Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
    Johan Abselonsen se i en café i Odense, hans kontrakt udløber 2017, kunne han være mulig?
    Jeg har tidligere på året spottet den gode Johan i Fleggaard, hvad skal vi ligge i det ?
    Ud over det var lige deromkring han blev færdig med at studere samt han blev 30

    Comment


      Så bliver det ikke FCK vi skal være nervøse for ifm Makrini og måske kommende transferrygter

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...-af-de-bedste/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så bliver det ikke FCK vi skal være nervøse for ifm Makrini og måske kommende transferrygter

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...-af-de-bedste/
        Man skal ALTID være nervøse for FCK. Ligesom AaB og Vejle er ved at være det for os

        Comment


          Vigtigste opgave i min bog er at få lavet en forlængelse med Mak.
          Hellere Igår end i morgen😯
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            [QUOTE=nixcha;88226]Man skal ALTID være nervøse for FCK. Ligesom AaB og Vejle er ved at være det for os[/QUOTE]

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Vigtigste opgave i min bog er at få lavet en forlængelse med Mak.
              Hellere Igår end i morgen
              Mon ikke at de arbejder på det? Alt andet vil ikke give mening..

              Comment


                Lucas Andersen kan da ikke være helt urealistisk, med tanke på at han kender Kent, vi mangler en kantspiller, og Ajax umiddelbart ikke ser ud til at ville bruge ham. Han må da kunne erhverves rimelig billigt?

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...hos-jong-ajax/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Lucas Andersen kan da ikke være helt urealistisk, med tanke på at han kender Kent, vi mangler en kantspiller, og Ajax umiddelbart ikke ser ud til at ville bruge ham. Han må da kunne erhverves rimelig billigt?

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...hos-jong-ajax/
                  Hvis man skal tro Tansfermarkt.de, så er hans værdi 2 mio euro og han blev solgt for 1.4 mio euro. Så ham gerne i OB (selvom jeg langt fra er fan af ham), men hans pris på ~10-15 mio kr er vist ikke realistisk for os i øjeblikket. Medmindre at Ajax vælger at tabe penge på ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Hvis man skal tro Tansfermarkt.de, så er hans værdi 2 mio euro og han blev solgt for 1.4 mio euro. Så ham gerne i OB (selvom jeg langt fra er fan af ham), men hans pris på ~10-15 mio kr er vist ikke realistisk for os i øjeblikket. Medmindre at Ajax vælger at tabe penge på ham.
                    Det er selvfølgelig totalt urealistisk, at vi kan smide noget der minder om så mange penge for ham, men jeg tænker nærmere scenario 2. Det er vel ret standard, at storklubber køber unge spillere, og der så er nogle af dem, der ikke slår helt igennem som håbet. Den risiko kalkulerer de vel med, og jeg tænker at de hellere vil slippe for at betale hans løn de næste to år, og så få (markant) mindre end de har givet i transfer. Her må vil vel stå ok i billedet, hvis han er frisk på en retur til DK, så er Fader Kent vel oplagt, eftersom det var ham der fik hans potentiale forløst i første omgang?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Lucas Andersen kan da ikke være helt urealistisk, med tanke på at han kender Kent, vi mangler en kantspiller, og Ajax umiddelbart ikke ser ud til at ville bruge ham. Han må da kunne erhverves rimelig billigt?

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...hos-jong-ajax/
                      Lucas Andersen er totalt urealistisk for OB.
                      En ung og meget talentfuld spiller som har haft en god sæson i Holland, skifter IKKE til OB :).
                      Chancen er 0%.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Du kender ikke til at han var udlejet?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Du kender ikke til at han var udlejet?
                          Hvis det var til mig, så jo?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Lucas Andersen er totalt urealistisk for OB.
                            En ung og meget talentfuld spiller som har haft en god sæson i Holland, skifter IKKE til OB :).
                            Chancen er 0%.
                            Han havde en god sæson i en bundklub, der næsten rykkede ud af Æresdivisionen. Kan du huske hvor Makrini kom fra?

                            Ajax ser åbenlyst ikke ud til at satse på ham, eftersom han allerede HAR været inde omkring førsteholdet, og nu både bliver lejet ud og sendt på reserveholdet..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Han havde en god sæson i en bundklub, der næsten rykkede ud af Æresdivisionen. Kan du huske hvor Makrini kom fra?

                              Ajax ser åbenlyst ikke ud til at satse på ham, eftersom han allerede HAR været inde omkring førsteholdet, og nu både bliver lejet ud og sendt på reserveholdet..
                              Det kan du ikke sammenligne direkte. Makrini var transferfri, mere op i årene og frisk på at prøve noget nyt.
                              Lucas A er stadig ung og talentfuld, har stadig kontrakt og har udtalt, at Danmark ikke er aktuelt nu.
                              Vi køber IKKE LA. Selv en lejeaftale virker ikke sandsynlig

                              Comment


                                Lucas har selv udelukket et skifte hjem til Danmark, for en måned siden eller sådan noget, så det kommer ikke til at ske. Hans sæson har vidst også været fin nok til andre hollandske klubber finder ham attraktiv. Det var ellers en god spiller at få ind

                                Comment

                                Working...
                                X