Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB -VFF 17/4/2016
Collapse
X
-
Lige vidt....kommer vel an på hvad målet er. Hvis vi skal forsøge at sikre den top 6 placering først så hjælper de 3 point i dag da en del.
-
Er der mon overhovedet nogle i suppens historie der har lavet assist med ryggen? Eller napper Lasse lige en rekord der?
MvT
Leave a comment:
-
Ja, han er meget vigtigt for os og det bliver en udfordring for holdet uden ham. Men synes ja at Izunna kommer langsomt i bedre kampform og håber at Desler er med igen. Og angrebere er også skarp igen...Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDejlig sejr. Men med et nederlag til midtjylland er vi lige vidt - hvordan det helt skal undgås uden Makrini kan jeg godt være noget i tvivl om.
Leave a comment:
-
Dejlig sejr. Men med et nederlag til midtjylland er vi lige vidt - hvordan det helt skal undgås uden Makrini kan jeg godt være noget i tvivl om.
Leave a comment:
-
Sådan der... 3 lækre point, underlig kamp, AK MoM...
Sindssyg ærgerligt at Makrini er ude mod FcM, det er sgu lidt en mavepuster...
Leave a comment:
-
Har du ser kampen?? Syntes det er lækkert med 3 point og dejligt med de mange mål. Og det man kan vinde efter så dårlig en præstation er jo en kvalitet i sig selv. Men spillet....opspillet især i første halvleg har været for ringe. og antallet af fejl afleveringer mv har bare været alt for højtOprindeligt indsendt af Paddy Se indlægSjældent har jeg læst en tråd med så meget negativitet, i en kamp vi, i hvert fald på resultatsiden, styrer fuldstændig.
Leave a comment:
-
Så lad os håbe at vi er i stand at holde de tre point hjemme uden El Makrini de sidste 10 minutter... ;-)Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJa ikkr tit man scorer 5 kasser og alligevel kan være så utilfreds med spillet men der har bare været lavet alt for meget sjusk. Makrini ud jjt ind
Leave a comment:
-
Sjældent har jeg læst en tråd med så meget negativitet, i en kamp vi, i hvert fald på resultatsiden, styrer fuldstændig.
Leave a comment:
Leave a comment: