Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt FCM-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis Azer og Izunna kan stå imod, så tror jeg på det.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mht Rilwan Hassan så er det jo altid interessant når en klasse venstrekant med kontraktudløb til sommer omtaler en af vores nuværende spillere som sin bror. Når Jesper Hansen taler om vi har fået et større økonomisk råderum og at der bliver kigget efter erstatning for en klassespiller som Falk, så kan man jo godt håbe at Hassan er på blokken og eftersom han har kontraktudløb er det spørgsmålet om vi kan være med mht. sign on fee og løn. Han skal ihvertfald være meget velkommen til at komme til Odense og spille sammen med Izunna efter sommerferien ;-) I mit univers vil han på mange punkter kunne bidrage med mere end Falk, som godt kan have tendens til at varme bolden lidt for meget, her er Hassan mere direkte og målfarlig i sit spil.
For et år siden havde jeg eksempelvis ikke i min vildeste fantasi drømt om at vi ville kunne hente en spiller som Izunna.Last edited by OleKBH; 22-04-2016, 09:23.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet bliver spændende at se om Izunna kan fortsætte den opadgående kurve vi har set på det seneste. Det er ihvertfald nødvendigt nu hvor El Makrini er ude.
Mht Rilwan Hassan så er det jo altid interessant når en klasse venstrekant med kontraktudløb til sommer omtaler en af vores nuværende spillere som sin bror. Når Jesper Hansen taler om vi har fået et større økonomisk råderum og at der bliver kigget efter erstatning for en klassespiller som Falk, så kan man jo godt håbe at Hassan er på blokken og eftersom han har kontraktudløb er det spørgsmålet om vi kan være med mht. sign on fee og løn. Han skal ihvertfald være meget velkommen til at komme til Odense og spille sammen med Izunna efter sommerferien ;-) I mit univers vil han på mange punkter kunne bidrage med mere end Falk, som godt kan have tendens til at varme bolden lidt for meget, her er Hassan mere direkte og målfarlig i sit spil.
For et år siden havde jeg eksempelvis ikke i min vildeste fantasi drømt om at vi ville kunne hente en spiller som Izunna.
Det er først når nogle opdager at græsset IKKE altid er grønnere på den anden side og man gerne vil "hjem". Der har vi chancen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet bliver spændende at se om Izunna kan fortsætte den opadgående kurve vi har set på det seneste. Det er ihvertfald nødvendigt nu hvor El Makrini er ude.
For et år siden havde jeg eksempelvis ikke i min vildeste fantasi drømt om at vi ville kunne hente en spiller som Izunna.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægFaktummet at det netop er en erstatning for Falk vi søgaltgør jo også at man forventer lidt ekstra. Jeg synes med rette godt man kan forvente at der hentes en ind, som har en lignende Rilwan. Det er trods alt en af Superligaens bedste spillere, som skal erstattes indtil en sæson, hvor alt under top 6 er uaaceptabeltBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvor mange striber skal vi forvente til Herning i aften ?
Kan iøvrigt anbefale en tur på Musse's pub i Lind ( 1,5 km fra stadion ) inden kampen hvor væggene er prydet af OB trøje . Der serveres grill pølse til 25,- og kolde Carlsberg .. Fra kl 15 .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment