Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så blev det officielt: http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...-tverskov.aspx

Comment

Bum!!

Comment

Velkommen til... Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det, men umiddelbart må det styrke os i forhold til Tingager, Diarra...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Velkommen til... Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det, men umiddelbart må det styrke os i forhold til Tingager, Diarra...
          Hvis det er i bytte for Diarra er det jo næsten et scoop.
          Man vil have kvalificeret kamp om alle pladser og det hilser jeg velkommen

Velkommen til Tverskov. Må du blive en stor spiller for os

Comment

Jeg må sige at der efterhånden synes at være en plan bag, hvad der foregår i OB. Det er en rigtig fin tendens - om man så hader JH eller ej - må man vel efterhånden anerkende at fortidens panikhandler ser ud til netop at være fortid. Ikke for at starte hele debatten op igen. Jeg kender alle argumenter for at JH er en klovn. Så man behøver ikke svine ham for fortiden, hvis man ønsker at besvare dette indlæg. Det har vi været igennem - lad os kigge fremad! Man må derfor meget gerne nøjes med at forholde sig til min påstand: "der synes efterhånden at være en plan bag, hvad der foregår i OB"

Comment

Vellommen Jeppe!
              Det gik hurtigt. Fint at se at JH er så rettidig i gang at videreudvikle holdet (selvom det kunne betyde at sommervinduet kunne blive lidt kedeligt hvis vi skulle have allerede alt på plads før vandtemperaturen i havet har mere end12 grad ... ;-)).
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg må sige at der efterhånden synes at være en plan bag, hvad der foregår i OB. Det er en rigtig fin tendens - om man så hader JH eller ej - må man vel efterhånden anerkende at fortidens panikhandler ser ud til netop at være fortid. Ikke for at starte hele debatten op igen. Jeg kender alle argumenter for at JH er en klovn. Så man behøver ikke svine ham for fortiden, hvis man ønsker at besvare dette indlæg. Det har vi været igennem - lad os kigge fremad! Man må derfor meget gerne nøjes med at forholde sig til min påstand: "der synes efterhånden at være en plan bag, hvad der foregår i OB"
                Som en af de største JH krittikere: Helt enig. Man begynder at se tegningen. Men er ikke et sekund i tvivl om at KN har en stor del af æren for dette

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Vellommen Jeppe!
                  Det gik hurtigt. Fint at se at JH er så rettidig i gang at videreudvikle holdet (selvom det kunne betyde at sommervinduet kunne blive lidt kedeligt hvis vi skulle have allerede alt på plads før vandtemperaturen i havet har mere end12 grad ... ;-)).
                  Ja vi skal nok ikke sætte næsen op efter mere end 2-3 handler hele sommeren. Så det bliver nok lidt kontinuerligt kedligt

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jamen du har da helt ret , der er blevet klart bedre plan med handlerne .
                    Nu ser det endelig ud til at det fundament med en god målmand , gode forsvarsspillere og en god defensiv midt er på plads .
                    Jeg kunne godt tænke mig en offensivt tænkende cm , en kvalitets kantspiller samt en ekstra angriber .

Ønskeliste ud af klubben :

Lasse Nielsen , Hallgrim , Lucas J , Ari , Azer og Diarra .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Vellommen Jeppe!
                      Jeg vil hellere have et dødkedelige vindue , med truppen på plads inden sæsonstart , end et spændende vindue hvor det ikke lykkes at få de rette spillere .
                      Last edited by Magge; 20-04-2016, 09:36.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Dejligt at se man er på forkant med tingene. Så kan alt fokus snart rettes på at finde en afløser til Falk.
                        Inden for de rammer som er stillet op.

Comment

Todd ærger sig over tabet

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...b-for-klubben/

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Dejligt at se man er på forkant med tingene. Så kan alt fokus snart rettes på at finde en afløser til Falk.
                            Inden for de rammer som er stillet op.
                            Ikke nogen nem opgave. Men når man ikke skal nå 8-10 handler burde der være mere tid og overskud til at lave det arbejde der skal til.

Comment

Fint med Tverskov. Så er der en erstatning med sikker superligakvalitet til Lasse Nielsen.

Vores forsvar er fra sommer sådan set fint besat.

Højre back:
                              Oliver Lund
                              Desler

Venstre Back:
                              JBL
                              Joao P.
                              Ari

Midterforsvar:
                              KEP
                              Jeppe T.
                              Haddi
                              Tingager
                              (Joao P.)

Læg dertil vores ung komet i form af Kurucay og forhåbentlig Magnus P's modning i norge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jamen du har da helt ret , der er blevet klart bedre plan med handlerne .
                                Nu ser det endelig ud til at det fundament med en god målmand , gode forsvarsspillere og en god defensiv midt er på plads .
                                Jeg kunne godt tænke mig en offensivt tænkende cm , en kvalitets kantspiller samt en ekstra angriber .

Ønskeliste ud af klubben :

Lasse Nielsen , Hallgrim , Lucas J , Ari , Azer og Diarra .
                                101% enig

Comment

Working...
                                X