Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mon ikke Tverskov tager den som 3. valg for forsvar og midtbane så længe Hall er i klubben, så han bliver en slags erstatning både for Lasse og Azer, og der derudover vil der være de unge på positionerne, samt vores kommende back(Joao) som også kan tage det centrale forsvar hvis det hele brænder sammen... Jeg ved ikke hvad planen er, på kort eller lang sigt...

En starter duo med KEP og Tverskov(som jeg håber på at dem vi har/får) lyder ikke helt dårlig, men der må meget gerne komme andre reserver end Hall og Tingager...
    KEP der går mod de 32 år, Tverskov med 27 suppe starter, Hall der gerne skal så langt væk fra forsvaret som muligt, samt Tingager der aldrig har sat sine ben i Suppen... Jeg vil gerne lige se planen i udfoldelse før det konkluderes hvad jeg vel bør tænke... Ikke for at skal være det man kalder negativ, det er bare sådan jeg har det... men ingen tvivl om at KEP og Tverskov ser mere spændende ud end hvad vi kan byde på nu, der er en klar tommel op for det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Velkommen til Jeppe!

Mit ønske om to mand til alle pladser begynder at tage form, plus det lader til at KN kan få en lang og god opstart frem mod næste sæsonstart.
      Mega fedt!

En firback med Lund, Tverskov, KEP og Joao giver et gennemsnit i højde på knap 1,86 cm. Det er rigtig pænt uden at være prangende.
      Burde kunne eksekvere dødbolde med god kvalitet.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Ja, Yao lyder spændende, og jeg håber da en af dem bare tilnærmelsesvis kan overtage efter Falk.
        jeg tror også Yao er tiltænkt rollen som vk, evt. sammen med Jöan.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg tror også Yao er tiltænkt rollen som vk, evt. sammen med Jöan.
          Hørte en fugl synge om at man faktisk er begyndt at tro på ham som angriber også. Men det er jo lidt Kadrii om igen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hørte en fugl synge om at man faktisk er begyndt at tro på ham som angriber også. Men det er jo lidt Kadrii om igen
            det hørte jeg også, og derfor er min pointe også BK startede som vk. Det bliver spændende at følge de næste mdr.
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg ville gerne have en offensiv midtbanespiller ind. En Azer type. Bare hurtigere i tanke og boldomgang. Så må de sgu slås om spilletiden.
              Har desværre stadig ikke den store fidus til Makrini og Izunna sammen hvis vi skal dominere kampe.. Der mangler kreativitet
              Jeg kan som sådan godt følge dig
              Men igen, så tror jeg JH/KN mener de har midteraksen på plads, så jeg forventer ingen 'store' navne der.
              Så skulle det være en kreativ kantspiller der hentes.

Comment

Men igen, så tror jeg JH/KN mener de har midteraksen på plads, så jeg forventer ingen 'store' navne der.
                Enig. Der var ja også et interview med Izunna kort efter han kom til os hvor han sagde at han ser sig i en mere offensive rolle i OB end tidliger i FCM.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Enig. Der var ja også et interview med Izunna kort efter han kom til os hvor han sagde at han ser sig i en mere offensive rolle i OB end tidliger i FCM.
                  Ud fra de minutter jeg har set i denne sæson er der intet der tyder på at det er et scenarie der er realistisk.. Offensiv midtbanespiller har jeg svært ved at se ham blive

Comment

Det gør jeg heller ikk
                    Det er mere et ønske. Realistisk eller ej

Comment

Ud fra de minutter jeg har set i denne sæson er der intet der tyder på at det er et scenarie der er realistisk.. Offensiv midtbanespiller har jeg svært ved at se ham blive
                      Men synes at det sandsynligvis var Kents idé med ham da man hentede Izunna. Kan ikke forestille mig at spilleren giver noget ud om sin position i ny klubben hvis det ikke baserer på en aftale med sin ny træner. Det ville være en dårlig start med hinanden og det tror jeg ikke at de havde. Især da Izunna forklarte at han er meget glad for at komme til OB selvom han fortjener mindre penge her end i sin russisk eventyr...
                      Og Kent talte ja at han se en forbedring i hensigt til Izunna men sagte også helt klart at han forventer endnu mere fra ham. Det kunne ja henvise til en forbedring i hensigt til offensivspillet og at overtage der en stærkere rolle i fremtid.
                      Last edited by andlox; 20-04-2016, 12:43.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Lidt omkring hans begrundelser for at vælge OB
                        http://amtsavisen.dk/randers-fc/tverskov-interessen-var-ikke-lige-saa-stor-da-jeg-var-skadet

Comment

Lidt omkring hans begrundelser for at vælge OB
                          http://amtsavisen.dk/randers-fc/tverskov-interessen-var-ikke-lige-saa-stor-da-jeg-var-skadet
                          Jeppe udtaler sig altså meget klogt og skarpt. Brænder inden broer, kaster ikke med mudder. Holder samtalen til kun 'tilvalg i stedet for fravalg'.
                          Ikke alle fodboldspillere i hans alder der håndterer medier så godt. Tommel op til Jeppe.

MvT

Comment

Lyder meget velformuleret den unge mand

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...ig-beslutning/

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Jeppe udtaler sig altså meget klogt og skarpt. Brænder inden broer, kaster ikke med mudder. Holder samtalen til kun 'tilvalg i stedet for fravalg'.
                              Ikke alle fodboldspillere i hans alder der håndterer medier så godt. Tommel op til Jeppe.

MvT
                              Måske er han bare ærlig ... er det ikke federe end hvis det er spin :)?

Ja, jeg er en smule træt af den her tendens der er i vores samfund til, at ærlighed ligger under for taktik.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Måske er han bare ærlig ... er det ikke federe end hvis det er spin :)?

Ja, jeg er en smule træt af den her tendens der er i vores samfund til, at ærlighed ligger under for taktik.
                                Jo jo, har ingen grund til at tro, at Jeppe ikke er ærlig. Jo nærmest det der er befriende. Min pointe er at journalisten fisker efter kritik af RFC og Jeppe ikke hopper på den, men holder sig helt nøgternt til hvad han mener.

MvT

Comment

Working...
                                X