Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kent tror på chancen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-mod-mestrene

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi skal da også tro på chancen; ellers kan vi lige så godt blive hjemme. Men de komponenter, der skal til for at ha en realistisk chance for point; de halter noget: Vi har brug for et bolværk foran forsvaret; én der kan stå imod fysisk og lukke hullerne. El Mak har karantæne. Vi har brug for at de 3 forreste, vores FFA-frontlinie, de alle 3 er superskarpe; som mod Viborg. AKJ har døjet med maveproblemer. Vi møder en modstander, der har fået 7 point de sidste 3 kampe; der får en frisk Sparv tilbage efter endt karantæne, og som plejer at kunne lægge trykket.

      Hvis Azer og Izunna kan stå imod, så tror jeg på det.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Hvor mange striber skal vi forvente til Herning i aften ?

        Kan iøvrigt anbefale en tur på Musse's pub i Lind ( 1,5 km fra stadion ) inden kampen hvor væggene er prydet af OB trøje . Der serveres grill pølse til 25,- og kolde Carlsberg .. Fra kl 15 .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Rilwan Hassan om Izunna

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-efter-kampen/

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det bliver spændende at se om Izunna kan fortsætte den opadgående kurve vi har set på det seneste. Det er ihvertfald nødvendigt nu hvor El Makrini er ude.
            Mht Rilwan Hassan så er det jo altid interessant når en klasse venstrekant med kontraktudløb til sommer omtaler en af vores nuværende spillere som sin bror. Når Jesper Hansen taler om vi har fået et større økonomisk råderum og at der bliver kigget efter erstatning for en klassespiller som Falk, så kan man jo godt håbe at Hassan er på blokken og eftersom han har kontraktudløb er det spørgsmålet om vi kan være med mht. sign on fee og løn. Han skal ihvertfald være meget velkommen til at komme til Odense og spille sammen med Izunna efter sommerferien ;-) I mit univers vil han på mange punkter kunne bidrage med mere end Falk, som godt kan have tendens til at varme bolden lidt for meget, her er Hassan mere direkte og målfarlig i sit spil.
            For et år siden havde jeg eksempelvis ikke i min vildeste fantasi drømt om at vi ville kunne hente en spiller som Izunna.
            Last edited by OleKBH; 22-04-2016, 09:23.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Det bliver spændende at se om Izunna kan fortsætte den opadgående kurve vi har set på det seneste. Det er ihvertfald nødvendigt nu hvor El Makrini er ude.
              Mht Rilwan Hassan så er det jo altid interessant når en klasse venstrekant med kontraktudløb til sommer omtaler en af vores nuværende spillere som sin bror. Når Jesper Hansen taler om vi har fået et større økonomisk råderum og at der bliver kigget efter erstatning for en klassespiller som Falk, så kan man jo godt håbe at Hassan er på blokken og eftersom han har kontraktudløb er det spørgsmålet om vi kan være med mht. sign on fee og løn. Han skal ihvertfald være meget velkommen til at komme til Odense og spille sammen med Izunna efter sommerferien ;-) I mit univers vil han på mange punkter kunne bidrage med mere end Falk, som godt kan have tendens til at varme bolden lidt for meget, her er Hassan mere direkte og målfarlig i sit spil.
              For et år siden havde jeg eksempelvis ikke i min vildeste fantasi drømt om at vi ville kunne hente en spiller som Izunna.
              Hassan er fuldstændig urealistisk pt. Det var Izunna også inden han forlod DK..
              Det er først når nogle opdager at græsset IKKE altid er grønnere på den anden side og man gerne vil "hjem". Der har vi chancen

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Det bliver spændende at se om Izunna kan fortsætte den opadgående kurve vi har set på det seneste. Det er ihvertfald nødvendigt nu hvor El Makrini er ude.
                Mht Rilwan Hassan så er det jo altid interessant når en klasse venstrekant med kontraktudløb til sommer omtaler en af vores nuværende spillere som sin bror. Når Jesper Hansen taler om vi har fået et større økonomisk råderum og at der bliver kigget efter erstatning for en klassespiller som Falk, så kan man jo godt håbe at Hassan er på blokken og eftersom han har kontraktudløb er det spørgsmålet om vi kan være med mht. sign on fee og løn. Han skal ihvertfald være meget velkommen til at komme til Odense og spille sammen med Izunna efter sommerferien ;-) I mit univers vil han på mange punkter kunne bidrage med mere end Falk, som godt kan have tendens til at varme bolden lidt for meget, her er Hassan mere direkte og målfarlig i sit spil.
                For et år siden havde jeg eksempelvis ikke i min vildeste fantasi drømt om at vi ville kunne hente en spiller som Izunna.
                Faktummet at det netop er en erstatning for Falk vi søgaltgør jo også at man forventer lidt ekstra. Jeg synes med rette godt man kan forvente at der hentes en ind, som har en lignende Rilwan. Det er trods alt en af Superligaens bedste spillere, som skal erstattes indtil en sæson, hvor alt under top 6 er uaaceptabelt

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Faktummet at det netop er en erstatning for Falk vi søgaltgør jo også at man forventer lidt ekstra. Jeg synes med rette godt man kan forvente at der hentes en ind, som har en lignende Rilwan. Det er trods alt en af Superligaens bedste spillere, som skal erstattes indtil en sæson, hvor alt under top 6 er uaaceptabelt
                  det vil være det tætteste vi kommer en 1-1 erstatning for Falk at hive Rilwan til Odense. Det forekommer mig dog at det virker mere som en våd drøm, end om troen på at det kan lade sig gøre. Hvis det skal siges med floskler så må det være "intet er umuligt for den der bære troen i hjertet" eller "man skal sigte højt for at ramme stjernerne"
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvor mange striber skal vi forvente til Herning i aften ?

                    Kan iøvrigt anbefale en tur på Musse's pub i Lind ( 1,5 km fra stadion ) inden kampen hvor væggene er prydet af OB trøje . Der serveres grill pølse til 25,- og kolde Carlsberg .. Fra kl 15 .
                    Op
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Men selvom det virker urealistisk skal JH da ikke høre noget ondt fra mig for lige at sondere terrænnet og bare komme med en forespørgsel, intet tabt der.

                      Comment


                        #56
                        Izunna skal blomstre meget uden Makrini for at der kan komme point. Det meste afhænger af ham.
                        Er han rigtig god og kan få gode bolde frem får vi mål.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment

                        Working...
                        X