Det vil jeg ikke mene. Han har en ok motor, men er gledet ud af holdet i FCM, fordi han er for dårlig med bolden. Rurik Gislason light i min bog :)
Tror ikke, at han er den type vi allesammen sukker efter
Det vil jeg ikke mene. Han har en ok motor, men er gledet ud af holdet i FCM, fordi han er for dårlig med bolden. Rurik Gislason light i min bog :)
Tror ikke, at han er den type vi allesammen sukker efter
heller ikke min første tanke, men hypen omkring ham var stor da han kom til Herning. Faktisk ved jeg ikke om han er hk eller vk
Moussa Maazou har lige fået ophævet hans kontrakt i Randers, kunne det ikke være noget JH holder øje med, han er da en stor stærk angriber der minder om Mayron George.
Han er vist rygtet til en fransk klub, men en spiller som hele tiden skifter klub, er ikke interessant for OB.
Efter at have kampen VFF-EfB kan jeg ærge mig gul og grøn over at vi ikke hentede Park i Hobro. Føj han er god og ville passe perfekt ind i vores system..
Den missede handel får JH ikke ros for
Synes bestemt Jesper Hansen skal gå all in på Kadrii.. Han har end ikke været i truppen til FCK sidste 4-5 kampe. Det kan på ingen måde være tilfredsstillende for ham.
Efter at have kampen VFF-EfB kan jeg ærge mig gul og grøn over at vi ikke hentede Park i Hobro. Føj han er god og ville passe perfekt ind i vores system..
Den missede handel får JH ikke ros for
Måske. Han har spillet angriber for både Hobro og Viborg. Hos os ville han skulle spille kant. Hans største styrker er bl.a. hans dybe løb, boldkontrol og overblik. Ville det fungere i et Kent-system som kant? Måske, men er ikke sikker.
Synes bestemt Jesper Hansen skal gå all in på Kadrii.. Han har end ikke været i truppen til FCK sidste 4-5 kampe. Det kan på ingen måde være tilfredsstillende for ham.
Skræmmende at spiller nr 18-20 i FCK vil kunne forstærke vores start 11.. Må også være skuffende for Remmer i dag at han er bag Høgli
Skræmmende at spiller nr 18-20 i FCK vil kunne forstærke vores start 11.. Må også være skuffende for Remmer i dag at han er bag Høgli
tja....vi må vel bare tørt konstatere at de er lysår foran os.....en motiveret og skadesfri kadrii - JA tak. Har sgu altid godt kunnet li' ham, forståeligt han gerne ville tilbage til kbh - men hvis nu ikke det fungere så kunne det da være.....
Comment