Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB -VFF 17/4/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hahaha! Osama skadet. Så kan det svin lære det.

MvT
    På den rigtig rigtig hårde måde endda

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...sbaandsskadet/

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Fakta er vel også at vi er et af de hold der har den største afleverings% samtidig med vores effektitivet.
    Nye tider i OB - lad bare den tendens blive ved.

Og jo - Makrini ER et scoop.. Andet kan ikke diskuteres. Ingen havde set ham komme og i dag er han den spiller i superligaen der har løbet mest og lavet flest tacklinger.

DD anno 2016?
    Arrghhh DD havde jo noget spil og fremragende afleveringer fremad som Makrini ikke har . Men ingen diskusion om at Makrini er vigtig og god for os .

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Fakta er vel også at vi er et af de hold der har den største afleverings% samtidig med vores effektitivet.
    Nye tider i OB - lad bare den tendens blive ved.

Og jo - Makrini ER et scoop.. Andet kan ikke diskuteres. Ingen havde set ham komme og i dag er han den spiller i superligaen der har løbet mest og lavet flest tacklinger.

DD anno 2016?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/april/ob-viborg-ff

Prøv at lægge mærke til Kent på lydsporet - både v 3-0 målet ("KOM NU AFSTED" - og hurtigt taget frispark giver 3-0) og v Viborgs mål "("KOM NU, HADDI - COME ON, HADDI!" - og Haddi dækker ikke rigtigt nogen, hvorefter Haddi, der er solgt af Lasse N, kan se Viborg score). Jeg kan sgu lide vores træner
    jeg har bemærket det samme, og det giver i den grad optimisme hos mig. Prøv også at se JBL ved 3-1 målet der tilsyneladende står og slår ud med armene og peger på LN, som om han ikke helt forstår hvad han blander sig i situationen for og at han helt ude af position

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/april/ob-viborg-ff

Prøv at lægge mærke til Kent på lydsporet - både v 3-0 målet ("KOM NU AFSTED" - og hurtigt taget frispark giver 3-0) og v Viborgs mål "("KOM NU, HADDI - COME ON, HADDI!" - og Haddi dækker ikke rigtigt nogen, hvorefter Haddi, der er solgt af Lasse N, kan se Viborg score). Jeg kan sgu lide vores træner

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Rasmus Jensen's første hovedstødsmål i SL

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...aa-hovedstoed/

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
    Jeg tror det kan undskyldes med "økodag", hvor rigtigt mange tager på tur med familien.
    Hvis ikke, ja så er det dælme pinligt.
    Økodag, konfirmationssæsonen er skudt i gang, to kedelige kampe frisk i hukommelsen - og kl. 13 er der bare rigtig mange der ikke selv er færdig med at spille kamp. - og så var det altså også pissekoldt i dag.

Leave a comment:

• Hustler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så fedt med en sejr i en kamp vi "skulle" vinde ..
    Skønt med 5 mål at lune sig på .
    God stemning trods pinligt fremmøde .
    Jeg tror det kan undskyldes med "økodag", hvor rigtigt mange tager på tur med familien.
    Hvis ikke, ja så er det dælme pinligt.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Så fedt med en sejr i en kamp vi "skulle" vinde ..
    Skønt med 5 mål at lune sig på .
    God stemning trods pinligt fremmøde .

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Vi er selv udenom det forrykte tilskuertal. Kampene imod Randers og Bif var uinspirerende og ikke Superligaen værdig. Det samme synes jeg egentlig det lugtede af i dag indtil vi fik et småbilligt straffe. Dårlige pasninger, halvhjertet presspil og ingen seriøse chancer. Herefter kom det dog, og vi fik virkelig sat vores offensive profiler i scene, hvor de er allerbedst, samtidig med vi fik vundet slaget med lerager og Grønning på midtbanen. Det hjalp selvfølgelig heller ikke Viborg at deres to største profiler udgår indenfor de første 10 min, men alt i alt var det uhyre solidt, og hvor er vores angribere dog bare fantastiske. Det er der altså perspektiver i!
    Jeg tror du har ret i at det måske har kostet lidt at 2 kampe er tabt som følge ar uinspirerede spil, men tallet i dsg er dog lidt bedre end sidst gang på det tidspunkt.
    Jeg er SLET ikke enig med dig i vurderingen af straffesparket. Hvis det ikke fløjtes der vil det være skandaløst ringe dommer arbejde

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Vi er selv udenom det forrykte tilskuertal. Kampene imod Randers og Bif var uinspirerende og ikke Superligaen værdig. Det samme synes jeg egentlig det lugtede af i dag indtil vi fik et småbilligt straffe. Dårlige pasninger, halvhjertet presspil og ingen seriøse chancer. Herefter kom det dog, og vi fik virkelig sat vores offensive profiler i scene, hvor de er allerbedst, samtidig med vi fik vundet slaget med lerager og Grønning på midtbanen. Det hjalp selvfølgelig heller ikke Viborg at deres to største profiler udgår indenfor de første 10 min, men alt i alt var det uhyre solidt, og hvor er vores angribere dog bare fantastiske. Det er der altså perspektiver i!

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Det var da en dejlig dag på stadion, det var jo decideret underligt at juble 5 gange!

AK, Festersen og Falk er utroligt vigtige for os. Men Makrini er klasse, det er så fedt at se ham spille. Han læser spillet utrolig godt og kæmper altid 110%, alt for fed spiller. Lund og Desler kan altså blive en ultra dynamisk duo, håber Kent vil prøve det. Men frygter lidt han spiller Ari igen igen. Ari er bare ikke HM...

4,700 tilskuere? Kom nu Odense/Fyn.... Det er for tamt.
    Stemningen var ellers godkendt i dag.
    stemningen var rigtig god, trods det skuffende fremmøde. Jeg takker alle øvrige fans, og spillerne for en dejlig eftermiddag

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Håber han kan udbygge den teknik i Herning:
    https://m.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds
    Det er jo en Søren Berg!

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Er der mon overhovedet nogle i suppens historie der har lavet assist med ryggen? Eller napper Lasse lige en rekord der?

MvT
    Håber han kan udbygge den teknik i Herning:
    https://m.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Det var da en dejlig dag på stadion, det var jo decideret underligt at juble 5 gange!

AK, Festersen og Falk er utroligt vigtige for os. Men Makrini er klasse, det er så fedt at se ham spille. Han læser spillet utrolig godt og kæmper altid 110%, alt for fed spiller. Lund og Desler kan altså blive en ultra dynamisk duo, håber Kent vil prøve det. Men frygter lidt han spiller Ari igen igen. Ari er bare ikke HM...

4,700 tilskuere? Kom nu Odense/Fyn.... Det er for tamt.
    Stemningen var ellers godkendt i dag.

Leave a comment:

Working...
X