Så blev det officielt: http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...-tverskov.aspx
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVelkommen til... Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det, men umiddelbart må det styrke os i forhold til Tingager, Diarra...
Man vil have kvalificeret kamp om alle pladser og det hilser jeg velkommen
Velkommen til Tverskov. Må du blive en stor spiller for os
Comment
-
Jeg må sige at der efterhånden synes at være en plan bag, hvad der foregår i OB. Det er en rigtig fin tendens - om man så hader JH eller ej - må man vel efterhånden anerkende at fortidens panikhandler ser ud til netop at være fortid. Ikke for at starte hele debatten op igen. Jeg kender alle argumenter for at JH er en klovn. Så man behøver ikke svine ham for fortiden, hvis man ønsker at besvare dette indlæg. Det har vi været igennem - lad os kigge fremad! Man må derfor meget gerne nøjes med at forholde sig til min påstand: "der synes efterhånden at være en plan bag, hvad der foregår i OB"
Comment
-
Vellommen Jeppe!
Det gik hurtigt. Fint at se at JH er så rettidig i gang at videreudvikle holdet (selvom det kunne betyde at sommervinduet kunne blive lidt kedeligt hvis vi skulle have allerede alt på plads før vandtemperaturen i havet har mere end12 grad ... ;-))."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg må sige at der efterhånden synes at være en plan bag, hvad der foregår i OB. Det er en rigtig fin tendens - om man så hader JH eller ej - må man vel efterhånden anerkende at fortidens panikhandler ser ud til netop at være fortid. Ikke for at starte hele debatten op igen. Jeg kender alle argumenter for at JH er en klovn. Så man behøver ikke svine ham for fortiden, hvis man ønsker at besvare dette indlæg. Det har vi været igennem - lad os kigge fremad! Man må derfor meget gerne nøjes med at forholde sig til min påstand: "der synes efterhånden at være en plan bag, hvad der foregår i OB"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVellommen Jeppe!
Det gik hurtigt. Fint at se at JH er så rettidig i gang at videreudvikle holdet (selvom det kunne betyde at sommervinduet kunne blive lidt kedeligt hvis vi skulle have allerede alt på plads før vandtemperaturen i havet har mere end12 grad ... ;-)).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg må sige at der efterhånden synes at være en plan bag, hvad der foregår i OB. Det er en rigtig fin tendens - om man så hader JH eller ej - må man vel efterhånden anerkende at fortidens panikhandler ser ud til netop at være fortid. Ikke for at starte hele debatten op igen. Jeg kender alle argumenter for at JH er en klovn. Så man behøver ikke svine ham for fortiden, hvis man ønsker at besvare dette indlæg. Det har vi været igennem - lad os kigge fremad! Man må derfor meget gerne nøjes med at forholde sig til min påstand: "der synes efterhånden at være en plan bag, hvad der foregår i OB"
Nu ser det endelig ud til at det fundament med en god målmand , gode forsvarsspillere og en god defensiv midt er på plads .
Jeg kunne godt tænke mig en offensivt tænkende cm , en kvalitets kantspiller samt en ekstra angriber .
Ønskeliste ud af klubben :
Lasse Nielsen , Hallgrim , Lucas J , Ari , Azer og Diarra .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVellommen Jeppe!
Det gik hurtigt. Fint at se at JH er så rettidig i gang at videreudvikle holdet (selvom det kunne betyde at sommervinduet kunne blive lidt kedeligt hvis vi skulle have allerede alt på plads før vandtemperaturen i havet har mere end12 grad ... ;-)).Last edited by Magge; 20-04-2016, 09:36.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDejligt at se man er på forkant med tingene. Så kan alt fokus snart rettes på at finde en afløser til Falk.
Inden for de rammer som er stillet op.
Comment
-
Fint med Tverskov. Så er der en erstatning med sikker superligakvalitet til Lasse Nielsen.
Vores forsvar er fra sommer sådan set fint besat.
Højre back:
Oliver Lund
Desler
Venstre Back:
JBL
Joao P.
Ari
Midterforsvar:
KEP
Jeppe T.
Haddi
Tingager
(Joao P.)
Læg dertil vores ung komet i form af Kurucay og forhåbentlig Magnus P's modning i norge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJamen du har da helt ret , der er blevet klart bedre plan med handlerne .
Nu ser det endelig ud til at det fundament med en god målmand , gode forsvarsspillere og en god defensiv midt er på plads .
Jeg kunne godt tænke mig en offensivt tænkende cm , en kvalitets kantspiller samt en ekstra angriber .
Ønskeliste ud af klubben :
Lasse Nielsen , Hallgrim , Lucas J , Ari , Azer og Diarra .
Comment
Comment