Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg vil hellere have et dødkedelige vindue , med truppen på plads inden sæsonstart , end et spændende vindue hvor det ikke lykkes at få de rette spillere .
    Klar, der har du absolut ret og jeg erabsolut enig.
    Men ville alligevel savne alle de rygter, spekulationer og fantasier her i forummet som hjælper os over sommeren når der er superligapausen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Men ville alligevel savne alle de rygter, spekulationer og fantasier her i forummet som hjælper os over sommeren når der er superligapausen.
      Ja det har du sgu ret i :)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Fint med Tverskov. Så er der en erstatning med sikker superligakvalitet til Lasse Nielsen.

Vores forsvar er fra sommer sådan set fint besat.

Højre back:
        Oliver Lund
        Desler

Venstre Back:
        JBL
        Joao P.
        Ari

Midterforsvar:
        KEP
        Jeppe T.
        Haddi
        Tingager
        (Joao P.)

Læg dertil vores ung komet i form af Kurucay og forhåbentlig Magnus P's modning i norge.
        er Kurucay en "komet"? Har stadig lidt tvivl mht ham

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Som en af de største JH krittikere: Helt enig. Man begynder at se tegningen. Men er ikke et sekund i tvivl om at KN har en stor del af æren for dette
          Selvfølgelig har han det! Men det er jo også meningen at JH skal sparre med træneren - det udstiller jo mere og mere TBs inkompetence. Viel Glück, BIF! :o)

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Dejligt at se man er på forkant med tingene. Så kan alt fokus snart rettes på at finde en afløser til Falk.
            Inden for de rammer som er stillet op.
            Jeg tvivler på der kommer en
            Mon ikke Edmunsson er tiltænkt den rolle?
            Og hvis der kommer yderligere offensive spillere ind, så er det vel til angrebet, som ser tyndt ud hvis Festersen eller AK er skadet.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Selvfølgelig har han det! Men det er jo også meningen at JH skal sparre med træneren - det udstiller jo mere og mere TBs inkompetence. Viel Glück, BIF! :o)
              Ja nemlig

Comment

Fedt! Velkommen til Jeppe T. Kigger man på 3 forsvarsspillere ind, der alle kan spille i midten, så må det i hvert fald betyde et farvel til den røde baron. Det betyder også, at forsvaret til næste sæson er ved at være godt på plads: der hvor vi har savnet både noget bredde og noget kvalitet i denne sæson.
                Hvis man kunne få forlænget med El Mak og Barrett, så ligner det en god stamme med perspektiv i.
                Hvis vi tæller Jacob Buus og Yao med i truppen efter sommer, så er den pt på 22 spillere, hvis alle med kontraktudløb forlader os. Så det med 2-3 nye til sommer - mest offensiv/kant sikkert - lyder meget sandsynligt. Thomas Mikkelsen er jo uafklaret, men mon ikke man kunne finde ud af noget med Vejle, hvis de rykker op?

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Jeg tvivler på der kommer en
                  Mon ikke Edmunsson er tiltænkt den rolle?
                  Og hvis der kommer yderligere offensive spillere ind, så er det vel til angrebet, som ser tyndt ud hvis Festersen eller AK er skadet.
                  Jeg tror Yao overhaler Joan i hirakiet i løbet af næste sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Fedt! Velkommen til Jeppe T. Kigger man på 3 forsvarsspillere ind, der alle kan spille i midten, så må det i hvert fald betyde et farvel til den røde baron. Det betyder også, at forsvaret til næste sæson er ved at være godt på plads: der hvor vi har savnet både noget bredde og noget kvalitet i denne sæson.
                    Hvis man kunne få forlænget med El Mak og Barrett, så ligner det en god stamme med perspektiv i.
                    Hvis vi tæller Jacob Buus og Yao med i truppen efter sommer, så er den pt på 22 spillere, hvis alle med kontraktudløb forlader os. Så det med 2-3 nye til sommer - mest offensiv/kant sikkert - lyder meget sandsynligt. Thomas Mikkelsen er jo uafklaret, men mon ikke man kunne finde ud af noget med Vejle, hvis de rykker op?
                    De køber ham 99,99% ikke mm det er en ren foræring eller at de rykker op. De har gang i et mindre overforbrug pt i jagten på superliga og må nok geare ned igen næste sæson hvis det ikke lykkedes. Ny træner kunne også være på vej

Comment

Jeg tror Yao overhaler Joan i hirakiet i løbet af næste sæson
                      Ja, Yao lyder spændende, og jeg håber da en af dem bare tilnærmelsesvis kan overtage efter Falk.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Men er grunden til dette at vi allesammen håber der kommer en profil ind på holdet som vi alle kan se mangler? Derfor leder vi alle efter dette fix som kan stikke vores transfer syge.
                        Jeg tror personligt at jeg vil have det mere roligt nu hvor jeg ved at holdet er mere eller mindre på plads. De får fornuftig tid til at træne løbe mønstre og andet.

Comment

Ja, Yao lyder spændende, og jeg håber da en af dem bare tilnærmelsesvis kan overtage efter Falk.
                          Der kommer nok til at mangle noget kreativitet og ansvar efter Jensen smutter ja. Så derfor bliver det ekstra vigtigt at vi henter en offensiv midtbanespiller ind i Makrini klassen

Comment

Der kommer nok til at mangle noget kreativitet og ansvar efter Jensen smutter ja. Så derfor bliver det ekstra vigtigt at vi henter en offensiv midtbanespiller ind i Makrini klassen
                            Mjaa, hvad tænker du på?
                            Makrini, Izunna, Festersen og AK må forventes at være ret sikre kort efter sommeren, så jeg syntes jo egentligt midter aksen er på plads, mendmindre vi skal spille med 3 centrale midtbanespillere.
                            Yao/Joan til VK og Dessler til HK (OL som HB), og så er Greve stadig til overs. Og JJT som jeg gerne så fik noget mere spilletid også.

Comment

Mjaa, hvad tænker du på?
                              Makrini, Izunna, Festersen og AK må forventes at være ret sikre kort efter sommeren, så jeg syntes jo egentligt midter aksen er på plads, mendmindre vi skal spille med 3 centrale midtbanespillere.
                              Yao/Joan til VK og Dessler til HK (OL som HB), og så er Greve stadig til overs. Og JJT som jeg gerne så fik noget mere spilletid også.
                              Jeg ville gerne have en offensiv midtbanespiller ind. En Azer type. Bare hurtigere i tanke og boldomgang. Så må de sgu slås om spilletiden.
                              Har desværre stadig ikke den store fidus til Makrini og Izunna sammen hvis vi skal dominere kampe.. Der mangler kreativitet

Comment

Ole Nielsen også ærgelig og lidt forundret

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...ikke-optimalt/

Comment

Working...
                                X