Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt sportsligt setup i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes det er svært at se hvor klubben har været på vej hen det sidste års tid, og ikke synes at det er gået fremad.

    Økonomien er gennem rationaliseringer styrket væsentligt. Vi er lykkes med at implementere langt flere fynske talenter på holdet. Vi har hyret en af DKs bedste trænere. Vi har et nogenlunde klart spilkoncept, der ikke er mejslet så meget i sten at vi taber kampe pga filosofien (hej, Wieghorst). Andelen af hits til flops i spillerindkøbene er tiltet væsenligt i førstnævntes retning. Og vi har en trup der peger fremad, ikke bagud.

    Selvfølgelig er der mange ting der stadig kan (og skal) kritiseres og diskuteres, men alt i alt er jeg for første gang i mange år optimist for OBs fremtid. Det er satme lang tid siden jeg har haft det sådan.
    Helt enig. Der er kommet bedre styr på tingene, og i modsætning til Kim Brink dagene, er det fundamentet som der arbejdes målrettet på. Jeg tror og håber, at JH har fundet sit set-up nu, som kan udvikle klubben på alle niveauer. Så det er faktisk rigtig positivt, hvis det er tilfældet, og et stor bedrift af JH. SÅ det skal han helt sikkert have ros for, hvis alle disse ændringer medfører vedvarende sportslige forbedringer.

    Comment

    Working...
    X