Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jo, han fyldte 32 d. 1. Maj - Men derfor kunne han godt være interessant på en 2-årige. :-)
    Har ikke fulgt ham så ved ikke hvad forfatning han er i pt. Det lød også til at vi søgte spillere på vej op. Ikke ned

    Comment


      Realistiske muligheder: Mayron George fra Hobro som ekstra angriber, han kan da ikke være tilfreds med at spille 1 division. Rubrik Gislason spiller vist ikke rigtig i Nürnberg, ham savner jeg godt nok, han gav sig altid 100%. Bashkim Kadrii virker også til at være lidt i overskud hos FCK. Der bliver skrevet meget om den her 8 spiller, boks til boks spiller, sov vi ikke lidt i timen da AGF hentede Spellmann?
      Last edited by Servicemax; 26-07-2016, 21:46.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
        Realistiske muligheder: Myron George fra Hobro som ekstra angriber, han kan da ikke være tilfreds med at spille 1 division. Rubrik Gislason spiller vist ikke rigtig i Nürnberg, ham savner jeg godt nok, han gav sig altid 100%. Bashkim Kadrii virker også til at være lidt i overskud hos FCK. Der bliver skrevet meget om den her 8 spiller, boks til boks spiller, sov vi ikke lidt i timen da AGF hentede Spellmann?
        Ja tak til George da han er en anden type end vi har pt. Men tvivler på at det sker
        Gislason er over the hill.. Nej tak til ham
        Ja tak til Kadrii. Tror også at han bliver lejet ud. Men tror ikke at han vender tilbage
        Spelmann er ikke en KN type og ville være forfærdelig i en 8'er rolle i vores system..

        Comment


          Mayron George er både ung og sulten og et godt salgsobjekt efterfølgende hvis han laver en enkelt eller 2 gode sæsoner mere i superligaen. Jeg syntes han vil være et fantastisk køb og jeg tror han er inde for vores økonomiske rammer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
            jeg tror han er inde for vores økonomiske rammer.
            Det gør jeg absolut ikke. Eftersigende vil de have op mod 5 millioner for ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              Det gør jeg absolut ikke. Eftersigende vil de have op mod 5 millioner for ham.
              Ja det lyder ikke som et beløb vi er klar til at give

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Det gør jeg absolut ikke. Eftersigende vil de have op mod 5 millioner for ham.
                Vil helst ikke vurdere på om han er det værd, men det er ikke et beløb vi skal bruge på ham, heller ikke selv om han er 134 gange billigere end Higuain

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  trods alt positiv læsning. Nu kommer det jo naturligvis an på hvem der bliver bragt ind - men 2 nye må da være minimum med de afgange der har været.
                  Generelt set et fint vindue med en trup der var rimeligt på plads inden opstart, en nødvendig yderligere rengøring - nu mangler der så "bare" lige 2-3 signinger....afløser for falk (zohore) og noget til midten - så har JH sat et ret godt vindue sammen.
                  Ja selvfølgelig er det da rart at høre de ikke er blinde i den sportslige sektor, men synes godt nok også det er noget af et freebet han kommer med, men nu bliver jeg selvfølgelig heller aldrig fan af JH hvorfor mit syn nok er farvet af dette, men synes sgu det er en tynd kop the
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Ja selvfølgelig er det da rart at høre de ikke er blinde i den sportslige sektor, men synes godt nok også det er noget af et freebet han kommer med, men nu bliver jeg selvfølgelig heller aldrig fan af JH hvorfor mit syn nok er farvet af dette, men synes sgu det er en tynd kop the
                    Det er det...der skal jo også leveres. JH er heller ikke min favorit men ret skal værelset også syntes han har gjort det fornuftigt i dette vindue. Men kommer der ikke mere kvalitet ind ender han vel med at dumpe alligevel....

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-traenerskifte

                      Det her kunne altså godt være interessant. Skadeshistorikken taler selvfølgeligt imod ham, og det er heller ikke optimalt at hente en "spændende" spiller mere - måtte gerne være bevist kvalitet... har bare hørt så mange fine ting om ham her.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-traenerskifte

                        Det her kunne altså godt være interessant. Skadeshistorikken taler selvfølgeligt imod ham, og det er heller ikke optimalt at hente en "spændende" spiller mere - måtte gerne være bevist kvalitet... har bare hørt så mange fine ting om ham her.
                        Han er interessant.

                        Plusser i min bog: Ung, U-landskampe, hurtig, rimelig teknik, iøjnefaldende i Esbjergs kampe. Er til at komme i nærheden af fordi Esbjerg er presset på økonomi og har rigeligt med centrale midtbanefolk.

                        Minusser i min bog: Skadeshistorik, manglende overblik når han driver bolden frem, det er tit slalom med skyklapper på. Mål og assists er der ikke mange af.

                        Er han egentlig født på Fyn ? ikke at det gør noget, men.......Ved godt han har spillet i Vejle også i ungdomsrækkerne. Har bare en ide om han er fra Fyn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-traenerskifte

                          Det her kunne altså godt være interessant. Skadeshistorikken taler selvfølgeligt imod ham, og det er heller ikke optimalt at hente en "spændende" spiller mere - måtte gerne være bevist kvalitet... har bare hørt så mange fine ting om ham her.
                          Han er klart attraktiv. Han er fortsat ung, og når han er på toppen, mener jeg at han er Efb's bedste spiller. Han er 8'er og vil kunne fungere som Kent-kant. Eneste minus er hans skadeshistorik, men potentialet er stort

                          Comment


                            Moussa Maazou har lige fået ophævet hans kontrakt i Randers, kunne det ikke være noget JH holder øje med, han er da en stor stærk angriber der minder om Mayron George.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
                              Moussa Maazou har lige fået ophævet hans kontrakt i Randers, kunne det ikke være noget JH holder øje med, han er da en stor stærk angriber der minder om Mayron George.
                              der er sikkert en grund til han har fået ophævet i RFC ..umiddelbart tror jeg ikke det er fordi han er overkvalificeret til SL og skal videre i karrieren Hvis du forstår sådan em lille en
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                1 1/2 mill. er han så interessant for os

                                Royer på vej væk fra FCM
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-vaek-fra-fcm/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X