lyst til at lave en konkurrence, hvor man skal gætte antal minutter - han skal bare være en Rasmus Hvem? fra nu af.

Comment

Jeg tror ikke du behøver at krydse fingre eller nedkaste forbandelser. Jeg tror bare du behøver at læne dig tilbage i sofaen. Jeg kan ikke på nogen måde se ham slå Kusk eller Verbic af. Og de FCKere, der tror han skal erstatte Nicolai Jørgensen (der nu spiller angriber), bliver slemt skuffede.

Den eneste plads jeg kan se ham spille for FC, er kanten. Han fylder for lidt på midten, og er alt, alt for uskarp til angrebet. Måske hvis han fik en løs rolle, med frirum til at gå på tværs af banen, ala Eriksen i Tottenham. Men det ville kræve, at Ståle lavede om på sit system for at tilpasse det til Falk. Ståle laver ikke om på sine systemer for at tilpasse det spillere (ikke i den grad, i hvert fald).
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Hvis Falk får et godt liv i KBH, sammen med kæresten og pengepungen, så har jeg ingen problemer med at håbe han falder totalt igennem i fodbold regi...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Tverskov gør det rigtig godt lige nu for Randers, i kampen mod FCM. Der bliver virkelig kamp om pladserne i midterforsvaret i OB fra næste sæson. Så mangler vi bare at den samme kamp om pladserne gør sig gældende i angrebet, og på midtbanen, så vil det Love godt for fremtiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Tverskov gør det rigtig godt lige nu for Randers, i kampen mod FCM. Der bliver virkelig kamp om pladserne i midterforsvaret i OB fra næste sæson. Så mangler vi bare at den samme kamp om pladserne gør sig gældende i angrebet, og på midtbanen, så vil det Love godt for fremtiden.
              Glæder mig rigtig meget til at se hvem der vinder kampen dernede. Tverskov så jeg også, og han er satme stærk både fysisk og på bolden. Det bliver svært at se bort fra ham, for synes godt nok ud fra de kampe jeg har holdt øje med ham, at han har de sikreste pasninger af de 4 der skal kæmpe om det

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Glæder mig rigtig meget til at se hvem der vinder kampen dernede. Tverskov så jeg også, og han er satme stærk både fysisk og på bolden. Det bliver svært at se bort fra ham, for synes godt nok ud fra de kampe jeg har holdt øje med ham, at han har de sikreste pasninger af de 4 der skal kæmpe om det
                Jeg håber på Tverskov og Tingager fra næste sæson, men det bliver nok svært for Kent at se bort fra Kenneth Emil i startopstillingen.

Comment

Jeg håber på Tverskov og Tingager fra næste sæson, men det bliver nok svært for Kent at se bort fra Kenneth Emil i startopstillingen.
                  Jeg håber vi får fire centerbacks som Kent får mere end svært ved at se bort fra i startopstillingen ;-)

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

jeg håber på de bedste 2 til starteren. Det tror jeg er KEP og Tverskov med Desler og Joao på siderne. Kent har brug for en leder på holdet og det er KEP i lige så høj grad som HJ. Kent viste før forårssæsonen at han tør at spille nye folk efter kort tid i klubben.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg håber på de bedste 2 til starteren. Det tror jeg er KEP og Tverskov med Desler og Joao på siderne. Kent har brug for en leder på holdet og det er KEP i lige så høj grad som HJ. Kent viste før forårssæsonen at han tør at spille nye folk efter kort tid i klubben.
                      Jeg ville være skuffet hvis KEP ville har kun lederevner "i lige så høj grad som HJ". Håber han har meget mere af det fordi det er en af de ting HJ mangler desværre imo. ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Jeg ville være skuffet hvis KEP ville har kun lederevner "i lige så høj grad som HJ". Håber han har meget mere af det fordi det er en af de ting HJ mangler desværre imo. ;-)
                        det udelukker jeg heller ikke han har med det statement jeg leverer, KEP kan sagtens have mere og det håber jeg han tager med på banen, modsat HJ som jeg har opfattelsen af er omklædningenrummets omdrejningspunkt.
                        Believe OB

Comment

det udelukker jeg heller ikke han har med det statement jeg leverer, KEP kan sagtens have mere og det håber jeg han tager med på banen, modsat HJ som jeg har opfattelsen af er omklædningenrummets omdrejningspunkt.
                          Derfor skrev jeg det med en ;-). Ved du mere om HJ's rolle i holdet/omklædningsrummet eller gætter du? Når jeg ser ham på banen forstår jeg ikke hvorfor en sikker meget flittig mand men med en ægte "grå- mus-udstråling" er anfører. Så skal da være noget andet Hvorfor Kent valgte ham. Men kan ikke forestille mig det.
                          Derudover får Kent et problem hvis vi sælger HJ ikke i sommeren. Vi vil har tre bedre cf' er med KEP, Tverskov og Tingager og han må bænke sin anfører eller tage denne position fra ham sådan. Ingen fin situation.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Derfor skrev jeg det med en ;-). Ved du mere om HJ's rolle i holdet/omklædningsrummet eller gætter du? Når jeg ser ham på banen forstår jeg ikke hvorfor en sikker meget flittig mand men med en ægte "grå- mus-udstråling" er anfører. Så skal da være noget andet Hvorfor Kent valgte ham. Men kan ikke forestille mig det.
                            Derudover får Kent et problem hvis vi sælger HJ ikke i sommeren. Vi vil har tre bedre cf' er med KEP, Tverskov og Tingager og han må bænke sin anfører eller tage denne position fra ham sådan. Ingen fin situation.
                            jeg læser hvad du skriver ang. HJ inkl. ;-) Det er ikke det rene gætværk, men baseret på info fra een tæt på truppen. Nej det er absolut ikke en optimal situation, men Kent kan håndtere den. Han er proff. ind til benet og han kender sin opgave i OB. Hvis han vurderer at KEP og Tverskov er bedst, så gør han det og hvis ikke så gør han noget andet.
                            Last edited by manner; 22-05-2016, 16:53.
                            Believe OB

Comment

jeg læser hvad du skriver ang. HJ inkl. ;-) Det er ikke det rene gætværk, men baseret på info fra een tæt på truppen. Nej det er absolut ikke en optimal situation, men Kent kan håndtere den. Han er proff. ind til benet og han kender sin opgave i OB. Hvis han vurderer at KEP og Tverskov er bedst, så gør han det og hvis ikke så gør han noget andet.
                              Hvem kan du forestille dig som anfører, hvis det ikke bliver HJ?
                              I hensigt på præstation og attitude på banen ville være El Makrini for mig en rigtig god valg og han er en sikker start-plads mand, men ved ikke hvordan det er med kommunikationen udenfor banen.
                              - Norbert Elgert -

Comment

Hvem kan du forestille dig som anfører, hvis det ikke bliver HJ?
                                I hensigt på præstation og attitude på banen ville være El Makrini for mig en rigtig god valg og han er en sikker start-plads mand, men ved ikke hvordan det er med kommunikationen udenfor banen.
                                El Mak er et godt bud, ligesom Festersen er det, KEP er også p.gr.a. sin placering på banen, men han er trods alt ny i klubben så jeg tror ikke på han bliver det. El Mak må være det indlysende valg.
                                Believe OB

Comment

Working...
                                X