Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Realistiske muligheder: Mayron George fra Hobro som ekstra angriber, han kan da ikke være tilfreds med at spille 1 division. Rubrik Gislason spiller vist ikke rigtig i Nürnberg, ham savner jeg godt nok, han gav sig altid 100%. Bashkim Kadrii virker også til at være lidt i overskud hos FCK. Der bliver skrevet meget om den her 8 spiller, boks til boks spiller, sov vi ikke lidt i timen da AGF hentede Spellmann?Last edited by Servicemax; 26-07-2016, 21:46.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlægRealistiske muligheder: Myron George fra Hobro som ekstra angriber, han kan da ikke være tilfreds med at spille 1 division. Rubrik Gislason spiller vist ikke rigtig i Nürnberg, ham savner jeg godt nok, han gav sig altid 100%. Bashkim Kadrii virker også til at være lidt i overskud hos FCK. Der bliver skrevet meget om den her 8 spiller, boks til boks spiller, sov vi ikke lidt i timen da AGF hentede Spellmann?
Gislason er over the hill.. Nej tak til ham
Ja tak til Kadrii. Tror også at han bliver lejet ud. Men tror ikke at han vender tilbage
Spelmann er ikke en KN type og ville være forfærdelig i en 8'er rolle i vores system..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtrods alt positiv læsning. Nu kommer det jo naturligvis an på hvem der bliver bragt ind - men 2 nye må da være minimum med de afgange der har været.
Generelt set et fint vindue med en trup der var rimeligt på plads inden opstart, en nødvendig yderligere rengøring - nu mangler der så "bare" lige 2-3 signinger....afløser for falk (zohore) og noget til midten - så har JH sat et ret godt vindue sammen.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægJa selvfølgelig er det da rart at høre de ikke er blinde i den sportslige sektor, men synes godt nok også det er noget af et freebet han kommer med, men nu bliver jeg selvfølgelig heller aldrig fan af JH hvorfor mit syn nok er farvet af dette, men synes sgu det er en tynd kop the
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-traenerskifte
Det her kunne altså godt være interessant. Skadeshistorikken taler selvfølgeligt imod ham, og det er heller ikke optimalt at hente en "spændende" spiller mere - måtte gerne være bevist kvalitet... har bare hørt så mange fine ting om ham her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-traenerskifte
Det her kunne altså godt være interessant. Skadeshistorikken taler selvfølgeligt imod ham, og det er heller ikke optimalt at hente en "spændende" spiller mere - måtte gerne være bevist kvalitet... har bare hørt så mange fine ting om ham her.
Plusser i min bog: Ung, U-landskampe, hurtig, rimelig teknik, iøjnefaldende i Esbjergs kampe. Er til at komme i nærheden af fordi Esbjerg er presset på økonomi og har rigeligt med centrale midtbanefolk.
Minusser i min bog: Skadeshistorik, manglende overblik når han driver bolden frem, det er tit slalom med skyklapper på. Mål og assists er der ikke mange af.
Er han egentlig født på Fyn ? ikke at det gør noget, men.......Ved godt han har spillet i Vejle også i ungdomsrækkerne. Har bare en ide om han er fra Fyn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-traenerskifte
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlægMoussa Maazou har lige fået ophævet hans kontrakt i Randers, kunne det ikke være noget JH holder øje med, han er da en stor stærk angriber der minder om Mayron George.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
1 1/2 mill. er han så interessant for os
Royer på vej væk fra FCM
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-vaek-fra-fcm/Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment