Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt sportsligt setup i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Rørende enig! Som en anden bruger skrev: JH træder mere og mere i karakter.

    Jeg er umådeligt positiv over for den rekruttering der foretages af JH til både stab og spillertrup.

    Det er naturligvis ærgerligt, at Lars Høgh ikke er i Ådalen fremadrettet, det er klart. Men det er jo fuldt ud forståeligt, at han vil vie sin tid til sit firma, og at OB gerne vil have en målmandstræner på fuld tid.

    Lars Bjerring skal have chancen, han er den eneste jeg måske kan have min tvivl om på kvaliteten, men hvis John Bredal har sagt god for Bjerring, så er jeg tryg ved det.

    Til gengæld læser jeg intet om planer for faciliteterne? De planer må blive fremlagt senere?

    JH siger: "Vi har stadig et stort arbejde at gøre på flere områder, blandt andet i forhold til faciliteter, ligesom det nye set-up vil tage lidt tid at implementere fuldstændigt. Men vi er på rette vej, og fra den kommende sæson, hvor Alka Superliga ændrer struktur til en slutspilsmodel, skal vi være med blandt de seks hold, der kommer med i den afgørende kamp om de fineste placeringer..."

    Derudover har han nævnt det i et interview med TV2-Fyn også.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      JH siger: "Vi har stadig et stort arbejde at gøre på flere områder, blandt andet i forhold til faciliteter, ligesom det nye set-up vil tage lidt tid at implementere fuldstændigt. Men vi er på rette vej, og fra den kommende sæson, hvor Alka Superliga ændrer struktur til en slutspilsmodel, skal vi være med blandt de seks hold, der kommer med i den afgørende kamp om de fineste placeringer..."

      Derudover har han nævnt det i et interview med TV2-Fyn også.
      Det er fedt, at det er fokus på det og at de udtaler behovet for bedre faciliteter. Men fra udtalelser til handling er der lang vej. Jeg tænker på konkrete planer for faciliteterne. De må komme senere. Jeg forestiller mig, at der arbejdes hårdt på det projekt i kulisserne.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Nej, jeg mener at der var en artikel med bla. En liste eller et skema med succes og fiaskoer for de forskellige klubber ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Han har været tilknyttet klubben siden 19. Maj 2015, så han er ikke ny. Det nye er, at han skal være hos os på fuldtid.
          Last edited by RASH; 22-03-2016, 14:57.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Eftersom at klubhuset og banerne i Ådalen ligger i et fredet område (mig bekendt), så kan det være nok så svært at renovere og udvide - græsk-katolsk eller ej.

            Flytning kunne være en mulighed i stedet for.
            Så en fredning indebærer, at man ikke kan renovere? Ej heller lave et styrkerum? Den var ny for mig.

            Udvidelse snakker jeg ikke om.

            Flytning er givetvis den bedste løsning.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
              Så en fredning indebærer, at man ikke kan renovere? Ej heller lave et styrkerum? Den var ny for mig.

              Udvidelse snakker jeg ikke om.

              Flytning er givetvis den bedste løsning.
              Men OB er ikke tilfreds med 'blot' at renovere, de vil også have mere plads. Et godt bud er at der indenfor relativt kort tid annonceres planer om at flytte fra Ådalen.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Men OB er ikke tilfreds med 'blot' at renovere, de vil også have mere plads. Et godt bud er at der indenfor relativt kort tid annonceres planer om at flytte fra Ådalen.
                Enig i, at det for mig virker som den eneste virkeligt holdbare løsning hvis man vil være konkurrencedygtige på længere sigt. Det virker ganske enkelt som om der er for mange udfordringer i Ådalen: for lidt plads, fugtig undergrund, fredet område.

                Jeg tænker bare, at det må være meget dyrt og har svært ved at se hvor de skulle få plads til at etablere klubhus m.m. samt et passende antal baner. Derfor forventer jeg egentlig man ender med en form lappeløsning, der måske ikke er helt tilstrækkelig.

                Det bliver meget spændende at se hvad de finder ud af.
                Last edited by Agbre; 22-03-2016, 16:04.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Men OB er ikke tilfreds med 'blot' at renovere, de vil også have mere plads. Et godt bud er at der indenfor relativt kort tid annonceres planer om at flytte fra Ådalen.
                  Fint. Det skulle være sket i går. Jeg nyder Ådalen, men de nødvendige rammer for et professionelt fodboldhold er ikke til stede.

                  Comment


                    #24
                    Hvad er det reelle alternativ til Ådalen. Dyrskuepladsen, det kræver en anden placering af denne. Må der bygges på Dyrskuepladsen er der ikke noget med at der er et vandressevoire under pladsen og derfor kan der ikke bygges eller?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Hvad er det reelle alternativ til Ådalen. Dyrskuepladsen, det kræver en anden placering af denne. Må der bygges på Dyrskuepladsen er der ikke noget med at der er et vandressevoire under pladsen og derfor kan der ikke bygges eller?
                      Jeg tror det bliver et helt nyt område uden for byen med plads til omkring 10 baner og klubhus osv. Der er vist slet ikke plads nok på dyrskuet som desuden er byens vand forsyning.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Hvad er det reelle alternativ til Ådalen. Dyrskuepladsen, det kræver en anden placering af denne. Må der bygges på Dyrskuepladsen er der ikke noget med at der er et vandressevoire under pladsen og derfor kan der ikke bygges eller?
                        Jeg går personligt med en idé om at OB bl.a har kig på det gamle øvelsesterræn i Højstrup. Men jeg er ikke sikker på, om det er en realistisk tanke. Ved bare, at det ville være interessant hvis vi kunne få træningsanlæg i nærheden af stadion.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Ådalen er idyllisk og har en fantastisk beliggenhed, men nej, det er jo ganske enkelt ikke tidsvarende og har ikke været det i en del år. Lad os håbe, at vi inden for nogle år ser nogle planer for et state of the art træningskompleks a la VB Parken. Det er generelt en mangelvare i dansk fodbold.
                          Last edited by Sheed; 22-03-2016, 17:29.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                            Så en fredning indebærer, at man ikke kan renovere? Ej heller lave et styrkerum? Den var ny for mig.

                            Udvidelse snakker jeg ikke om.

                            Flytning er givetvis den bedste løsning.
                            Okay, jeg prøver at omformulere mig :-)

                            Jo, man kan inden for givne rammer godt renovere - fx. indvendig i klubhuset. Men i mine øjne er det spildte penge, når problemet, udover utidssvarende fysiske rammer, også er at der ganske enkelt mangler plads. Klubhuset er ikke specielt stort. Der er ikke noget styrkerum. Der er...hvad?...bane 1 og kunststoffen? Er der så en græsbane yderligere? Der mangler i høj grad græsbaner. Og det er der mig bekendt slet ikke mulighed for at lave yderligere af i Ådalen. Derudover lider Ådalen af at ligge klods op og ned af Åen med deraf følgende ret våde/tunge baner i den kolde halvdel af året.

                            I min verden vil det ikke give mening at poste en masse penge i klubhuset i Ådalen, når det i forvejen er småt, og der i øvrigt ikke kan udvides med yderligere græsbaner.

                            Så ja - romantik eller ej - en flytning ville nok være bedste løsning.

                            ...og så må det gerne blive øvelsesterrænet i Højstrup, som ligger nærmest i min baghave :D
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg går personligt med en idé om at OB bl.a har kig på det gamle øvelsesterræn i Højstrup.

                              MvH ChrisOB
                              Det tror jeg ikke at man vil få noget ud af, mener at det er forsvaret der ejer øvelsesterrænet, og de er ikke interesseret i at sælge. Ellers er der nok mange der vil og kan betale mere end OB, mener at have læst, at flere entreprenører har været interesseret i at udvikle området, med boliger og andet, men det hele er strandet ved at forsvaret ikke ønsker at sælge

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Okay, jeg prøver at omformulere mig :-)

                                Jo, man kan inden for givne rammer godt renovere - fx. indvendig i klubhuset. Men i mine øjne er det spildte penge, når problemet, udover utidssvarende fysiske rammer, også er at der ganske enkelt mangler plads. Klubhuset er ikke specielt stort. Der er ikke noget styrkerum. Der er...hvad?...bane 1 og kunststoffen? Er der så en græsbane yderligere? Der mangler i høj grad græsbaner. Og det er der mig bekendt slet ikke mulighed for at lave yderligere af i Ådalen. Derudover lider Ådalen af at ligge klods op og ned af Åen med deraf følgende ret våde/tunge baner i den kolde halvdel af året.

                                I min verden vil det ikke give mening at poste en masse penge i klubhuset i Ådalen, når det i forvejen er småt, og der i øvrigt ikke kan udvides med yderligere græsbaner.

                                Så ja - romantik eller ej - en flytning ville nok være bedste løsning.

                                ...og så må det gerne blive øvelsesterrænet i Højstrup, som ligger nærmest i min baghave :D
                                Ikke at Kjøwenhavnersnuden her ved nok om O'enseansk geografi til vide hvor det er, men stemmer helt klart ja, da mængden af træningsbilleder med sikkerhed vil stige. Så ja tak fra mig :O)

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X