Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er han ikke 1,5 mill kr værd? Det jeg har set har været okay

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-vaek-fra-fcm/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      1 1/2 mill. er han så interessant for os

      Royer på vej væk fra FCM
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-vaek-fra-fcm/
      Det vil jeg ikke mene. Han har en ok motor, men er gledet ud af holdet i FCM, fordi han er for dårlig med bolden. Rurik Gislason light i min bog :)
      Tror ikke, at han er den type vi allesammen sukker efter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Det vil jeg ikke mene. Han har en ok motor, men er gledet ud af holdet i FCM, fordi han er for dårlig med bolden. Rurik Gislason light i min bog :)
        Tror ikke, at han er den type vi allesammen sukker efter
        heller ikke min første tanke, men hypen omkring ham var stor da han kom til Herning. Faktisk ved jeg ikke om han er hk eller vk
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          heller ikke min første tanke, men hypen omkring ham var stor da han kom til Herning. Faktisk ved jeg ikke om han er hk eller vk
          Han har spillet hk for dem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            heller ikke min første tanke, men hypen omkring ham var stor da han kom til Herning. Faktisk ved jeg ikke om han er hk eller vk
            Han kan spille begge kanter og bruge begge fødder...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
              Moussa Maazou har lige fået ophævet hans kontrakt i Randers, kunne det ikke være noget JH holder øje med, han er da en stor stærk angriber der minder om Mayron George.
              Han er vist rygtet til en fransk klub, men en spiller som hele tiden skifter klub, er ikke interessant for OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Han er vist rygtet til en fransk klub, men en spiller som hele tiden skifter klub, er ikke interessant for OB.
                Enig. Lugter meget af me,myself and I.. Og så min agent

                Comment


                  Lekven skulle være på vej mod Norge. Så han bliver nok ikke vores nye midtbane spiller. Skriver det bare fordi han har været nævnt herind

                  Comment


                    Hvorfor er vi ikke med her!? :O)

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...-goer-comeback

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Hvorfor er vi ikke med her!? :O)

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...-goer-comeback

                      MvT
                      Tidligere tiders meritter snakkes der om i en anden tråd :)

                      Comment


                        Efter at have kampen VFF-EfB kan jeg ærge mig gul og grøn over at vi ikke hentede Park i Hobro. Føj han er god og ville passe perfekt ind i vores system..
                        Den missede handel får JH ikke ros for

                        Comment


                          Synes bestemt Jesper Hansen skal gå all in på Kadrii.. Han har end ikke været i truppen til FCK sidste 4-5 kampe. Det kan på ingen måde være tilfredsstillende for ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Efter at have kampen VFF-EfB kan jeg ærge mig gul og grøn over at vi ikke hentede Park i Hobro. Føj han er god og ville passe perfekt ind i vores system..
                            Den missede handel får JH ikke ros for
                            Måske. Han har spillet angriber for både Hobro og Viborg. Hos os ville han skulle spille kant. Hans største styrker er bl.a. hans dybe løb, boldkontrol og overblik. Ville det fungere i et Kent-system som kant? Måske, men er ikke sikker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                              Synes bestemt Jesper Hansen skal gå all in på Kadrii.. Han har end ikke været i truppen til FCK sidste 4-5 kampe. Det kan på ingen måde være tilfredsstillende for ham.
                              Skræmmende at spiller nr 18-20 i FCK vil kunne forstærke vores start 11.. Må også være skuffende for Remmer i dag at han er bag Høgli

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Skræmmende at spiller nr 18-20 i FCK vil kunne forstærke vores start 11.. Må også være skuffende for Remmer i dag at han er bag Høgli
                                tja....vi må vel bare tørt konstatere at de er lysår foran os.....en motiveret og skadesfri kadrii - JA tak. Har sgu altid godt kunnet li' ham, forståeligt han gerne ville tilbage til kbh - men hvis nu ikke det fungere så kunne det da være.....

                                Comment

                                Working...
                                X