Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lindegaard om tiden i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lindegaard om tiden i OB

    En must see video

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...te-sa-kaotisk/

    #2
    Jeg har tidligere i dag lagt videoen i Off Topic, da jeg ikke kunne finde en Lindegaard-tråd. Det er da på tide vi får sådan en.

    On topic: Jeg er til stadighed dybt forelsket i den mand.

    Comment


      #3
      Lidt mere her, også med et par ord om LO og Viggo http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...t-darligt-bet/

      Comment


        #4
        Han er sgu nice. Håber vi ser ham i OB på et tidspunkt igen.

        Comment


          #5
          Lyder godt nok som om han er klar til at komme hjem - Det der med bænken virker til at være noget han er mere end gennemsnitteligt træt af.

          Men kommer vi til at få plads til ham med både Grytebust og Falkesgaard? Økonomisk ansvarlighed siger nej - jeg er ret sikker på at Lindegaard er bedre end de to - men der er vel grænser for hvor mange penge OBs ledelse vil poste 3 målmænd?
          Hvis Lindegaard er interesseret i at komme hjem, skal man så undersøge muligheden for at afsætte Grytebust til en anden klub? og hvilket signal vil det sende?

          Men fuck it, jeg ville satme gerne se Lindegaard som vores første målmand til at han lægger handskerne på hylden.

          Comment


            #6
            Noget bliver gentaget, men disse er også værd at se:
            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...t-darligt-bet/
            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...holdscomeback/

            Comment


              #7
              Altså, Lindegaard døjer med kroniske splinter i røven. Uagtet: Han er på et helt andet niveau end både Gryte og Falke. Han var rigtig god i de landskampe han fik. Han forlod Manchester for sent, men det er svært at bebrejde ham. Det er en kontrakt og en oplevelse, de færreste fodboldspillere får.

              Økonomien rækker ikke til Lindegaard. Medmindre han føler, at han har tjent det, han skal, og tiden nu er til at vende hjem og skabe den karriere, som var hans drøm. Han slog sent igennem, og har mange gode år tilbage. Lindegaard i OB ville være en stor ting - men jeg tror, vi må vente et par år endnu.

              Comment


                #8
                Jeg har været meget imod Lindegaard siden hans grimme exit og lidet flatterende udtalelser om OB i årene efter. Så jeg glad for at høre at han er blevet voksen og at han godt ved at en del ikke var så gennemtænkt, så nu er han igen velkommen i ådalen set med mine øjne.

                Til debatten om OB generelt, og ikke mindst vores trænings faciliteter, så siger Lindegaard noget vi kan tage med os i debatterne om OB i fremtiden. Her var en af Danmarks bedste målmænd, sindssyg godt betalt og på verdens bedste trænings anlæg og han gad det ikke, men i OB og Kolding med lorte faciliteter og ikke mindst en meget mindre løn var han lykkelig. Tankevækkende!
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Jeg har været meget imod Lindegaard siden hans grimme exit og lidet flatterende udtalelser om OB i årene efter. Så jeg glad for at høre at han er blevet voksen og at han godt ved at en del ikke var så gennemtænkt, så nu er han igen velkommen i ådalen set med mine øjne.
                  Jeg kan ikke genkende billedet af, at Lindegaard skulle have talt dårligt om OB. Han langede ud efter Lars Olsen, Viggo Jensen og Kim Brink, men i min verden er klubbens ledelse ikke lig med OB, og det er mit indtryk, at Linde skelner på samme måde.

                  Eksempelvis udtalte han kort tid efter bruddet, at en pokalfinale med Aalesund objektivt set var hans karrieres største kamp på daværende tidspunkt, men at alle hans kampe for OB subjektivt set er større. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-l...bejde-begravet

                  Jeg ville elske at se Lindegaard tilbage i OB en dag, men det bliver et spørgsmål om, hvorvidt timingen passer. Han vil jo nok gerne presse så mange lønkroner ud af udlandsopholdet som muligt, og desuden tyder det jo på, at vi langt om længe har fundet en solid målmand i Grytebust.
                  Omvendt må der heller ikke gå alt for mange, før Lindegaard vender hjem, hvis han skal være en reel forstærkning, og hverken han eller OB er tjent med endnu et halvlunkent ophold i klubben.
                  SLO

                  Comment


                    #10
                    Enig, ser ham også som en "voksen" mand der ville elske at slutte på toppen i OB, om det så er nu el om 2 år, det har jeg vanskeligt ved at vurdere:-)

                    Comment


                      #11
                      I øvrigt en fornøjelse at høre at Lindegaard stadigt har lidt fynsk dialekt tilbage i sig.

                      Comment


                        #12
                        Det er naturlig altid fantastisk når en "fortabte søn" finder hjemme. Men vi skulle tænke også om at han ikke spillede mange førsteholdkampe de sidste år. Han var helt ude i Manu og dumpede åbenbart også i West Brom. Ved nogen hvordan han gør det i Preston?
                        Har ikke forstået hvorfor AL ikke skiftede før. Han var ja kun tredje mand i Manu og helt ude. Spilletid skulle være det vigtigste for en fodboldspiller og det virker helt uambiøst for mig. Naturlig fortjener han en god penge der men han havde sikker mulighed at skifte til en anden klub som spillede Championsleague eller Europaleague uden at blive en tigger.
                        Jeg er helt tilfreds med Gryte nu og ville gerne se mere af AL før jeg spekulerer om AL ville være en ægte forstærkning.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Gider ikke den gamle diskussion omkring Lindegaard, men ville til hver en tid vælge ham, fremfor Sten el. Falkesgaard, mener hans top niveau er så meget højere at jeg kan leve med en indkøring, og så er han fynbo :-)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Jeg kan ikke genkende billedet af, at Lindegaard skulle have talt dårligt om OB. Han langede ud efter Lars Olsen, Viggo Jensen og Kim Brink, men i min verden er klubbens ledelse ikke lig med OB, og det er mit indtryk, at Linde skelner på samme måde.

                            Eksempelvis udtalte han kort tid efter bruddet, at en pokalfinale med Aalesund objektivt set var hans karrieres største kamp på daværende tidspunkt, men at alle hans kampe for OB subjektivt set er større. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-l...bejde-begravet

                            Jeg ville elske at se Lindegaard tilbage i OB en dag, men det bliver et spørgsmål om, hvorvidt timingen passer. Han vil jo nok gerne presse så mange lønkroner ud af udlandsopholdet som muligt, og desuden tyder det jo på, at vi langt om længe har fundet en solid målmand i Grytebust.
                            Omvendt må der heller ikke gå alt for mange, før Lindegaard vender hjem, hvis han skal være en reel forstærkning, og hverken han eller OB er tjent med endnu et halvlunkent ophold i klubben.
                            Så du mener heller ikke at Kent Nielsen, John Bredal og Jesper Hansen er en del af OB?
                            Last edited by Oblisk; 25-03-2016, 16:04.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Så du mener heller ikke at Kent Nielsen, John Bredal og Jesper Hansen er en del af OB?
                              Den til hver en tid siddende ledelse er på intet tidspunkt lig med OB, med mindre disse er tidligere spillere/koryfæer. Så det korte svar på det spørgsmål kan kun være et forsigtigt gæt på "nej".

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X