Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lindegaard om tiden i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    De repræsenterer OB men er ikke OB. Tror det er sådan det skal forstås og det vil jeg erkende at jeg er enig i. Havde det nu været Høgh der havde været sportsdirektør i OB havde jeg været mere i tvivl om hvor vidt det havde været det ene eller andet

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
      De repræsenterer OB men er ikke OB. Tror det er sådan det skal forstås og det vil jeg erkende at jeg er enig i. Havde det nu været Høgh der havde været sportsdirektør i OB havde jeg været mere i tvivl om hvor vidt det havde været det ene eller andet
      Lige præcis.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Så du mener heller ikke at Kent Nielsen, John Bredal og Jesper Hansen er en del af OB?
        Der er forskel på "lig med" og "en del af". Selvfølgelig er de en del af OB – ligesom Emil Larsen i øvrigt også var det i en årrække, men der er vel ingen, der vil påstå, at man ved at svine ham til samtidig talte grimt om OB. På samme måde ville det også være en tilsnigelse, hvis man anklagede Jonas Borring, Mads Agesen osv. for at svine Randers til, fordi de taler mindre pænt om Christian Keller.
        SLO

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
          Gider ikke den gamle diskussion omkring Lindegaard, men ville til hver en tid vælge ham, fremfor Sten el. Falkesgaard, mener hans top niveau er så meget højere at jeg kan leve med en indkøring, og så er han fynbo :-)
          Enig .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jeg har været meget imod Lindegaard siden hans grimme exit og lidet flatterende udtalelser om OB i årene efter. Så jeg glad for at høre at han er blevet voksen og at han godt ved at en del ikke var så gennemtænkt, så nu er han igen velkommen i ådalen set med mine øjne.

            Til debatten om OB generelt, og ikke mindst vores trænings faciliteter, så siger Lindegaard noget vi kan tage med os i debatterne om OB i fremtiden. Her var en af Danmarks bedste målmænd, sindssyg godt betalt og på verdens bedste trænings anlæg og han gad det ikke, men i OB og Kolding med lorte faciliteter og ikke mindst en meget mindre løn var han lykkelig. Tankevækkende!
            Så grim var den exit heller ikke . Men jeg forstår godt han var muggen over at blive syltet pga en mindre skade som han ville være ovre på 2-3 uger . Jeg var selv ude med riven dengang , og mener stadig det var en fejl .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Så grim var den exit heller ikke . Men jeg forstår godt han var muggen over at blive syltet pga en mindre skade som han ville være ovre på 2-3 uger . Jeg var selv ude med riven dengang , og mener stadig det var en fejl .
              Om det var 2-3 uger eller et halvt år ændrer jo ikke så meget. Klubben stod overfor nogle vigtige kampe både nationalt og internationalt. Uheldigvis bliver Lindegaard skadet på et vildt kritisk tidspunkt og klubben får mulighed for med kort varsel at hente en kapacitet som Roy Carroll. Jeg er helt med på det er skide ærgerligt set med Lindegaards øjne, med fra klubbens perspektiv gjorde de jo det eneste rigtige. Det er en del af gamet og det tror jeg også Lindegaard efterfølgende har erkendt. Han skal være velkommen tilbage en dag og tage revanche og vise at hans hjerte er i OB og få slettet det dårlige sidste minde fra klubben, ligesom AK Jacobsen ;-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Så grim var den exit heller ikke . Men jeg forstår godt han var muggen over at blive syltet pga en mindre skade som han ville være ovre på 2-3 uger . Jeg var selv ude med riven dengang , og mener stadig det var en fejl .
                Jamen jeg forstod det også godt, og jeg ville så gerne at han slog igennem hos os. Men den der Genoa kamp var skide vigtig... selv om vi vel ret beset godt vidste at vi ikke ville slå dem ud. Men derfor er det grimt at pege fingre på den måde og der ændre det ikke på om han er OB dreng eller ej i mine øjne. Men jeg var sgu ked på hans vegne dengang - Men ingen over klubben.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Om det var 2-3 uger eller et halvt år ændrer jo ikke så meget. Klubben stod overfor nogle vigtige kampe både nationalt og internationalt. Uheldigvis bliver Lindegaard skadet på et vildt kritisk tidspunkt og klubben får mulighed for med kort varsel at hente en kapacitet som Roy Carroll. Jeg er helt med på det er skide ærgerligt set med Lindegaards øjne, med fra klubbens perspektiv gjorde de jo det eneste rigtige. Det er en del af gamet og det tror jeg også Lindegaard efterfølgende har erkendt. Han skal være velkommen tilbage en dag og tage revanche og vise at hans hjerte er i OB og få slettet det dårlige sidste minde fra klubben, ligesom AK Jacobsen ;-)
                  nemlig
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #24
                    http://mobil.bold.dk/snak/traad/4293608/1
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      http://www.bt.dk/fodbold/landsholdet...aalmandsposten

                      Comment


                        #26
                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-hvidt/6012644
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment

                        Working...
                        X